بسم الله الرحمن الرحیم سلام(عشق معنوی۲)سلام بر دوستداران حیوانات

بسم الله الرحمن الرحیم سلام(عشق معنوی۲)سلام بر دوستداران حیوانات

(:اینهایی که حیوان نمی خورندبه هنگام مرگ(خیلی سخت) جان نخواهندداد:)
بسم الله الرحمن الرحیم سلام(عشق معنوی۲)سلام بر دوستداران حیوانات

بسم الله الرحمن الرحیم سلام(عشق معنوی۲)سلام بر دوستداران حیوانات

(:اینهایی که حیوان نمی خورندبه هنگام مرگ(خیلی سخت) جان نخواهندداد:)

((((بسم الله الرحمن الرحیم))))-سیگار

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام!

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام به خوانندگان این مطلب

بنده محمد........... هستم

حتما در محیط اینترنت حفاظت کنید از اسم کامل خودتون.

مایلم براتون مقاله ای در باره سربازی و زندگی شخصی بنویسم !

تو ماه اردیبهشت هستیم و من در خرداد اعزام به سربازی هستم و از این بابت به قدری خوشحالم که در خود نمی گنجم !

من الاوه بر انسان های زیادی ماه اردیبهشت رو خیلی دوست دارم این ماه زیبایی را به آخر رسانده پدر من هم متولد ماه اردیبهشت است و....

معشوقه من نیز در این ماه متولد شده است من شماره 10 هم زیاد دوست دارم به دلایل مختلف یکیش اینکه اون در این روز به دنیا آمده و اینکه شماره 3 و....

بگذریم ! به نظر من انسانی که در زندگی هدفی را ندارد که دنبال کند باید به فکر سربازی باشه ! و شروع زندگی را در این قسم به اوج برسونه من فکر می کنم انسانی وجود ندارد که نتواند از توانایی های خویش به نحو احسن استفاده کنه!

ولی ما انسان ها خودمون رو تحت شرایط سخت زندگی قرار می دهیم بطوریکه فکر می کنیم که اولین بار موردی پیش نمی آید در صورتی که همون اولین بار سرنوشت انسان رو تعیین می کنه !

نمی خوام وارد جزییات بحث بشوم زیرا از حوصله شما به دور است !

اما ما باید زندگی را مانند نردبانی در نظر بگیریم . 

نردبان این جهان ما و منی است *** عاقبت این نردبان بشکستنی است؛

ما باید زندگیمان را همانند راه رویی نگاه کنیم !

دور از سوء مصرف نباشیم ولی از نظر نزدیکی به گناه حساس باشیم!(در خوردن غذای پاک و بهشتی گاهی تند روی مورد ندارد اما از خوردن حرام خدا که حلال آن فرض می دانیم اجتناب کنیم)

به نظر من وسواس به گناه خوب است؛ کمی اعتیاد فقط در خواندن نماز خوب است این نظر شخصی بنده است؛ و همینطور عقیده بنده این است که انسان از خود هیچ اراده ای ندارد و این نیروهای غیبی است که به اراده خداوند ما را به بودن تبدیل می کند آگاه باشید که اگر ارزشی در شما موجود باشد خود را اشرف نمی دانید و این را می دانید که نباید ما به خود گوییم تبارک الله احسن الخالقین و باید بگوییم الحمدلله الرب العالمین...

از این مقوله هم بگذریم !

بهتره با اونایی که بیشتر این مقاله رو مطالعه می کنن صحبت کنیم!

این روشنه که کسی که حال و حوصله به خرج نمی ده این کوه رو بالا نمی ره ! پس من با یه مشت روشنفکر سرو کار دارم!

خب : خدمتتون عرض کنم که ((((سیگار)))) من در باره سیگار صحبت می کنم چون شخصی هستم که تجربه ای در این زمینه دارم زیرا سیگاری بودم و یکسال نشده که ترک کردم ولی این حس رو در خودم می بینم که کامل ترک کردم و هیچ وقت هم نمی خواهم که دوباره شروع کنم!

من خوب سیگاری ها رو درک می کنم اینها نمی دانند که سیگار چیست فقط احساسش می کنن!

به نظر من سیگار در مقابل فرد سیگاری مانند هوس و شهوت یک انسان است و مزه سیگار به طعم یک سیگاری را هیچ غیر سیگاری نمی تواند درک کند ! من به افراد غیر سیگاری متذکر می شوم که هیچ وقت فردی که سیگار می کشد را تحقیر نکنند زیرا اون به سراغ چیز دیگر می رود!

در سیگار ماده ای وجود دارد به نام نیکوتین این ماده بعد از 10 ثانیه از پک اول فرد سیگاری به مغز می رسد و آدرنالین مغز رو آزاد می کند ! و اعصاب راحت میشود ! این رو بدانید که فرد سیگاری و اشخاص معتاد مریض هستند شما باید به کسی که سیگار می کشه و بیمار حساب می شه کمک کنید نه اما از هر راهی از راهی که خداوند می فرماید و هر کاری راه و چاهی دارد. و ممکن است دیگران را از چاله جسمی خویش به چاه روانی خویش بیاندازیم.

شما باید بدونید کسی که سیگاری میشه از یک پک شروع کرده و تقصیر نداره زیرا اطرافیان باعث می شن تا اون این یه پک رو بزنه ! و مهم ادامه دادن آن است که جز فشار زندگی چیز دیگه ای باعث ادامه دادن سیگار نمی شد من برای افرادی که هنوز لب به سیگار نزدند می گم که اولین سیگاری که شما می کشید ممکن است مو جب مرگ شما شود زیرا نیکوتین خالص کافیست یک قطره فقط یک قطره روی دست شما بریزد بعد دست را سوراخ می کند !

من خوب یادمه اولین سیگار باعث شد فشار زیادی به قلبم بیاید در واقع همه می میرن و زنده می شوند به قلب جوری فشار می آید که انسان 20 سال از زندگیش کم میشه ! خدا نکند که وقتی به شما تعارف شد رد نکنید.

من به افراد سیگاری می گم که اگر سیگار می کشید از فیلترهای شیشه ای که به ته فیلتر سیگار می خوره و جرم می گیره استفاده کنن و ته فیلتر را یکم با زبان خیس کنند و سیگار خشک نکشن !

و به هیچ وقت دنبال مواد مخدر نروید/. هفت خان رستم هم اگر باشید جوری زمین می خورید که مگر خداوند صلاح شما را در ترک آن بداند اگر نه مرگ مرگ مرگ و سخت ترین مرگ؛

زیرا به راحتی نمی شود  از این ها فرار کرد!

من افرادی را که مایلند ترک کنند توصیه می کنم از خداوند کمک بگیرند.

با اونایی هستم که الکل استفاده می کنن بدانید و آگاه باشید الکل جون شما را خواهد گرفت پس به دنبال مشروبات الکلی نرید.

یا مولا علی مدد!
بای! 

این نوشته در تاریخ ۲۷/۱۱/۱۳۸۸ خیلی جزیی اصلاح شد لازم به ذکر است که بنده به دلیل نادرست ترک کردن باعث شروع مجدد بعد از یکسال و نیم شدم اما به لطف خداوند از ۸/۸۶ تمام شد و از خدا می خواهم خدایا اگر روزی قرار شد سرنوشت من بازگردد مرا از این دنیا پاک کن توصیه می کنم برای استارت این عمل زیبا با دکتر مجرب مشورت کنید تا کمی کمک شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد