بسم الله الرحمن الرحیم سلام(عشق معنوی۲)سلام بر دوستداران حیوانات

بسم الله الرحمن الرحیم سلام(عشق معنوی۲)سلام بر دوستداران حیوانات

(:اینهایی که حیوان نمی خورندبه هنگام مرگ(خیلی سخت) جان نخواهندداد:)
بسم الله الرحمن الرحیم سلام(عشق معنوی۲)سلام بر دوستداران حیوانات

بسم الله الرحمن الرحیم سلام(عشق معنوی۲)سلام بر دوستداران حیوانات

(:اینهایی که حیوان نمی خورندبه هنگام مرگ(خیلی سخت) جان نخواهندداد:)

(((((بسم الله الرحمن الرحیم)))))-حضرت مهدی (عج)۶

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام علیکم و رحمةالله و برکاته

حضرت مهدی (عج)قسمت ششم !

امام حسن عسکری(علیه السلام).....

-فرزند کسی که تو نامه ایشان را به من دادی -حضرت عیسی (علیه السلام )به شمعون نظر کرد وفرمود:شرافت دو جهان به تو روی آورده است.

چون شمعون پاسخ مثبت داد٬همگی بالای آن منبر رفتندوحضرت محمد(صل الله علیه و آله وسلم) خطبه ای خواندوباحضرت مسیح مرا برای امام عسکری (علیه السلام)عقد بستند.

صبحگاهان که سر از خواب بر گرفتم٬این رؤیا را برای جدم باز گو نکردم٬ اما محبت آن خورشید امامت٬صبرو قرار از کفم رفت٬از خواب و خوراک باز ماندم و بیمار شدم. هر جا طبیبی یافتند به بالینم آوردند٬اماسودی نکرد.

شبی دیگر در رؤیادیدم:سرورزنان٬فاطمه زهرا (علیه السلام) به دیدن من آمدندو حضرت مریم همراه با هزار کنیز بهشتی در خدمت او بودند.

پس حضرت مریم به من گفت:این بانو٬سرورزنان و مادر شوهر تواست.

من به دامنش آویختم و گلایه کردم که فرزندش به دیدن من نمی آید.

حضرت فاطمه (علیه السلام )فرمود:چگونه فرزندم به دیدن تو آید٬در حالی که تو مسیحی هستی.

پس شهادتین را به من تعلیم داد و چون من شهادتین گفتم٬مرابه سینه خود چسبانید.

پس ازآن٬هر شب حضرت امام حسن عسکری (علیه السلام) را در خواب می دیدم.

بشربن سلیمان پرسید:چگونه اسیر شدی ؟ ملیکه در پاسخ گفت:شبی از شبهاامام حسن عسکری(علیه السلام)به من خبردادکه درفلان روز٬جدت لشکری به جنگ مسلمانان می فرستد و خودازپی آنان روان می شود٬توهم به صورت ناشناس٬درمیان کنیزان و خدمتکاران٬ازپی جدت روانه شو.

ادامه دارد.....

یامولاعلی مدد

خدا نگهدارتان.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد