بسم الله الرحمن الرحیم سلام(عشق معنوی۲)سلام بر دوستداران حیوانات

بسم الله الرحمن الرحیم سلام(عشق معنوی۲)سلام بر دوستداران حیوانات

(:اینهایی که حیوان نمی خورندبه هنگام مرگ(خیلی سخت) جان نخواهندداد:)
بسم الله الرحمن الرحیم سلام(عشق معنوی۲)سلام بر دوستداران حیوانات

بسم الله الرحمن الرحیم سلام(عشق معنوی۲)سلام بر دوستداران حیوانات

(:اینهایی که حیوان نمی خورندبه هنگام مرگ(خیلی سخت) جان نخواهندداد:)

(((((بسم الله الرحمن الرحیم)))))-حضرت مهدی (عج)۷

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام علیکم و رحمةالله و برکاته

حضرت مهدی (عج)

شنوندگان عزیز توجه فرمایید !!!!! شنوندگان عزیز توجه فرمایید!!!!! بینندگان عزیز توجه فرمایید !!!!!خرمشهر !!!!! شهرخون  !!!!!آزاد شد.

سالروز آزادسازی خرمشهر را به تمامی هموطنان عزیزم تبریک عرض می کنم.

به همین خاطر کمال تبریک وتهنیت را به شما می گویم مسائل شرعی خویش را بپرسید؟

ادامه داستان گذشته.....

روانه شو.

من همین کار را کردم  تا پیش قراولان لشکر مسلمانان به ما بر خوردند و ما را اسیرنمودند.

هنگامی که غنایم جنگ را تقسیم می کردند٬مرابه پیر مردی دادند٬اونامم را پرسید؟گفتم:من نرجس نام دارم.

گفت:این نام کنیزان است.

بشربن سلیمان گوید:اورابه سامرا٬خدمت امام علی النقی (علیه السلام)رسانیدم.

حضرت به او فرمودند:چگونه خداوندبه تو عزت دین اسلام وذلت دین نصاری وشرافت محمد (صل الله علیه و آله وسلم)واولاداورانشان داد؟اوپاسخ داد:چه بگویم در مورد آنچه شمابهترازمن می دانید؟

حضرت فرمودند:مایل هستی ده هزار اشرفی به تو بدهم یااین که تورابه شرافت ابدی بشارت دهم.

اوپاسخ داد:من بزرگواری و سربلندی ابدی می خواهم.

حضرت فرمودند:بشارت بادتورابه فرزندی که پادشاه شرق و غرب عالم خواهدشدوزمین راپرازعدل و دادخواهدکرد٬پس ازآنکه از ظلم و جور آکنده شده باشد.

پس حضرت خادم خودراخواست وبه اوفرمود:بروخواهرم٬حکیمه رابیاور.

چون حکیمه واردشد٬حضرت به اوفرمود:این٬آن کنیزی است که در مورداوباتو سخن گفتم.

اورابه خانه خودببرواحکام دین رابه اوبیاموز.

اوهمسرامامحسن عسکری(علیه السلام)ومادرصاحب الزمان(علیه السلام)است.*

حتماادامه دار.... دفعه بعد تولدامام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف

*:بحارالانوار٬ج۵۱٬ص ۱۰-۶٬ح۱۲٬باتلخیص و تصرف در عبارت:برای اطلاع بیشتر٬رک:مهدی موعود٬ص۱۴-۸٬حدیقه الشیعه٬ص ۷۰۹-۷۰۶٬نجم الثاقب٬ص۲۳-۱۷٬منتهی الامال٬ج۲٬ص۲۸۴-۲۸۱.

تولدامام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف.....

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد