بسم الله الرحمن الرحیم سلام(عشق معنوی۲)سلام بر دوستداران حیوانات

بسم الله الرحمن الرحیم سلام(عشق معنوی۲)سلام بر دوستداران حیوانات

(:اینهایی که حیوان نمی خورندبه هنگام مرگ(خیلی سخت) جان نخواهندداد:)
بسم الله الرحمن الرحیم سلام(عشق معنوی۲)سلام بر دوستداران حیوانات

بسم الله الرحمن الرحیم سلام(عشق معنوی۲)سلام بر دوستداران حیوانات

(:اینهایی که حیوان نمی خورندبه هنگام مرگ(خیلی سخت) جان نخواهندداد:)

بسم الله الرحمن الرحیمبسماللهالرحمنالرحیم.********

سلام

امیدوارم حالتون خوب باشه اگر هم بده انشاالله هر چه زودتر بهبود یابید !

انسان در کل موجوده آزادی پسند است و همیشه به دنبال راهی می گردد که خویش را با میانبر به خوشبختی و همان راحتی برساند اما چرا ما انسان ها می دانیم که دنیا فقط دو روزه و خودمون رو به آب و آتیش می زنیم برای پول ها ولی مثل اینکه یادمون رفته معصومین و امام حسین و امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف (اللهم صل علی محمد و آل محمد) از همه مهم تر خدا را می گویم که به راحتی می توان به آن نزدیک شد  و از نزدیکی با خدا لذتی بالا تر نداریم زیرا خدا به آن بنده ای که عبادتش می کند عشق می ورزد . درست است که خیلی از ما ها حتی لیاقت نماز خواندن هم نداریم ولی این دلیل نمی شود که انسان نماز نخواند کشیدن حشیش باعث نمی شه که پیشه خودت بگی من که مشروب خوردم پس تا چهل  روز نباید یعنی نجس هستم آقا جون برو کاسه کوزت و جمع کن در همه حال باید انسان نمازش رو بخونه قضیه اون آقا دزده است که از دیواره مردم میره بالا ولی نمازش رو اول وقت می خونه یکی ازش می پرسه قضیه چیه ؟ تو دزدی اونوقت نمازه اول وقت می خونی ! او جواب داد که من همه درها رو به روی خودم نمی بندم و راهی باقی می گذارم برای برگشتم  میشه گفت لااقل به صورت آب باریکه نماز بنوشید شما هم همه درهارو از طرف خدا بر روی خود نبندید و می تونید با نماز حال کنید. من به خوبی می دانم که انسان چطور به خدا می تواند نزدیک شود و قدرت خدایی پیدا کند  پس این راز را فاش می کنم =>امتحان کنید انسان نماز رو تند که می خونه انگار یک سال طول می کشه تموم شه ولی آهسته که بخونه زود تموم میشه نمازهاتون رو سعی کنید جماعت شرکت کنید در مساجد اطراف منزل  نماز شب بخوانید تا نزدیکی به خدا و رسیدن به آسمان هشتم را نظاره گر باشید می توانید امتحان کنید ببینید بدون پول همه کارهاتون تو دنیا درست میشه ! ولی در امتحان اگه راست گو بودید و به قلبتان توانستید بگویید که(فقط خدا) و وارد فرشته ها که شدید  مواظب باشید با یک گناه این نزدیکی  را از دست ممکنه بدید و جالب اینجاست که شما دو دفعه هم بیشتر وقت ندارید پس اگر باره اول را که به آسانی وارد شدید و به آسونی از دست بدید  دفعه دوم ممکن است سالها به طول انجامد این همین قضیه برای من پیش آمده و خیلی وقته دنبال سری دوم و آخر هستم که در آسمان هشتم می مانم یا مولا علی مدد ! ********

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد