بسم الله الرحمن الرحیم سلام(عشق معنوی۲)سلام بر دوستداران حیوانات

بسم الله الرحمن الرحیم سلام(عشق معنوی۲)سلام بر دوستداران حیوانات

(:اینهایی که حیوان نمی خورندبه هنگام مرگ(خیلی سخت) جان نخواهندداد:)
بسم الله الرحمن الرحیم سلام(عشق معنوی۲)سلام بر دوستداران حیوانات

بسم الله الرحمن الرحیم سلام(عشق معنوی۲)سلام بر دوستداران حیوانات

(:اینهایی که حیوان نمی خورندبه هنگام مرگ(خیلی سخت) جان نخواهندداد:)

عشق۴

سلام بزار اینترنت بسوزه فدای سره همتون می خواستم از یه موضوع تکراری بگم اونم عشقه آخه بالا تر از عشق به خدا که نداریم ما هم به نحوی یا بهتره بگم از طریق وسایل دورو برمون عاشق خدا می شیم خب بعضی ها ظرفیت عشق بازی رو ندارن میان خودشون رو می کشن خب خدا هم می گه رفتی حموم به یکباره برو زیر آب داغ وایسا بینم طاقت داری تا من پوستت رو می کنم تا بهتر بسوزی  بابا به خودم قسم که بنده عزیزه خدام سالهاست خواب شب تا صبح برای من معنی نداره خب دیگه آخر جمله ببینید چه ساعتی این پیام ضبط شده باور کنید به خاطر اینترنت نیست adslدارم بدون محدودیت ولی هم و غمش حال می ده آخه آدم تو این اوضاح و احوال انقدر با مرگ دست و پا نرم می کنه که دیگه دلش لک زده واسه مردن !!  اومدم کلمه عشق رو سرچ کنم جرعت نکردم پیش خودم گفتم من کی باشم که این کار رو بکنم بچه ها گریم در اومد می دونم از یه عاشق شنیدن کلام خودش آخره عشقه قرار گذاشتیم با راحله آبجی مجازی من در باره عشق بحث کنیم که مثل اینکه برگذیده نبودیم !! از دل بگم کلمه ناب ایرونی خدا کنه قسمت بشه همتون تند تند برید حرم امام رضا آی صفا داره که دلکندن ازش مال صحنه قبل از مرگ ماست !! از مرگ بگم که چیزی زیبا تر و ترسناک تر از اون وجود نداره عزیزان زیباست چون گلهای بهاری !! من خیلی بدم خدا من رو می بخشی ؟! انقدر خود خواه هستم که می خوام خودم باشم و خودم تو این دنیا بیایید از طریق اینترنت دستهای یکدیگر را بفشاریم  حالا که خدا به ما اجازه داده تا زنده بودن را احساس کنیم بیایید با جون و دل همدیگر را نجات نهیم !! دوست ندارم حرفام شما رو خسته کنه از حوصله تان بدور است همیشه سلامت باشید !! بازم در باره عشق حرفا دارم !! خداحافظ.
نظرات 2 + ارسال نظر
ماه تنها شنبه 28 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 10:42 http://www.baghetanhay.iranblog.com

سلام. وبلاگ خوبی داری ولی اگه می بینی که کسی نظر نمیده به خاطر اینه که بیشتر مطالب جنبه ی مذهبی داره و نسل ما نمی تونه این مطالب را دوست داشته باشه . تو از عشق خدایی می گی ولی این نسل عشقی را قبول داره که بتونه ببینه بتونه لمسش کنه. از حرم می گی در صورتی که می دونی این نسل نمی تونه عاشق جایی باشه که نمی دونه کسی که مردم برای زیارتش میرن کی بوده و چه کارایی کرده
همیشه موفق و شاد باشی
یا حق

pastor شنبه 28 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 15:46

man migam khoda ham eshghe ham ashegh
bizahma t sari be www.skanbil.blogspot.com bezan

bebin raje be eshgh chi mige

pirouz bashi

ممنون ! تفسیر شما از عشق زیباست !!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد