بسم الله الرحمن الرحیم سلام(عشق معنوی۲)سلام بر دوستداران حیوانات

بسم الله الرحمن الرحیم سلام(عشق معنوی۲)سلام بر دوستداران حیوانات

(:اینهایی که حیوان نمی خورندبه هنگام مرگ(خیلی سخت) جان نخواهندداد:)
بسم الله الرحمن الرحیم سلام(عشق معنوی۲)سلام بر دوستداران حیوانات

بسم الله الرحمن الرحیم سلام(عشق معنوی۲)سلام بر دوستداران حیوانات

(:اینهایی که حیوان نمی خورندبه هنگام مرگ(خیلی سخت) جان نخواهندداد:)

عشق۵

بسم الله الرحمن الرحیم

من شما ها رو از اینجا نمی تونم لمس کنم ولی همتون عشق من هستید  بابا  قطره قطره جمع گردد وانگهی دریاشود از عشق های متوالی به عشق واقعی میرسیم اونوقت متوجه می شیم که عشق واقعی فقط عشق به خداست نه چیزه دیگه خب به قول این دوستمون اگه قرار باشه فقط لمس کنیم که هر چی باشه تموم میشه فقط خدا تموم نمیشه بهتر از هر چیز ما خدا رو می تونیم لمس کنیم شماها می تونید برگذیده باشید و ما هم نجات نهید چون خدا خودش میخواد که هر چه بیشتر به بنده های بامرامش نزدیکتر باشه خب از ۲ رکعت نماز شروع میشه باید خدمت این دوستامون عرض کنم که بالاخره من می خوام ارتباط خودمونی و خاکی برقرار کنم کتاب هم چیزه خوبیه چون من خوندم صحبتهای بنده روی اصول مفرح پایه گذاری شده موضوع عشق به خداست و بس !!  گاماس گاماس  در جایی که انسان هیچ سرگرمی ندارد روی می آورد به کتاب !! سعی می کنم کمی از حالت نزدیکی به یکدیگر خلاص شوم خب حتما باور دارید که تعداد زیادی از اونایی که فکر خودکشی میزنه به کلشون یه سری به اینترنت میزنن و دوست پیدا می کنند همین باعث میشه از مرگ نجات پیدا کنند.پس اگه هیچ چیز در دنیا نداشته باشیم داشتن یه دوست خوب لازم اما بدبختی ما اینه که تا به هم می رسیم همدیگر رو خراب می کنیم انگار که قصد جون طرف رو داشته باشیم یا شاید بهتره بگویم خود ما در معرض خطر هستیم خطر اعتیاد که از یک پک شروع میشه و به مرگ یا ترک ختم میشه که هیچ کس هم نمیشناسه جز خودش رو پس باید به فکرباشیم که ارتباط برقرار کنیم با انسانهای دور و اطراف ولی از راه دور مثل اینترنت و تلفن و اس ام اس و... اگر هم نشد با ذهن ارتباط بر قرار کنیم چون ما قابلیتش رو در خودمون داریم فقط باید خودمون رو باور داشته باشیم  ببخشید سرتون رو درد آوردم منتظر نصیحت شما هستم ! خدانگهدار.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد