بسم الله الرحمن الرحیم سلام(عشق معنوی۲)سلام بر دوستداران حیوانات

بسم الله الرحمن الرحیم سلام(عشق معنوی۲)سلام بر دوستداران حیوانات

(:اینهایی که حیوان نمی خورندبه هنگام مرگ(خیلی سخت) جان نخواهندداد:)
بسم الله الرحمن الرحیم سلام(عشق معنوی۲)سلام بر دوستداران حیوانات

بسم الله الرحمن الرحیم سلام(عشق معنوی۲)سلام بر دوستداران حیوانات

(:اینهایی که حیوان نمی خورندبه هنگام مرگ(خیلی سخت) جان نخواهندداد:)

((((((((طراح سایت،عشق))))))))

به نام خدا

خسته شدم از وبلاگ نویسی آخه فقط گاهی اوقات خودم را درونش خالی می کنم همین تعجب نکنید ما یه سایتی داریم خیلی وقته لنگ در هواست یعنی فقط هاستیک و دوماینه آدرسش هم  http://www.hadineda.com اینه کسی هست بتونه یه طراحی خوب بکنه کن که کما به هر حال در هر حال نمی گنجد از عشق بگم که خوشمزه ترین شوکولاتای دنیا به پای شیرینی او نمی رسند !! بعضی ها حال و حوصله خوندن مطالب من رو ندارن خب بیش از این نمیشه اکتفا کرد شما این دنیا رو می تونید ورق بزنید و بشمرید و لمس کنید و یا به هر چیزه داخلش مثالش زهید اما اون یکی دنیا که وقتی میریم همه اونجا هستند و اونایی که نیستند بالاخره به اینجا سفر می کنند !!بگذریم از خویش گویم حیوانات را دوست می دارم اما هیچوقت باغچه ای از خود نداشتم لیکن پرورش انواع و اقسام حیوانات احلی و وحشی را اعمال نموده ام تازگی غم از دست دادن حیواناتم به نحو دوری و ترس به هم نرسیدن آزارم می دهد الان تقریبا تنهام فعلا کسی جز اینترنت نیست اونم کو گوش شنوا ؟! من برم سالاد بخورم نماز بخونم یه چای بریزم بعد میام بقیه مطلب رو می نویسم ساعت الان درست ۲۱:۰۰ فعلا بای.خب بفرما سیب سرخ شیرین بفرما چای اول یه چیزی بخورم بعدیه سیگارو چند خط خاطره!نصف سیب رفت!چای هم روش بهتره زیاد خستتون نکنم ولی عشق یه نیروی خدادادی است که به هر نحو یعنی به هر حال در هر حال می گنجد نه محدودیت داره نه چیزی رو می شناسه دیدید وقتی دوتا سنگ عاشق می شن چه جوری رو هم سوار می ایستند ما که چند خط زدیم دیگه شما رو نمی دونم از عشق بگید !! فدای همتون !!!خداحافظ.

نظرات 4 + ارسال نظر
پروانه عاشق پنج‌شنبه 3 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 21:38 http://www.parvanevar.mihanblog.com


تو مرا می فهمی من تورا می خواهم و همین ساده ترین قصه یک انسان است تو مرا می خوانی من تورا ناب ترین شعر زمان می دانم و تو هم می دانی تا ابد در دل من می مانی
سلام خوبین میخواستم بگم اخوشحال میشم بهم سر یزنی زود باش بیا منتظرم
برای تبادل لینک ما را با عنوان پروانه وار لینک کرده بعد پیغام بگذارید تا شما هم لینک شوید

: دنیای لی لی :. جمعه 4 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 10:11 http://liliana.blogsky.com

عجب لوگو یی

alireza شنبه 5 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 03:49 http://alireza4391.blogfa.com

موفق باشی من علیرضا هستم

[ بدون نام ] یکشنبه 6 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 12:45 http://www.xcvbnm.blosky.com

خوب بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد