بسم الله الرحمن الرحیم سلام(عشق معنوی۲)سلام بر دوستداران حیوانات

بسم الله الرحمن الرحیم سلام(عشق معنوی۲)سلام بر دوستداران حیوانات

(:اینهایی که حیوان نمی خورندبه هنگام مرگ(خیلی سخت) جان نخواهندداد:)
بسم الله الرحمن الرحیم سلام(عشق معنوی۲)سلام بر دوستداران حیوانات

بسم الله الرحمن الرحیم سلام(عشق معنوی۲)سلام بر دوستداران حیوانات

(:اینهایی که حیوان نمی خورندبه هنگام مرگ(خیلی سخت) جان نخواهندداد:)

مقام انسان

بسم الله الرحمن الرحیم

به افتخار شمایل

سلام انسان مقام والایی داره دوست دارم در مورد انسان از شما بشنوم!

بخندید آره چرا که نه به این دنیای زیبا بخندید چون قدرتش را دارید!
من می تونم احساس کنم آهنگ گوش کنم از زندگی لذت ببرم!

شاید من و شما گرفتاره اعتیاد باشیم و به خاطره آبرویمان در اینترنت باز گو نکنیم بیایید برای همدیگر دعا کنیم که اگر اعتیاد داره دوستمون خدایا کمک به او برسان چرا که نه مگه چند تا کلمه هست همین الان  پیش خودت بگو خدایا به اونایی که اعتیاد به مواد مخدر دارن کمک کن تا ترک کنن و مثل من سالم باشن تو رو خدا چیزی ازتون کم نمیشه سیگاری ها هم دلشون می خواد که وقتی با کسی رو بوسی می کنند بوی سیگار ندن یعنی این رو نگید که به جهنم تر ک کنه شیطان نمی گذاره و انسان از پسش بر نمی آید شده تا آخره عمرتون سعی کنید یک معتاد قبل از اینکه مرگ به سراغ او بیاد زندگی به او لبخند بزند شما اجرش رو از خدا می بینید اجر نماز شب داره آی اونایی که نماز شب خون نیستید و می خواهید به این اسطوره زیبا برسید  اگر هم مرگ به سراغ شما آمد ولی باز آن معتاد بود جایگاه شما در بهشت است دوست دارید برید بهشت باید نماز شب بخونید تا عاشق خدا بشید ! بگذریم انسان تویی که وبلاگ خودت نظر نداره ولی به وبلاگهای دیگه نظر می دی تا اونا خوشحالی که تو نسیب نشدی ۲ چندان احساس کنند اینجا تو ثواب می کنی و در ازای آن اگر خدا در این دنیا بهت یاهو یا گوگل رو نده اون دنیا تو رو می کنه سلطان اینترنت بخیل نیست که خداست البته انسان پیش خدا هیچه پیشه خودم می گفتم اگر ما هزار بار دور دنیا پیاده سیر کنیم یک قدم به خدا نزدیک می شویم در حالی که در اندازه قبر بدن خودمون جای ساکن داریم تا در آن نماز بخونیم و با هر رکعت نماز شب هزاران قدم به خدا نزدیک شید می تونید امتحان کنید مایلم نماز شب رو به شما یاد بدهم ممنون که مطالب رو خوندی خسته نباشید !

یامولاعلی مدد ۱۲۱

نظرات 5 + ارسال نظر
[ بدون نام ] چهارشنبه 9 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 21:13 http://pineh-doz.blogsky.com

پروانه عاشق چهارشنبه 9 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 21:22 http://www.parvanevar.mihanblog.com

دوستت دارم در یک روز بهاری زیر بارش باران در کنار رودی و منظره زیباتر از آن گل های یاس و سفید در بستر جنگل

سبز و زندگی در کنار تو باشم و دستانم را دور گردنت حلقه کنم و سر در آغوشت نهانم تا قلبم آرام گیرد و تو با دستان

پر مهر و محبت نوازشم کنی و آن لحظه با صدای بلند فریاد بزنم که دوستت دارم
سلام عزیزم یه خبر مهم ....................
وبلاگ
............
پروانه وار
..........
بروز شد زود باش بیا

ممنون

علی چهارشنبه 9 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 22:28 http://nevisande666.blogsky.com/

سلام
خواهش میکنم
با یاد حق شروع کردی

محمد پنج‌شنبه 10 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 01:36 http://delle.blogsky.com

سلام
ممنون از لطفت
با لینک موافقم
ولی لوگو ندارم
خدا نگهدار

حامد پنج‌شنبه 10 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 11:47 http://www.favoriteeshgh.blogsky.com

سلام
ممنون عزیزم به من سرزدی ...خوشحال شدم...

وبلاگه باحالی داری منم قبلا وب داشتم ولی به هم ریخت وبلاگم برپا بشه بهت خبر میئدم ..

خواستی برام روی همین وب پیغام بزار

موفق باشی ..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد