بسم الله الرحمن الرحیم سلام(عشق معنوی۲)سلام بر دوستداران حیوانات

بسم الله الرحمن الرحیم سلام(عشق معنوی۲)سلام بر دوستداران حیوانات

(:اینهایی که حیوان نمی خورندبه هنگام مرگ(خیلی سخت) جان نخواهندداد:)
بسم الله الرحمن الرحیم سلام(عشق معنوی۲)سلام بر دوستداران حیوانات

بسم الله الرحمن الرحیم سلام(عشق معنوی۲)سلام بر دوستداران حیوانات

(:اینهایی که حیوان نمی خورندبه هنگام مرگ(خیلی سخت) جان نخواهندداد:)

براتون آرزومی کنم....

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام دوستان

می خواهم برایتان آرزوکنم!
آرزومی کنم دلتون شاد باشه !

آرزومی کنم به دیار عشق سفرکنید!

آرزومی کنم خودتون رو باورداشته باشید!

آرزومی کنم دربهشت قدم بگذارید!

آرزومی کنم دل عاشق شما یه وقت نشکنه!
آرزومی کنم درتمامی مراحل زندگی خدا کمکتون کنه!
آرزومی کنم خشم خداراهیچ وقت نبینید!
آرزومی کنم دست نوشته های شما به شتاب یاری فرشتگان برود!
آرزومی کنم خدا پدرومادرتان را برایتان نگه دارد!
آرزومی کنم لبخند یار را تبسم کنید!
آرزودارم در جدال با شیطان پیروزباشید!
آرزودارم که از طرف خدا یک SmS ردیف دریافت کنید!
آرزودارم نردبان ترقی رابالابرید!
آرزودارم لذت نوازش و نواخت ملک را حس کنید!
آرزودارم هیچ کس از دست شماناراحت نشه تا خدا به شما روی آورد!
آرزودارم سعادت خواندن نماز شب به شماداده شود تا در آسمان هشتم بودن را احساس کنید !

آرزو می خواهم تا قدرت آرزو کردن شما برای دوستتون را داشته باشید حتی یک آرزو !

نویسسنده:محمدهادی کشت زاده!

خدا نگهداره شما عزیزان که آرزو می کنم خدا همتون رو به من بده !

نظرات 2 + ارسال نظر
سحر جمعه 11 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 02:02 http://saharweb.blogspot.com/

سلام ... ممنون که بهم سر زدی ... من هم چند بار به وبلاگتون سر زدم و ازش استفاده کردم ... منهم همه آن آرزوهای قشنگ را براتون دارم ... موفق باشید

م س ا ف ر شنبه 12 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 00:16 http://sheva.blogsky.com

سلام
ممنونم که سر زدی.
عجب آرزوهای جالب و قشنگی داری.منم آرزو دارم که از طرف خدا یک اس ام اس دریافت کنم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد