بسم الله الرحمن الرحیم سلام(عشق معنوی۲)سلام بر دوستداران حیوانات

بسم الله الرحمن الرحیم سلام(عشق معنوی۲)سلام بر دوستداران حیوانات

(:اینهایی که حیوان نمی خورندبه هنگام مرگ(خیلی سخت) جان نخواهندداد:)
بسم الله الرحمن الرحیم سلام(عشق معنوی۲)سلام بر دوستداران حیوانات

بسم الله الرحمن الرحیم سلام(عشق معنوی۲)سلام بر دوستداران حیوانات

(:اینهایی که حیوان نمی خورندبه هنگام مرگ(خیلی سخت) جان نخواهندداد:)

زندگی یامرگ؟

بسم الله الرحمن الرحیم

 سلام عزیز

زندگی بهتراست یامرگ؟

تو زندگی ما چیزهای زیادی می بینیم و به خیلی از آنها توجهی نمی کنیم.

آیاهمه زندگی عشق است؟

آیاهمه زندگی هوس و شهوت است؟

آیاهمه زندگی زن و بچه است؟

آیابرای اینکه ماازنردبان ترقی بالابرویم بایدبه جنگ و جدال بپردازیم؟

آیامابایدبه هروبلاگی که سرنوشت مارابه آنجابردنظردهیم یاندهیم؟

آیامن دارم از خودم سوال می پرسم؟

آیامن کاره بدی می کنم که خودم از خودم می نویسم؟

آیاکسی پیدا میشه که گوشش بدهکاره این حرفهاباشه؟

آیادوستی بین انسانهادرقیامت ادامه خواهدیافت؟

آیاحیواناتی که من دراین دنیا به آنها عشق می ورزیدم وحال از دست دادمشان درآن دنیابه من داده خواهدشد؟

آیاخدای تبارک وتعالی زندگی مارارونق می بخشد؟

بدون شک بلی چراکه نه؟

آیااین عکسهازیباست؟

وبلاگ دیگرهادی درپرشین بلاگ۱

وبلاگ دیگرهادی درپرشین بلاگ۲

نظرات 1 + ارسال نظر
عابد پنج‌شنبه 24 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 09:23 http://negaheman.blogsky.com/

سلام
مطلب زیبایی بود ؟!
امیدوارم همین حس و حال رو همیشه داشته و اونو تقویت کنی .
چون تنها راه سعادت سیر از عالم درون خود به ملکوت است و سیر در عالم درون جز با تفکر و تعمق در حال و احوال و تطور در درون انسان حاصل نمی شود .
امیدوارم همیشه اهل تفکر و تعمق در امور باشی .
عابد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد