بسم الله الرحمن الرحیم سلام(عشق معنوی۲)سلام بر دوستداران حیوانات

بسم الله الرحمن الرحیم سلام(عشق معنوی۲)سلام بر دوستداران حیوانات

(:اینهایی که حیوان نمی خورندبه هنگام مرگ(خیلی سخت) جان نخواهندداد:)
بسم الله الرحمن الرحیم سلام(عشق معنوی۲)سلام بر دوستداران حیوانات

بسم الله الرحمن الرحیم سلام(عشق معنوی۲)سلام بر دوستداران حیوانات

(:اینهایی که حیوان نمی خورندبه هنگام مرگ(خیلی سخت) جان نخواهندداد:)

ترک ۳۰گار

بسم الله الرحمن الرحیم سلام

امروزمی خوام سیگارراترک کنم دیگه برای همیشه ۴ نخ مور سبز کمکم کنید!

دوستی شمانظرشماتاثیرداره!

اگه من برم تو بهشت به ملاقات شماکه نظردادید میام.

شایدنظرشمادلگرمی برای من باشه!من رو درک کنید!

البته من خودم می خوام.ولی می دونید که سخته!

سیستم اعصاب بهم میریزه!

بدن قاطی می کنه!

خدایا کمکم کن تا برای همیشه ترک کنم بعد سالها وبارهاترک قفل محکم رابزنم برزبانم،

شایددیگه تازمانی قدرت نوشتن نداشته باشم ولی سعی می کنم بیام،

یعنی میشه زندگیه حقیقی رو تا حدودی بدست بیارم ؟

بله میشه چون می خوام حتی اگه سکته کنم ! من رو حلال کنید شاید دیگه...!

دوست دارم اگه زنده نموندم بیام پیشه شما!
ازخداکمک می خوام.

نظرات 7 + ارسال نظر
شهلا تی ان تی شنبه 26 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 09:01 http://www.bazareroz.com





سلام
باز هم عالی بود
نوشته هات خیلی صمیمی هست
می خواستم دو تا خواهش ازت بکنم
اول> محتوای این آدرس رو کلا بزاری تو وب سایتت آدرس اینه
http://www.bazareroz.com/page.php?pageid=Link5.htm
دوم> منو لینک کنی WwW.BazareRoz.Com
بعد از این کارها بیای تو سایتم در قسمت تماس با ما آدرس وب سایتتو بدی بهم منم لینکت کنم
راستی اگه خواستی منو ادد کن ShahlaOk
یه وسیله برات گذاشتم بهم سر بزنی منتظرتم
موفق باشی یا علی
^^^^^^^^^
°°°°°°°°°°°° |/°
منو°°°°°°°°° |_/°
°°لینک °°°°° |__/°
°° می کنی ؟ |__/°
°°°°°°°°°°° |___/°
°°°°°°°°°°°°|_____/°
°°°°°°°°°°°°|______/°
°°°°°°______|_______________
~~~~/__ بیا اینم وسیله حالا دیگه_~~~
~~~~~/ _میتونی منو لینک کنی _~~~~
,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~* ¯´¨ ¨`*•~-.¸.....
آیدی من ShahlaOk




میثم شنبه 26 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 10:23 http://suteh_delan.persianblog.ir

سلام
[گل][گل][گل][گل][گل]
هوا هوای بهار است و باده باده ناب[گل]
به خنده خنده بنوشیم و جرعه جرعه شراب[گل]
در این پیاله ندانم چه ریختی پیداست [گل]
که خوش به جان هم افتاده اند آتش و آب [گل]
فرشته روی من ای آفتاب صبح بهار [گل]
مرا به جامی از این آب آتشین دریاب[گل]
به جام هستی ما ای شراب عشق بجوش [گل]
به بزم ساده ما ای چراغ ماه بتاب [گل]
گل امید من امشب شکفته در بر من[گل]
بیا و یک نفس ای چشم سرنوشت بخواب [گل]
مگر نه خاک ره این خرابه باید شد[گل]
بیا که کام بگیریم از این جهان خراب [گل]
[گل][گل][گل]در این سرمای پاییزی چه گرمایی بخشیدی به کلبه ی من [گل][گل][گل]
ممنونم از لطف بی حدتون

من شنبه 26 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 11:35 http://denj-59.blogsky.com

ممنون .

امین شنبه 26 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 12:47 http://aminbandeghiri.blogfa.com

سلام
بهترین تصمیم زندگیتو انجام میدی
موفق باشی (مردباش سیگارتو ترک کن)
امیدوارم سرحرفت باشی رفتی بهشت یادم کن

کاظم شنبه 26 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 13:51 http://hadi14.blogsky.com

سلام
تو باید این کار رو انجام بدی
می دونی چرا ؟
۱ - واسه سلامتی خودت
۲ - تو فقط واسه خودت نیستی
۳ - سیگار کشیدن به دیگران هم آسیب می رسونه و ......

می دونی پدر من به خاطر سرطان ریه فوت کرد
البته بهت بگم که پدر من ۸ سال بود سیگار رو ترک کرده بود ولی این لعنتی که شوخی بردار نیست
پدر من اونقدر اراده داشت که گفت از فردا سیگار نمی کشم و واقعا هم نکشید

یه چیزی رو جایگزین کن ، مثل آدامس و به کسی که خیلی دوسش داری و یا کسی که واسش احترام می ذاری قول بده و هر وقت وسوسه شدی یادت بانداز که قول دادی

فقط کافی بخوای
می تونی
!!!

آرش شنبه 26 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 14:43 http://www.setarehbaran.blogsky.com

سلام
خیلی جالب بود
صدق الله العلی العظیم

َأی چهارشنبه 8 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 22:53

با سلام
اسم من علی اقاست
متولد ۶۳
من هم سیگاری بودم
و اراده کردم و پیش اقا رضا هم قول هم دادم که تا اخر عمرم لب به سیگار نزنم منظورم اقا امام رضاست
و چون خیلی کم شده زیر حرفام بزنم تا حالا رو حرفم وایسادم
ضمنا من توی ماه رمضان ترک کردم
روزه تاثیر عجیبی بر افزایش قدرت اراده ادم داره
اگه تونستی روزه بگیر چون معمولا سیگار و هوسش بعد از یه غذای چرب و خوشمزه میاد سراغ ادم
به خودت قول بده که ترک کنی و برای قول و حرف خودت احترام قایل شو
مردونگیو عشقه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد