بسم الله الرحمن الرحیم سلام(عشق معنوی۲)سلام بر دوستداران حیوانات

بسم الله الرحمن الرحیم سلام(عشق معنوی۲)سلام بر دوستداران حیوانات

(:اینهایی که حیوان نمی خورندبه هنگام مرگ(خیلی سخت) جان نخواهندداد:)
بسم الله الرحمن الرحیم سلام(عشق معنوی۲)سلام بر دوستداران حیوانات

بسم الله الرحمن الرحیم سلام(عشق معنوی۲)سلام بر دوستداران حیوانات

(:اینهایی که حیوان نمی خورندبه هنگام مرگ(خیلی سخت) جان نخواهندداد:)

نون بریدن یابریدن نون!

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام عزیزه دلم

من هیچ دوست ندارم نان راباچاقوببرم واین کاررانمی کنم،من هیچ دوست ندارم نونه کسی روببرم واین کاررانمی کنم شماچطور؟حال می ده نون بریدن؟

کاظم جان چشم،ممنون هلن جان به امیده دیدار،میثم جان بررسی می کنم،آقامحمدمن بنده بده خدام،آرش جان چشم.

تاحالا شده نونه شماروببرن؟شایدهم یکی ازطرف خدامامورمیشه تانونه ماروببره!نظرتون چیه؟اگه کاظم باشه میگه بایدزندگی روساخت!کاظم جان من درسددهمین کارهستم،خب من می خوام باشماهاعشق بازیه معنوی کنم ازهمینجا،می خوام به شماامیدزندگی بدم وبگیرم،اگه شمانبودیدمن بایدمی رفتم پای تلویزیون تادیوونه شم،اگه من نبودم شماباکی می خواستیدصحبت کنید؟باپدرمادر؟دلتون خوشه؟۲روزازترک ۳۰گارمن گذشت،هیچ کی جزشمانمی دونه،امیده زندگیه من تویی خوده تووالسلام نه کسه دیگه،البته خداکه جای خودداره،بیاییدهمدیگررادوست بداریم وبه یکدیگرعشق ورزیم ویکدیگررابرادروخواهرکوچک وبزرگ خودبداریم،بیاییدواسه هم بمیریم تامرگ مامعنی پیداکنه،بیاییدهرکاری ازدستمون برمیادتواینترنت برای همدیگه انجام بدیم،بیاییدواسه همدیگه نمازحاجت بخونیم،چرااینقدرترک ۳۰گاره من بعد۱۰سال انقدرخوب می گذره که نیازبه کمک پدرومادرهم ندارم که بفهمندبال درمیارن چون شماهاتودلتون دعاکردیدازجانب خدابه من کمک رسیده،بابااحساس می کنم بال درآوردم درکماله بی امیدی،خیلی دوستون دارم،خودتون روبه من نزدیکتر کنید باهم پایه ویس بحث کنیم،باهم حال کنیم،کجابودید ۱۲ سال پیش من تواینترنت باپیرمردامریکایی بگی تانویسنده های ایرانی بحث وگفتگومی کردم،به داده منه غیره حرفه ای،پیره شب تاصبح برسید!

خواهش می کنم،من ازشمامی خوام فکری باندیشید،کاری کنیدتانوجوونهابه جای موادمخدروقاچاقچی هاروی به اینترنت سالم بیارند،نزاریدمنه جوون سکته مغزی کنم،آهای پدرومادراهوای بچه هاتون روبیشترازحدحرفه ای داشته باشیدتاهمون بچه فردااومدسره قبره شما(  ۳۰۰سال دیگه)سوره مبارکه آیه الکرسی والقدربخونه،بیش ازاین موصده اوقات گران سنگه شریفه شمانمی شم،هی امیده زندگیه من دوست دارم باخوده خودت هستم دوست دارم خدانگهدار،تافردا،اگه زنده بودم،اگه هم زنده نبودم می دونیدمی بینمتون.

وبلاگ دیگرهادی درپرشین بلاگ۱

 وبلاگ دیگرهادی درپرشین بلاگ ۲

نظرات 5 + ارسال نظر
کاظم دوشنبه 28 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 11:59 http://hadi14.blogsky.com

سلام
۱ - میشه لطف کنی منت سر من بذاری و تو نظراتت اینقدر بسم الله و صدق الله و .. نذاری ؟
می دونی چرا ؟ چون من حس خوبی بهم دست نمی ده
فکر می کنم جای اینا اینجا نیست ، خیلی اینا بزرگ تر و عمیق تر از این جاها هستن و .....
۲- خوب معلوم هادی با هادی فرق می کنه
کاظم هم با کاظم فرق می کنه
۳- آقا ما مخلص شما هستیم
فقط عشق بازی معنوی یه کم واسه من گنگ
تو هم مثل داداش کوچیکه من که ندارم !!
قربان شما

محمد دوشنبه 28 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 13:11 http://www.markcenter.blogsky.com

ما را با نام فروشگاه اینترنتی مارک سنتر شرکت یوحنا لینک کنید
سپس شما هم نام خود و لینک مورد نظرتان را بفرستید
تشکر
good by

ستاره سهیل دوشنبه 28 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 21:09 http://71110.blogfa.com

در عشق اگر عذاب دنیا بکشی[گل]با اشک به دیده طرح دریا بکشی
تا غربت من هزار فرسنگ باقیست[گل]تنها نشدی که درد تنها بکشی
×××××××××××××××××××××
نشانه وقار به روز شد[گل][گل][گل]

نازنین دوشنبه 28 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 23:26 http://a3moone-cheshmat

سلام
ممنونم که اومدید وبلا گم
چیز دیگه ی نداری بنویسی همه ش در مورد سیگاره
موفق باشی

کاظم سه‌شنبه 29 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 07:05 http://hadi14.blogsky.com

سلام
چرا منو سر کار می زاری
مگه می شه فقط یه نظر بیشتر نتونی بذاری؟
اگه می خوای اینطورب منو تشویق به آپ کردن کنم که هیچ ، اگه بفهمم منو سرکار گذاشتی تو خونه رات نمی دم !!(خانه مجازی که من و تو در آ» زندگی می کنیم داداشی)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد