بسم الله الرحمن الرحیم سلام(عشق معنوی۲)سلام بر دوستداران حیوانات

بسم الله الرحمن الرحیم سلام(عشق معنوی۲)سلام بر دوستداران حیوانات

(:اینهایی که حیوان نمی خورندبه هنگام مرگ(خیلی سخت) جان نخواهندداد:)
بسم الله الرحمن الرحیم سلام(عشق معنوی۲)سلام بر دوستداران حیوانات

بسم الله الرحمن الرحیم سلام(عشق معنوی۲)سلام بر دوستداران حیوانات

(:اینهایی که حیوان نمی خورندبه هنگام مرگ(خیلی سخت) جان نخواهندداد:)

زن+مرد=بچه*حج

بسم الله الرحمن الرحیم سلام دوسته خوبم

اگرشماازدواج کردیدوبچه دارنشدیدزود،سریع،تند بچه دارشیدتاکسی به عقله شماشک نکرده!اگرشماحج رفتیدسریع توبه کنیدتاخداقهرش نگرفته!اگرنه ازدواج کردیدونه حج رفتید تازه شدیدمثل من هیچ عیبی نداره چون اونایی که این کاراروکردندیه روزی قسمتشون نشده بوده،شایدمن وتوهیچ وقت حتی بچه دارهم نشیم،دلت نسوزه،اگه می خوای به همه چی برسی خدامیگه لااقل یه چیزه تودرست کن،مثله اون آقادزده که ازدیواره مردم میره بالاولی نمازش رواول وقت می خونه!ازش می پرسن قضیه چیه؟میگه من همه درهاروازطرفه خدابه روی خودم نمی بندم،این دزده وهرکی که نمازمی خونه ازنوع اوله وقت،هدایت میشه به راهه راست ازطریقه خداچون نمازمهمترین چیزه،برکته که شبه اوله قبراولین سوال هم هست تاحالابه لحظه هافکرکردید۱۰۰٪ این کارراانجام دادید پیشنهاده من اینه که به لحظه هازیادتوجه نکنیداگرهم نظری می افکنیدبه لحظه هایی که نیامده بیشترفکرکنیدتالحظه هایی که اومده ورفته،تاحالا شماخیلی خواب دیدیدبه اون هم زیادتوجه نکنیدچون میادومیره به آخرت فکرکنیدکه هنوز نیومده وبرای ساختنه آخرت قرآن بخونید کمااینکه خودم سعادت خواندنه قرآن رابه طوره لازم ندارم ولی به شمامی گم چون وقتی خوندید حال کردید من ودعاکنیدتامن هم به شمابپیوندم معنی فارسیه قرآن هم به اندازه عربی که خدادوست داره مهمه چون مافارسی روبهترمی فهمیم نه؟! پس التماسه دعاتاخواندنه قرآن خدایااگه من ودوست داری سعادت قرآن خوندن روبه همه اینترنتی هابدهشایدبگیداین پسره چرااینقدرموضوع روعوض می کنه،دلیلش اینه که می خوام تواین چندخط بیشترباشماگپ بزنم،ازبحث دورشدیم تابه آخررسیدیم،یادتون باشه تاازدواج نکردیدبه فکرباشیدوقتی این کارراانجام دادیدسریع بچه دارشیدچون بچه امیده زندگیه انسانه ولو اینکه بچه یکی دیگه باشه،اگه شمابچه دارنمی شیدنگران نباشیدازخدامی خوام بشید حتی اگه ازپرورشگاه بیارید،ببخشید سرتون رودردآوردم می دونم بیش ازاین ازحوصله شماخارج وبه دوره من می رم فرداباموضوعه جدیدکه خودم می نویسم میام خیلی می خوامت تاموقعی که هستی یاعلی مددخدانگهدار.

وبلاگ دیگرهادی درپرشین بلاگ۱

وبلاگ دیگرهادی درپرشین بلاگ۲

نظرات 5 + ارسال نظر
کاظم سه‌شنبه 29 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 12:39 http://hadi14.blogsky.com

سلام هادی !!!
۱ -می دونم شما هادی من نیستید ولی فرقی هم نمی کنه
۲- مطمئن باش من هادی رو هیچ وقت فراموش نمی کنم حتی اگه اون اینو بخواد
۳- بعد اینکه من و هادی دوست هستیم بابا ، فقط همدیگر و دیر دیر می بینیم و همین.
۴- کاش تو هادی من بودی و می اومدی وبلاگت رو می خوندی
۵- در مورد نظرات رفتم ولی اینطور که شما می گی نبود
همه چیز درست بود
نظرات بعدیت رو به اسم هادی ۱ و ۲ و....بده
چون من مثل تو اینقدر دست به نوشتنم خوب نیست
----------------------------------------------------------
ازدواج هم خیلی خوبه
بچه که من خیلی دوست دارم
و خیلی هم دوست دارم برم حج
اگه حضرت دوست رخصت بفرماین که خیلی خوب می شه

ولی شرایط ازدواج و بچه دار شدن و حتی حج رفتن خیلی سخت شده مگه اینکه خودش نظری کنه
--------------------------------------------
اسم من کاظم می باشد .
دوست دارد هادی خودم و هادی محمد اینا (منظورم تویی) و تمام دوستان و آشنایان و اقوام و .........

سلام آقام کاظم!!!!
یواش یواش داره پست هایی که من کامنت میزارم تموم میشه!
باورکن من توهرپیامت فقط یک کامنت می تونم بزارم،احسنت من و هادی جفتمون هدایت کننده ایم!
من هم دلم می خواست خیلی هاروفراموش نکنم حتی اگه خودشون هم بخوان ولی حتی اسمشون هم یادم نمیاد!
حالا خوبه شماهادی رودیربه دیرمی بینیدچون مارواصلانمی بینیدواگرهم می بینید،ریزمی بینید،کاظم جان به من بگو داداشی چند سال سن داری البته مهم نیست عقل مهمه که اونم ماله تو ۱۰۰ سالشه!لینکت کردم،یه لوگو بزار واسه هادی جونمون،من وبلاگه توروازطریقه غیب به هادی جون منتقل می کنم هرچی نباشه جفتمون هادی هستیم!یه جایه کارایرادداره ببین تو می تونی دریک نوشته من چند پیام بزاری ولی من نه!چشم ولی هادی۱۲۳ برام مجهوله!خواهش می کنم!آقاکاظم چندساله بااینترنت کارمی کنی؟البته بازم مهم نیست!
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
شماازدواج کردید که می گیدخوبه؟!
بچه روهمه دوست دارند اقدامی کردی ازاین بابت؟!
خب خیلی ها برای حج آرزو به دل می میرن!
رخصت جوون یاعلی مدد!
هیچم سخت نشده ازمن بشنو نه ماشین می خواد نه خونه نه پول می خواد نه درس نه سربازی ونه هیچ فقط یه نمه جربزه که تو داری ولی چرا نمی ری جلو شاید رفتی و برگشتی !
تو برو جلو بگو بسم الله وباالله توکلت علی الله لاحول ولاقوه الاباالله العلی العظیم بگو خدا توکل به تو به مرگه خودم خدا همه چی رو ردیف می کنه!
خب وقتی شما ازدواج کنی برای اینکه خانوم بچه ها گرسنه نمونن می ری جلو حرکت می کنی خداهم برکت میده دیگه!
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
اسم من هادی می باشد!
خوب کردی اطمینان دادی آخه من هم مثله اون خانومه شک کردم تا گفتی یادداشت کردم!
دمت گرم مارو با دروهمسایه و دوست و آشنا وغرییبهو...قاطی کردی من هم دوست دارم فقط تو رو چون با منی دوست دارم کاظم مجازی!خداحافظت باشه.
یامولاعلی مددی۱۲۱

کاظم سه‌شنبه 29 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 15:54 http://hadi14.blogsky.com

سلام
هادی
کی می گه من تو رو ندیدم ،‌عکست تو وبلاگت هست
اگه بری تو قسمت شناسنامه افراد همه چیز رو نوشته ولی خودم بهت می گم ۲۶ سالمه
در مورد کانت هات هم
نمی دونم از سیستم (بلاگ اسکای) خارج شو
بعد وبلاگ خودتو (هادی منو) باز کن
فقط اسمت رو بنویس
نمی دونم دوست دارم واسم کامنت بذاری
من هم چند تا پست جدید می ذارم
لوگو ندارم
در اولین فرصت چشم
حالا بی لوگو هم می شه زندگی کرد

خودت رو عشق به مولا (کمتر از این اصطلاحات بکار می برم)
مراقب خودت باش
ولی من هیچ وقت هادی رو فراموش نمی کنم
شاید این خودش یه ضعف باشه
نه در مورد هادی ، کلا می گم
خوب به هر حال هر کسی طوری خاص آفریده شده دیگه
اگه قرار بود همه عین هم باشن میشدیم مورچه
داداش

سلام
تولدمولاعلی ابن موسی الرضامبارک&وعده دیدارمان حرم!
اگرموهای تنم رادرهم تابندهیچ کس نمی تونه اوناروپاره کنه!
کارت جالب بود ممنون،بایه تیر ۲۰ نشون زدی البته بدونه صفر!خب منم دوست دارم دوست رو،عکسه من قدیمیه ۲۴ خرداد ۸۷ میرم تو ۲۱ خواستی من و ببینی بیایاهو صوتی تصویری aajijooname@yahoo.com خیلی ممنون که ۲۶سالته حالا بگوازکجابامن ارتباط برقرارمی کنی؟!هادی منو برام مجهوله!کامنتات منو کشته!کاظمکاظم مجازی!نه کاظم جون بی لوگوزندگی سخته!من بمیرم همیشه بگویامولاعلی مدد!شیرخوردم!سیب نخوردم-مواظب خودم هم نیستم چون ریسک پذیرم ولی چون تو می گی باشه عزیز!باشه هادی رواصلا حق نداری فراموش کنی تااینکه همزادش بهت اجازه بده!می دونی به چی میگن ضعف وقتی که گرسنه ای تااینکه دست وپات می لرزه!مورچه ها خیلی مهترمند،خیلی هم باهم فرق دارندزیرمیکرسکب این ما آدما هستیم که دختروپسریه کرباسیم!!دوسته خوبم برام عزیزی خدانگهدارت!

ستاره سهیل سه‌شنبه 29 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 18:39 http://71110.blogfa.com

راستش مطلبت دیپلم به بالا بود.واسه همین سیوش کردم تا بعدا مفصلا روش فکر کنم

تولدمولاعلی ابن موسی الرضامبارک

مهسا و شایان چهارشنبه 30 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 02:42 http://www.everlastinglove-shm.blogfa.com

بدوئید بیاید تو وبلاگ ما.
اگه گفتید چه خبره؟
بدوئید دیگه.
بازم وایسادی که....
بدوووووووووو

تولدش مبارکت!

مهندس مرادی چهارشنبه 30 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 03:38 http://WWW.MARKCENTER.BLOGSKY.COM

با سلام ما شما را در لیست لینکهای روزانه خود قرار داده ایم
موفق و پایدار باشید
زت زیاد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد