بسم الله الرحمن الرحیم سلام(عشق معنوی۲)سلام بر دوستداران حیوانات

بسم الله الرحمن الرحیم سلام(عشق معنوی۲)سلام بر دوستداران حیوانات

(:اینهایی که حیوان نمی خورندبه هنگام مرگ(خیلی سخت) جان نخواهندداد:)
بسم الله الرحمن الرحیم سلام(عشق معنوی۲)سلام بر دوستداران حیوانات

بسم الله الرحمن الرحیم سلام(عشق معنوی۲)سلام بر دوستداران حیوانات

(:اینهایی که حیوان نمی خورندبه هنگام مرگ(خیلی سخت) جان نخواهندداد:)

ورزش تکواندو

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام

یک دوست خوب من به نام اردلان من رو به باشگاه تکواندو برد همون جلسه اول کمربند سبز رو به من دادن من هم که از خدا خواسته ، حالا که بدی هام رو ترک کردم ورزشکار هم بشم تا بدنم رو فرم بیاد و دختر کش بشه به قول معروف،من می گم یاعلی مدد،امام علی هم میگه بیا این هم مدد،قربون خدا برم من لیاقت این حرفها رو ندارم سالیان سال اما خدا انقدر به من انسان لطف داره که من و از خجالت داره می اندازه تو دره خوشبختی.

مسلما بنده از چاه بیرون آمدم ولی درچاله افتادم ، می دونید چرا؟خدا می خواد به من بگه فکر نکنی خیلی پاکی هنوز نماز صبح تو قضا میشه،من رو ببخشید که انقدر غلط املایی از خودم در می کنم دلیلش هم اینه که می خوام املاء من به وسیله شما خوب بشه،اینترنت تو این دوره و زمانه طوری شده که در چت جواب همدیگر رو نمی دن تو وبلاگ هم باید مطلب بخونی تا مطلبت رو بخونن، حالا ایراد نداره شما که خوندید خواهش می کنم،بوسه بر کف پای شما می زنم تا من رو دعا کنید در تکواندو موفق باشم و این ورزش رو هر آنچه بیشتر ادامه نهم،از کف پا گفتم قلب دوم انسان و محل حوس انسان، می دونستید اگر از کف پای خودتان مراقبت نکنید ترک برداره خوب نشه کلی بچه کرم را وارد پای شما می کنند تا پای شما رو بخورند بعد پانسمان را که باز می کنند کرمها بزرگ شده اند شما طاقت اینها رو دارید؟ اگه ندارید کمتر فشار به پای خودتون بیارید،ازکرمهای ضد ترک کف پا استفاده کنید و من رو هم راهنمایی کنید دوستتون دارم فعلا خدانگهدار.یامولاعلی مددی مولا۱۲۳۱.

وبلاگ دیگرهادی دربلوگ اسکای۲

وبلاگ دیگرهادی درپرشین بلاگ۱

وبلاگ دیگرهادی درپرشین بلاگ۲

 

نظرات 1 + ارسال نظر
فروغ چهارشنبه 7 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 13:18 http://ydt.persianblog.com

سلام . من هم امیدوارم . توی همه کارهایت موفق باشی از ورزش گرفته تا قسمتهای بعدی زندگیت .
وقتی دلتنگ شدی به یاد بیار کسی رو که خیلی دوستت داره وقتی ناامیدشدی به یاد بیار کسی رو که تنها امیدش تویی وقتی پر از سکوت شدی به یاد بیار کسی روکه به صدات محتاجه وقتی دلت خواست از غصه بشکنه به یاد بیار کسی روکه توی دلت یه کلبه ساخته بود وقتی چشمات از تصویرم تهی شدند به یاد بیار کسی رو که حتی توی عکسش هم بهت لبخند می زنه

من فقط مادرم دوسم داره اونم خب گربه تا حتی سوسک هم بچه شو دوست داره دیشب فکره این من و عذاب می داد که چطور می خوام جون بدم شما خودتون رو ناراحت نکنید توکل کنید به خدا در عین بی چیزی بگو خدا همه چی دادی دمت گرم با مرام.[گل][خداحافظ][گل]

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد