بسم الله الرحمن الرحیم سلام(عشق معنوی۲)سلام بر دوستداران حیوانات

بسم الله الرحمن الرحیم سلام(عشق معنوی۲)سلام بر دوستداران حیوانات

(:اینهایی که حیوان نمی خورندبه هنگام مرگ(خیلی سخت) جان نخواهندداد:)
بسم الله الرحمن الرحیم سلام(عشق معنوی۲)سلام بر دوستداران حیوانات

بسم الله الرحمن الرحیم سلام(عشق معنوی۲)سلام بر دوستداران حیوانات

(:اینهایی که حیوان نمی خورندبه هنگام مرگ(خیلی سخت) جان نخواهندداد:)

هادی

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام

هادی به معنی هدایت کننده است و مهدی به معنی هدایت شده ، پس حالا چون معنی اسم من هدایت کننده است پس باید شما رو هدایت کنم به هر راهی بهتر است راه راست.

به نظر من اسم انسانها بر شخصیت آنها نیز تاثیر گذار است ، نظر شما چیست؟

ولی این اسم نیست که شخصیت انسان را می سازد بلکه تربیت درست یا نا درست بودن والدین و پدر و مادر است که شخصیت انسان را می سازد.

البته انسان پس از اینکه به بلوغ رسید می تواند شخصیت خود را بد یا خوب تغییر دهد.

برای بهتر شدن موضوع به نظر شما نیاز دارم.

اطرافیان نقش زیادی در زندگی انسان ایفا می کنند.

برای بهتر شدن زندگی به یک نفر دوست خوب نیاز داریم.

بیش از این وقت شریف رو نمی گیرم.

یامولاعلی مددی مولا۱۲۳۱.

وبلاگ دیگرهادی دربلوگ اسکای1

وبلاگ دیگرهادی درپرشین بلاگ۱

 

وبلاگ دیگرهادی درپرشین بلاگ۲

 

نظرات 2 + ارسال نظر
کاظم جمعه 9 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 15:48

سلام
دیگه ما رو تحویل نمی گیری ؟
باشه
خیالی نیست
خودت خوبی
هادی به معنی هدایت کننده است ،درست ولی کی رو می خوای هدایت کنی
هدایت به چی ،به کجا
آیا هادی نباید آنقدر بزرگ ، عاقل ، قوی و کامل شده باشه تا بتونه هدایتش رو به نحو احسن تکمیل کنه ؟
پس هادی باید دیدش باز
قلبش بزرگ ، بیانی خوب و پر از خدایی بودن باشه

خوب حالا می خوام حالت رو بگیرم
چرا دیگه به وبلاگ هادی خودمون سر نمی زنی ؟
هان ؟
من می خوام که باز هم بیایی پیش هادی
شاید هادی خود تو هستی
شاید هادی یه اسم
هادی یه نشانه است
و ما رو به سمت هادی آفرین هدایت کنه
پس منتظرم

سلام از طرف شما من باید تحویل گرفته شوم عزیز.
شما دوست خوبی هستی عزیز.
بله درسته من به اعتقاد شما عقیده دارم چشم بعد از هدایت خویش مردم را به راه خدا متذکر خواهم شد عزیز.
چشم عزیز.
اومدم تو وبلاگ هادی سر زدم سرم شکست! عزیز!
احسنت منتظر می مونم یامولاعلی مددی مولا۱۲۳۱.

کاظم شنبه 10 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 09:10 http://hadi14.blogsky.com

حالا واسه من رسمی حرف می زنی ؟
دلت کتک می خواد
هی من نمی خوام بزنمت تو می گی بزن
آخه برادر من بی معرفت شدی ها
......
...
..

سلام کوکا ،
عشق تو به هادی برای من ثابت شد انشاال... همیشگی قرار بگیره.
گولبانه تو کاکو خودم شم ، ها ای حال و اهوالت چطوره.؟
هااااااااااااااا تو که انقدر محکم شدی مو رو ببخش عزیزه حالم.
مو که اصلا نمی دانم معرفت چیه!
معرفت رو پیامبر داشته عزیز.
بیا چه کتابی چه خودمونی و چه خشک و تر ارتباط خوبمون رو با هم قطع نکنیم.
تا می تونی برای هادی بنویس.
ممکن حضور شما در اینترنت همیشگی باشه!
اگه یه سوراخ کوچولو در قبر داشته باشیم در قبر هم می توانیم طلوع خورشید را نظازه گر باشیم.
برف زمستان هم در انتظار تو و هادی جون است.
فعلا...
یامولاعلی مددی مولا۱۲۳۱.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد