بسم الله الرحمن الرحیم سلام(عشق معنوی۲)سلام بر دوستداران حیوانات

بسم الله الرحمن الرحیم سلام(عشق معنوی۲)سلام بر دوستداران حیوانات

(:اینهایی که حیوان نمی خورندبه هنگام مرگ(خیلی سخت) جان نخواهندداد:)
بسم الله الرحمن الرحیم سلام(عشق معنوی۲)سلام بر دوستداران حیوانات

بسم الله الرحمن الرحیم سلام(عشق معنوی۲)سلام بر دوستداران حیوانات

(:اینهایی که حیوان نمی خورندبه هنگام مرگ(خیلی سخت) جان نخواهندداد:)

استخر

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام

دیشب قسمت شد به خواست خدا وبه لطف دوست گلم آقا اردلان بریم استخر جاتون خالی نباشه ولی خودمونیم خیلی خوش گذشت ، دوتا شام خوردم ، یکی در خانه و دیگری در ساندویجی ، سونا هم رفتیم ، جکوزیش رو نگو که خیلی داغ بود .

بعد استخر هوا سر د بود و ما شیر موز تگری زدیم تو رگ خیلی حال داد .

شما هم سعی کنید با دوستتون به استخر سفر کنید .

این روزها هوا داره سرد تر می شه سعی کنید لباس گرم بپوشید تا سرما نخورید،

این دوست من زیاد چت یاهو می کنه و دنبال رفیق می گرده به نظر شما من باید چی کار کنم تا دست از این کارها برداره؟

بیش از این پر حرفی نمی کنم تابعد... یامولاعلی مددی مولا۱۲۳۱.

وبلاگ دیگرهادی دربلوگ اسکای

وبلاگ دیگرهادی درپرشین بلاگ۱

وبلاگ دیگرهادی درپرشین بلاگ۲

نظرات 3 + ارسال نظر
کاظم شنبه 10 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 13:49 http://hadi14.blogsky.com

سلام
ببینم اصلا تو چرا وبلاگ راحله رو ساختنی ؟
خوبه که رفتید استخر
داداش اردلان چطوره ؟
چایی نخورده فامیل شدم
کدوم استخر رفتید ؟
کی و کجا ؟
تنهایی نامرد
من رو هم صدا می کردی
همین دیگه
راستی یه کم عوض شدی ها
اون هادی قبلی نیستی
اتفاقی افتاده ؟
از ما ناراحتی ؟
هادی بهت چیزی گفته ؟!!!
پس چی ؟

سلام
به تو حسودیم شد وبلاگ راحله رو ساختم!
ممنون که استخر رفتن ما رو تحسین نمودی!
اردلان هم خوبه آقا هادی چطوره؟!
چایی که چیزی نیست شما شیر کاکایو قهوه هم خوردی!
سره جنت آباده استخر بلیطش ۶۰۰۰ تومنه خوب نیست یه استخر با دایپ ما رو دعوت کن بیام.
آقا کاظم جونم من همون هادی هستم نکنه شما عوض شدی؟!
اتفاق خواصی نیافتاده من از شما ناراحت نیستم.

هادی رو از قول من ببوس.
یامولاعلی مددی مولا۱۲۳۱.

*** شنبه 10 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 15:26 http://www.koja-chera-koja.persianblog.ir

عکسها بسیار روحیه بخشن . انتخاب اونا انتخاب خوبی بوده ...
( معذرت بابت تاخیر :) )

وای چه عکس قشنگی گذاشتی ممنون.آدرس عکسها متغییر است.

نیما شنبه 10 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 18:22 http://nimamec.blogsky.com

خودم وقت ترجمش را ندارم
اگر در مورد گیربکس چیزی میخوای بدونی برو به اینجا همش فارسی است
gearbox.blogsky.com

خیلی ممنون.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد