بسم الله الرحمن الرحیم سلام(عشق معنوی۲)سلام بر دوستداران حیوانات

بسم الله الرحمن الرحیم سلام(عشق معنوی۲)سلام بر دوستداران حیوانات

(:اینهایی که حیوان نمی خورندبه هنگام مرگ(خیلی سخت) جان نخواهندداد:)
بسم الله الرحمن الرحیم سلام(عشق معنوی۲)سلام بر دوستداران حیوانات

بسم الله الرحمن الرحیم سلام(عشق معنوی۲)سلام بر دوستداران حیوانات

(:اینهایی که حیوان نمی خورندبه هنگام مرگ(خیلی سخت) جان نخواهندداد:)

سرما خوردگی

امروز سرما خوردم چیزی برای گفتن ندارم تابعد... برم آمپول بزنم.
نظرات 5 + ارسال نظر
کاظم دوشنبه 12 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 12:18 http://hadi14.blogsky.com

انشاء الله که زودتر خوب می شی
بعد با اردلان هم آشتی می کنی
تکواندو هم می ری
چون داداش بزرگت بهت اینو می گه
شلغم بخور
دارو بخور
شیر بخور
سیب بخور
بخور بده
استخر خوبه ، مخصوصا بخار که اکالیپتوس داره
قاط ماط هم نداریم
برو دکتر سریع
من حتما می خوام (گرمتر)
سعی می کنم پسر خوبی باشم

مراقب خودت باش
سرخ کردنی نخور
ماست نخور
....
یا علی مددی مولا ۱۲۳۱ دیگه چی ؟

سلام داداش جونم
ایشاال... خوب مب شم.
با اردلان نسبتا آشتی هستم.
تکواندو نمی رم اصرار نکن تو کت من فرو نمی ره.
داداش بزرگه من شاید خیلی چیزا بگه!
شلغم خوردم!
دارو خوردم.
شیر بعدا می خورم.
چقدر می گی سیب بخور من زیاد سیب نمی خورم.
چشمم کم سو شده خدا کنه حالم خوب شه!
بخار اکالیپتوس ردیفه. ولی از استخر خوشم نیومد.
قاطی ماتی نداریم اما فاطی داریم.!
رفتم دکتر داداشم!
تو چی می خوای گرمتر می گم بیا قرار بزاریم ببینمت کجای تهرانی من غرب هستم دوچرخه هم دارم شاید بتونم بعدا خوب شدم ببینمت!
کاظم کاظم ماشاال... الل.. الل.. کاظم مجازی.
پسره خوبی بودی ازدوادج می کردی !
مراقب خودم باید خدا باشه تو مراقب خودت باش تا خدا خوشش بیاد.
چشم سرخ کردنی و ماست نمی خورم.
ماست خنک مامانم می گه خوبه نمی دونستی بدون!
یامولاعلی مددی مولا ۱۲۳۱ یا یعنی ای مولا یعنی بزرگوار مددی یعنی من رو یاری بده منظور از مولا دوم امام علی جمع ۱۲۳۱ میشه ۷ قنوت نماز وتر ۷ مرتبه می گی هذا مقام العایذه بک من النار.
یاعلی مدد.

سارا دوشنبه 12 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 13:03 http://www.zimmer483.blogsky.com

سلام دوست عزیز . ممنون که به وبلاگم سر زدی ... امیدوارم هم زود حالتون خوب بشه ! موفق باشید . باز هم به من سر بزنید ... keep on dancing

وای چقدر خوب بود.

ساقینامه دوشنبه 12 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 13:37 http://saghy1364.blogsky.com

سلام ممنون که به ما سر زدی راستی نظرت زیبا بود

احسنت زیبا بود.

نازنین دوشنبه 12 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 15:56 http://a3moone-cheshmat

سلام
ایشا لله هر چی زود تر خوب شی
راستی خیلی وقته به من سر نزدی ها

وای تو چه زیبا نوای عشق را به نوازش در میآری عزیزم!

کاظم سه‌شنبه 13 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 07:05 http://hadi14.blogsky.com

سلام
الان اومدم عیادت مجازی
این کمپوت ها هم واسه توئه
بهتری ؟
می دونم من بهت سر می زنم بهتر می شی
دیگه چیکار کنیم دیگه ما اینیم
تکواندو چرا نمی خوای بری؟
دلیلت چیه ؟
سریع برو اردلان رو ببوس تا اون هم مریض شه
بدووووو
سیب نخور ، خوبه ؟ راحت شدی
چرا از استخر خوشت نمی آد ؟
پسر خوب بودن به ازدواج کردن نیست
برای ازدواج شرایطی هست که باید مهیا بشه
زمینه هایی داره
و یه عالمه هرینه
و دو دل عاشق بریا زندگی
که من هیچ کدوم از اونا رو ندارم
دلم عاشق بود و دلش نه
رهایم کرد و من هم رها شدم
الان آزادم
یه کبوتر خسته از پرواز
در کنج دیواری نشسته
سر می کنم آواز
ای داد و زهی بیداد
فریــــــــــــــــــــــــاد

خوب شی زودتر الهی
ننه

سلام
درباره این پستت بگم که یه راه داری اونم راه نمازه برادر بزرگواره گل من!
عیادت مجازی ات مبارک بابا تو دیگه کی هستی ! بابا تو دیگه کی هستی خیلی ممنونم عزیزم !
کمپوت ها رو بده تا بخورم!
پس کوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو؟!
خیلی بهترم از حال و احوال پرسی شما!
آره عزیز تا تو رو دارم غم ندارم!
شما هم اینی هم اونی هم آنها هم خواهد شد!
بابا سخته من رزمی زیاد کار کردم خب یه چیز دیگه میرم نانچاکو هم می چرخونم ووشویی وزنه برداری چیزی!؟! به نظر شما چی برم؟!
آخی تیکه باحالی بود فعلا التماسم هم کنی هادی رو نمی بوسم ولی تورو نه گناه داری!
سیب چیه ؟! قرمز آبداره بزرگ باشه یا سفید ه آبدار یه چیزی!
از استخر خوشم میاد به شرطی که دایپ داشته باشه کاظم مجازی باشه هادی باشه دیگه از اونا هم باشه دیگه هیچی نباشه خب ؟!
پسره خوب بودن به ازدواج نیست حرف شما صحیح ولی مرد خوب بودن به ازدواجه!
برای ازدواج هیچ شرایطی نباید باشه جز یک عدد دختر و یک عدد هم پسر بقیه شو برای اینکه دختر از گرسنگی نمیره پسر می ره کار می کنه و خدا هم برکت میده همین و بس!
زمینه هم نداره هوایی داره!
هزینه هم نمی خواد یه کم جیگر می خواد!
دل عاشق اول باید یکی بشه تا بعد میشه دو تا تموم!
تو همه وسایل زندگی مشترک رو داری فقط داری از امر خدا سرپیچی می کنی که من دوست ندارم داداشم اینطور باشه!
هر انسان یک دل عاشق داره پس اون هم دل عاشق داره ولی دل عاشقش به تو بسته نبود اگه مردی دل عاشق دومت رو بیار تو کار تا اون زنی که دل عاشق ۲ داره مثل تو به صفایی برسه تا تو به ابدیت برسی!
رها شده به دام ماهیگیر می افته ولی رها کرده همیشه آزاده!
احسنت آزادی ولی نباید از آزادی سوء استفاده کرد!
اگه کبوتره خسته از پروازی بیا و بر بام معشوقه بنشین!
در کنج دیوار نشستی یه کمی از دونه معرفت نوک یا توک بزن!
اگه آواز سر می کنی فقط بگو خدا خدا خدا خدا!
داد بزنی خداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا !
خدا می گه بنده ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ! ای بندم ! فرشته ها به فدایت!
فریادت باشد ای عاشق ق ق ق ق ق ق ق ق ق ق ق ق ق!
خوب شدم به لطف ریای بی کران!
یاعلی مدد.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد