بسم الله الرحمن الرحیم سلام(عشق معنوی۲)سلام بر دوستداران حیوانات

بسم الله الرحمن الرحیم سلام(عشق معنوی۲)سلام بر دوستداران حیوانات

(:اینهایی که حیوان نمی خورندبه هنگام مرگ(خیلی سخت) جان نخواهندداد:)
بسم الله الرحمن الرحیم سلام(عشق معنوی۲)سلام بر دوستداران حیوانات

بسم الله الرحمن الرحیم سلام(عشق معنوی۲)سلام بر دوستداران حیوانات

(:اینهایی که حیوان نمی خورندبه هنگام مرگ(خیلی سخت) جان نخواهندداد:)

خوب شدم

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام دوستان گلم

من خوب شدم

با این حال که به دکترها اعتقاد خاصی ندارم و پیش خودم می گم فقط بلدن  انسان به کشتن بدن بعد هم فقط بلدن دارو تجویز کنند به دکتر رفتم و با پلیسیلین و دارو دارم خوب می شم البته دفعه قبل نرفتم دکتر دیر خوب شدم ایندفعه نزدیک بود  محمد هادی رو از دست بدید که خدا رو شکر به خیر گذشت بگذریم،.

امروز صبح به بانک خودم پارسیان مراجعه نمودم پول زیادی در آن ندارم و لی عابر بانک اون حاظر شد، می خوام از طریق اینترنت شرکت رجا اقدام کنم برای گرفتن بلیط قطار برای ۲۴/۱۰ برم از طرف همه شما نایب الزیاره باشم برای پابوسی آقا مولایمان حضرت علی ابن موسی الرضاالمرتضی.

تو راه برگشت به سمت خونه برای مادرم یک مجله خانواده خریدم و برای خونه هم سبزی خوردن از این قضیه نتیجه می گیریم من مردی شدم برای خودم و خانواده ام!

حالا هم تصمیم دارم اوقات شریف رو با اینترنت تا بعد از ظهر بگذرونم ممبعد هم پای اینترنت و بعد خواب بعد روز از نوع روزی از نوع،.

من دکتر که رفتم به دکتر گفتم آقای دکتر من قرص خور نیستم البته انسان عاقل قرص نمی خوره آخه عزیزان من خدا که درخت قرص نداده، فعلا از این مقوله بگذریم آقای دکتر گفت آمپول می زنی من هم که لب و لوچه ام آب افتاده بود هر چه زودتر گفتم بله آقای دکتر،هیچی خانوم یا آقایی که شما باشید خانوم دکتر تست کرد و ۲ تا آمپول خوش مزه به من زد  مامان جونم هم رفت داروخانه نامردی نکرد و یه آمپول ویتامین هم اضافه گرفت که روی هم رفته در یک روز ۴ تا آمپول زدم دو تاش پیلیسیلین بود ، آمپول اولی رو که می خواست بزنه من مادرم را صدا کردم و گفتم تو هم باش دل من نسوزه البته تو اگه بری من خودم رو می کشم که خانوم پرستار هم درد دلش باز شد آره من ۱۰ ساله مادرم رو از دست دادم براش گریه می کنم و ... بگذریم.

یه چایی دم کردم تو ش گلاب و  چوب  دارچین و هل سفید هم ریختم به ماما هم دادم ماما دیابت داره تند تند انسولینش رو من درست می کنم تو رو مرگ فرشته ها دعا کنید مامان من خوب شه!آخه یه دونه ماما که بیشتر تو دنیا ندارم خدا همه مامان ها رو نگه داره خدا همه پدر ها و بابا ها رو نگه داره به حق حضرت زهرا(س) اونایی که پدر و مادرشون رو از دست دادن خدا بهشون صبر بده و براشون رحمتشون کنه ایراد نداره براشون نماز بخونید عزیزان.البته پدر و مادر ما در بهشت به دنبال ما میان!

راستی یه دونه بلدرچین زنده خریدم (ماده) اسمش رو گذاشتم پشمک خانوم خیلی دوسش دارم  بچه ها سعی کنید زمستونه برای پرنده ها گندم و ارزن بریزید خدا خوشش میاد دستتون درد نکنه من هم باید بخرم و بریزم.

دیگه بیش از این اوقات شریف رو تنگ نمی کنم با اجازه شما یاعلی مدد.

عکسهای زیبا ببنبد

وبلاگ دیگرهادی دربلوگ اسکای2

وبلاگ دیگرهادی درپرشین بلاگ۱

وبلاگ دیگرهادی درپرشین بلاگ۲

Bye...

نظرات 7 + ارسال نظر
کاظم سه‌شنبه 13 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 13:39 http://hadi14.blogsky.com

سلام
اول از همه امیدوارم مادر محترمت خوب بشه
پنج بانوی بزرگ عالم مراقبش باشن
تو هم باید قول بدی که همیشه مراقبش باشی و مرتبا جویای حالش و میزان قند خونش باشی
-----------------------------------
کمپوت ها هم تو کامنتم بود حتما دیر اومدی یکی اومده ورداشته خورد تشون
خوبه که خوبی
خوب باش

من کاری ندارم ، ولی باید باشگاه بری
همین که گفتم
ورزش مرتبا انجام بده
هر چی دوست داری بروو
ورزش های مورد علاقه من :
بسکتبال ،‌والیبال ، فوتبال
شنا ،
کشتی ، تکواندو ، جودو ، و همه رزمی ها
بدنسازی هم دوست دارم در کنار یه ورزش البته بدون دارو و آمپول و قرص و....
من استخر رو دوست دارم خیلی زیاد
البته به شرطی که تمیز و خلوت باشه
حالا دایوو داشته باشه یا نه مهم نیست
از اونا منظورت چیه ؟
پس من فعلا سعی می کنم پسر خوبی باشم !!
ما جیگر نداریم شرمنده
دل هم نداریم
دلدارمون همه رو برد و داد دست سگ های ولگرد
ما هم عهد کردیم به کسی دل و جیگر ندیم دیگه
و بماند چه مدت و چه سختی ها و غصه ها و ... کشیدم

من از امر خدا سرپیچی نکردم
خدا خودش اینطوری خواست
پس هر وقت بخواد همه چیز رو ردیف می کنه
حتی اوشونو
یا اونیکیشونو
من از آزادی سوء استفاده نکردم از رسالت سوء استفاده کردم !!!!!
یعنی من معرفت ندارم ؟ باشه یکی طلبت

زود تر تا خوب خوب نشدی برو اردلان رو بوس کن !!!
مراقب خودت باش
مراقب باش
باش
ب
.

سلام من اول شدم هییییییییییییییییییی کجا میری برای من کامنت بزار دارد دارد دارد دارد خب داشته باشه تو چی داری؟!
چشم خدا خیرت بده تا مادرم رو دعا کنی !
فدات بشم!
کمپوت نمی خوام فقط بگو کارت چیه ؟ چی کاره ای؟ پول از کوجا در میاری دادا ؟!
خوبه که خوبم ؟! خوبم تا خوبی !
بد نیستم چون خوب نیستم!
باشگاه رو یه کاریش می کنیم!
ok !
‌به شرطی که یار مجال دهد!
آوووووووووووووووووووووووووو همه چی دوست داری برا جان هاااااااااا آقا جان من هم مثل خودت همچی رفتم بدون آمپول و و...!
عزیزم در حین اینکه کامنت رو می نویسی تند تند سیو کن تا برق رفت حالگیری نشه!
خب ما رو دعوت کن استخر چیزی این وسط کم نمیشه!از اونا تو از دختر خوشت نمیاد ؟! وااای حرف بد زدم!
شما به نظر من باید پیره مرد خوبی باشی و بس!
جیگر نداری پس من کجات رو بخورم؟!
دل نداری قلوه داری؟!
خب سگ ها رو میشه کیش کرد خودت رو از منجلاق بکش بیرون !!
به من دل و جیگر نمی دی تا من تو رو عاشق پیشه کنم ؟!
هر چی کشیدی بریز رو آب تا بره تو آب تا من ببینم !

شما اجازه نداری از امر خدا سرپیچی کنی اصلا من و تو ماله این حرفا نیستیم اصلا کس یا چیز یا شی>ی وجود نداره بتونه از امره خدا سرپیچی کنه!
خدا یه بار اینطوری خواسته یه بار دیگه یه جور دیگه می خواد !
خب این که مسلم همه چیز رو ردیف می کنه حالا چرا ناشکری ؟!
بله اوشون هم ردیف می کنه چرا که نه ؟!
اونیکیشو کوشو موکو شو روشو بو شو مو شو نو شو توشو بوشو برا کله ماهی نیه صوبحانه مرغانه بوخوروم!
ززبوزونزه ززرگز ریزی بزلزدیزی؟!
خوب کاری کردی و می کنی از آزادی سرپیچی نمی کنی منظورت رو از رسالت نمی فهمم!
شما غرق در معرفت هستید و خودتون هم خبر ندارید!
بابا بحث اردلان نیت تو هم!
مواظب خودم هستم
ستم
تم
م
دوست دارم
یاعلیمدد.

نرگس سه‌شنبه 13 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 14:51 http://elaheyesharghii.persianblog.ir

سلام.............ممنون از حضورت...
واقعا لطف کردی گلم....من لینک می کنم...

من لینکت کردم عزیزم!

ثبت دامنه رایگان دات کام Com. سه‌شنبه 13 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 15:50 http://Www.33Ir.Com

با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما مدیر محترم وب لاگ

33آی آر دات کام یک سیستم جهت ارائه آدرس کوتان و سیستم فورواردینگ دامین میباشد و برای سهولت کار و تسریع آن استفاده میکند
از سایت Www.33IR.Com
مزاحمتون شدم می خواستم ضمن دعوت از شما جهت

ثبت نام دامنه رایگان دات کام
برای وبلاگتون و استفاده از نام کوتاه و آسان با پسوند Com.
و جهت حمایت از سایت خودتون www.33IR.Com در صورت تمایل این کد را در وبلاگتون بزارید

<a href="http://www.33IR.Com/?lang=fa">دامنه رایگان Com. برای شما</a>

و یا ما را با عنوان
ثبت دامنه رایگان دات کام Com.

در < پیوند > وبلاگتون لینک کنید

با تشکر موفق باشید

من کد شما را قرار دادم حالا نوبت شماست http://www.hadi.33ir.com میتونید سایت من رو طراحی کنید؟ http://www.hadineda.com ?

کاظم سه‌شنبه 13 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 16:12 http://hadi14.blogsky.com

سلام دوباره
کجا اول شدی ؟
من کارمندم
از نتیجه تلاش و کوششم پول استخراج می کنم
یار کیه ؟
استخر خوب نیست بابا !!!!!
خوب یه حرفت رو ندید می گیرم
من پیر مرد خوبی هستم ؟!
تو هم کوچولوی نانازی هستی
هادی خوبی عزیزم ؟ یه کوچولو داری من و وادار به تعجب می کنی ها
جیگر من و بخوری ؟
میمیری ها ، من که * جیگر * نیستم
دل دارم شکسته دادم چسب بزنن بهش
جیگر هم واست از قصابی می گیرم

دادا جان من تو منجلاب نیستم که
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
؟؟؟؟؟؟
؟؟؟؟؟؟؟؟
یه کم بعضی جاها رو نفهمیدم چی نوشتی
مجهول نویس
ای بابا
باز هم من و وادار میکنی کتک بزنمت
فعلا

سلام!
منظور از اول شدن ، اولین نظر را تو پست جدید تو من دادم !
چه خوب کارمندی کارمن کجایی ببنیم من هم می تونی کارمند کنی !
تلاش و پوشش شما در چه زمینه ؟!
یار یعنی دوست!
گور بابا استخر صلوات!
شما همیشه حرفهای من رو ندید می گیرید!
خب می دونی چرا می گم پیر مرد آخه حساب کن ببینم اگه الان ازدوادج کنی بچه دار بشی بچه خودت بشه ۱۰ سالش تو چند سالت میشه بابا نمی خوای یه نسلی از خودت به جای گذاری ؟!
من کوچولو نیستم ریش دارم بابا بیا یاهو من رو زنده ببین !
ولی خودمونیم دقت کردی من تو رو بابا صدا می زنم ؟!
کاظم آقا خوبی عزیزم؟!
یه کوچولو داری من و وادار به تعجب می کنی ها!
خب جیگر تو رو نمی خورم با هم می ریم جیگر گوسفند رو می خوریم البته از نوع مجازیش!
جیگر تو که جیگر نیستی باقلوایی ؟!
بابا دله هر کی بود الان چسبیده بود مگه چسب چوب نزدی ؟!
قصابی اش مجازیه ؟!
شما تو اداره هستی !!؟!!
یه کم بعضی جاها رو فهمیدید من چی گفتم !!
من مجهول نویسم ؟! شایدم اینطور باشه!!
ای ماما!
آییییییییییییییییییییییییییییییی
نزنی من رو!
فعلا...
یاعلی مدد یادت نره!
.
Bye....

نیلو بیگی سه‌شنبه 13 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 16:18 http://www.johnnydeppc2.persianblog.ir

عکس های جالبی بود خوشحال می شم به یکی ازوبای من سربزنید........

به یاد ندارم فیلم رو دیده بوده باشم ولی نقد شما زیبا و عالی بود ممنون.

آهوخانم سه‌شنبه 13 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 19:59 http://www.ahookhanom.persianblog.ir

پیشاپیش اومدنت رو به مشهد خیر مقدم می گم .

دوست دارم تبادل لینک کنیم ! دوست داری تو مشهد از دور به نظاره هم بگذرونیم؟

stargirl چهارشنبه 14 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 00:27 http://delsepordegan20.blogfa.com

سلام دوست عزیز
من وب شما رو از تو وب ستاره باران برداشتم
خوشحال می شم به منم یه سر بزنین
بابای

..............$$...............s$
..............$$$'............s$$
..............$$$³´.......,..s$$³
............$$$$³.......s$'...$$³
...........$$$$$.......s$³....³$
.....$.....$$$$$s.....s$³.....³,
....s$...'³$$$$$$......$$$
....$$....³$$$$$$.....³$$s
...³$.....³$$$$$$$....s$$$....s´
...`$$.....³$$$$$$$.$$$$...s³
....³$$s....³$$$$$$s$$$³..s$'
.....³$$s....$$$$$s$$$$'..s$$
..`s...$$$$...s$$$$$$$$³..s$$³..s
...$$.s$$$$..s$$$$$$$$$$$$$$³..s$
.s$.s$$$$s$$$$$$$$$$$$$$$$.s$$
..s$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$³
.s$$$ssss$$$$$$$$$$$$$ssss$$$$$´
$$s§§§§§§§§§s$$$$$$s§§§§§§§§§s$,
³§§§§§§§§§§§§§§s$s§§§§§§§§§§§§§s
³§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§
..§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§³
..³§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§³
...³§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§³
.....³§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§³
.......³§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§³
...........³§§§§§§§§§§§§§§§³
..............³§§§§§§§§§§§³
...................³§§§§§³
......................³§³

نامه قشنگت رو خوندم خیلی عالی بود ممنون!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد