بسم الله الرحمن الرحیم سلام(عشق معنوی۲)سلام بر دوستداران حیوانات

بسم الله الرحمن الرحیم سلام(عشق معنوی۲)سلام بر دوستداران حیوانات

(:اینهایی که حیوان نمی خورندبه هنگام مرگ(خیلی سخت) جان نخواهندداد:)
بسم الله الرحمن الرحیم سلام(عشق معنوی۲)سلام بر دوستداران حیوانات

بسم الله الرحمن الرحیم سلام(عشق معنوی۲)سلام بر دوستداران حیوانات

(:اینهایی که حیوان نمی خورندبه هنگام مرگ(خیلی سخت) جان نخواهندداد:)

من خودم می دونم مردم

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام عزیزان

من خودم می دونم مردم ، وقتی پدر و مادر ، ما رو انسان حس نکنند من مردم، وقتی زندگی یکنواخت میشه انسان مرده، وقتی آدم آهنگ غمگین گوش بده زندگیش مرده ، وقتی بی وفایی به آدم روی بیاره آدم مرده و دیگه زنده نیست من خوب باور دارم که دیگه زنده نیستم و مردم ،.

این نفس هم که می کشم لابد لیاقتش رو دارم که اونم بعد چند صبا بی لیاقتی از ما گرفته خواهد شد، خدا رو شکر می کنم قدرت خوردن و آشامیدن را دارم ، تا حالا شده دلتون برای شمع تنگ بشه ؟! تا حالا شده دلتون برای مرگ تنگ بشه؟ تا حالا شده دلتون برای قبر تنگ بشه؟ من به اونجا رسیدم!
دوست داشتم در این دنیا یاری داشتم که دلم رو بهش خوش کنم خیلی از شما ها دارید و خیلی از شما ها ندارید منظوره من شریک زندگی است، خیلی ارزش داره ، با بودن اون زندگی معنا پیدا می کنه ولی وقتی اون نباشه می خوای دل به کی ببندی ؟!

خدا رو شکر می کنم که سایه ی پدر و مادر بالا سره من هست اگه مامانم نبود که من دیگه راهی نداشتم ، خدا رو شکر می کنم که قدرت خواب را به من داد ، به یاد میارم سالها شب تا صبح نخوابیدم چند صبایی است که شب ها می خوابم خدا رو شکر واقعا خواب شب طعم دلنشینی داره،.

سفر چیز خوبیه من هر چند وقت یکبار امام رضا من رو می طلبه و زندگی من رو شارژ می کنه یعنی اگه منه گنهکار زنده هستم به امید امام رضااست قربون خودش و خواهرش و محمد و آل محمد برم من که هر چی تو دنیا و آخرت دارم از آن آنهاست انشاالله به ما لطف و مرحمت و نظر بیشتر بیا فکنند، بیش از این اوقات شریف رو نمی گیرم یاعلی مدد. یادتون باشه اگه می خواید امام رضا بطلبتون از اون خداحافظی نکنید این یه رازه.

وبلاگ دیگرهادی دربلوگ اسکای2

وبلاگ دیگرهادی درپرشین بلاگ۱

وبلاگ دیگرهادی درپرشین بلاگ۲

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌Bye....

 

نظرات 8 + ارسال نظر
مریم پنج‌شنبه 15 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 12:21 http://maryvip.persianblog.ir

سلام
من هم شما را لینک کردم
خوشحالم که به وبلاگ من اومدی

آزاده پنج‌شنبه 15 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 13:45 http://www.harfhaybionvan.persianblog

سلام دوست خوبم اول اینکه کسی که امام رضا نظر بهش بندازه که مرده نیست قلبش زنده است وهمین مارا بس..بعد هم باعث خوشحالی منه منهم شما را لینک کرده ام .

سلام دوست خوبم من زنده بودن رو با پیام تو احساس کردم من به امید نوشته تو به سوی تو می آیم من امروز روزه هستم اگر منظورت من هستم به سویت رهسپار می شوم،من هم شما رو لینک کردم اما آدرس من http://www.hadin.blogsky.com شما دات آی آر گذاشتید البته پرشین بلاگ هم وبلاگ دارم بهر حال خیلی دوست دارم،یعنی میشه ارتباط بین ما ادامه پیدا کنه ؟ بازم از کامنت قشنگت ممنون از وب عالیت متشکرم.

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 15 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 13:51 http://www.harfhaybionvan.persianblog.ir

این سایت یک نوع جایگاه عشق و خانوادگی است..اگر دوستی می خواهید که سراپا گوش بنشیند به درد دل شما گوش دهد و نظر دهد اینجا خوبه..با وجود این جمله قشنگ چطور مردی ؟؟چطور می خواهی سراپا گوش باشی؟؟؟

اجازه می خوام تا آی دی قشنگت رو ادد کنم

نسیم پنج‌شنبه 15 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 14:07 http://ashianeh.persianblog.ir

زندگی تو لحظه های از دست دادن شیرین میشه
یه لحظه افتاب تو هوای سرد غنیمت میشه
خدا تو موقع سختیها تنها پناهت میشه
یه قطره نور توی دریای تاریکی واست همه ی دنیا میشه
یه عزیز وقتی که از دست رفت برات همه کس میشه
پاییز وقتی که تموم شد به نظرت قشنگ و قشنگ تر میشه
پاییز به نفس نفس افتاده............ ....



هیچ کس مطمئن نیست که فردا رومی بینه یا نه............ ..

امروز تمام چیزها و ادمهای دور و برت رو خوب ببین........

.

زندگی خیلی طولانی نیست............ ...



[گل]

خیلی جالب بود ممنون از وب و کامنت قشنگت!

در مسیر پرواز جمعه 16 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 00:39 http://www.parvaz3000.blogfa.com

در مسیر پرواز جمعه 16 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 00:43 http://www.parvaz3000.blogfa.com

سلام دوست عزیز

راستی اینو بدون که ما آدما همه درد مشترک داریم
منظورم اینه که با ازدواج همیشه مشکلامون حل نمیشه
بعضی وقتا بیشتر هم میشه
فکر میکنم اگه همه چیزو به خدا بسپاریم اون خودش همه چیزو درست می کنه.تا وقتی اون هست امید هم هست.

خوشحال شدم وبتو دیدم
به منم سر بزن

بله شما درست می فرمایید ولی من زیاد به استخاره اعتقاد ندارم خاهان تبادل لینک

زهرا جمعه 16 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 07:40 http://zahramihan.persianblog.ir


بی‌اراده متولد می‌شویم بی‌اختیارزندگی می‌کنیم بدون اینکه بخواهیم می‌میریم داریم زندگی می کنیم و نمی‌تونیم در تولد و مرگ دخالتی داشته باشیم، اما بیایید آنطور که دوست داریم دیگران را دوست داشته باشیم و کاری بکنیم تا وقتی که برای همیشه می‌رویم خاطرمان در یادها و خاطره ها ماندگار شود

دوست عزیز اسم این ۳ تن عزیز را در لیست دعا شوندگان ۴۰ نفری خود اضافه نمودم متشکرم از نظر و وب عالی و قشنگ شما و خاهان تبادل لینک!

مسافر شنبه 17 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 16:32

دوست داشتم در این دنیا یاری داشتم که دلم رو بهش خوش کنم خیلی از شما ها دارید و خیلی از شما ها ندارید منظوره من شریک زندگی است، خیلی ارزش داره ، با بودن اون زندگی معنا پیدا می کنه ولی وقتی اون نباشه می خوای دل به کی ببندی ؟!
آره ! این قسمت کوچکی از حرفای خودت بود .
نمی دونم ... اما ما همممون یه یاری رو تو دنیا داریم که هیچوقت اونو نمیبینیم مگه اینکه گرفتار بشیم .
وقتی که از همه جا مونده رونده میشیم تازه یادمون میاد که بابا یک خدایی هم بالای سر ما هست . آخه چرا ما بنده هاش اینقدر قدر نشناسیم ؟!
بعضی وقتا از آدم بودن حالم به هم میخوره ... یعنی ما ارزش اینو داشتیم ...
به هر حال حرفات حرف دل اگه خواستی میتونیم بیشتر با هم بحث کنیم ... موفق باشی ...خیر پیش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد