بسم الله الرحمن الرحیم سلام(عشق معنوی۲)سلام بر دوستداران حیوانات

بسم الله الرحمن الرحیم سلام(عشق معنوی۲)سلام بر دوستداران حیوانات

(:اینهایی که حیوان نمی خورندبه هنگام مرگ(خیلی سخت) جان نخواهندداد:)
بسم الله الرحمن الرحیم سلام(عشق معنوی۲)سلام بر دوستداران حیوانات

بسم الله الرحمن الرحیم سلام(عشق معنوی۲)سلام بر دوستداران حیوانات

(:اینهایی که حیوان نمی خورندبه هنگام مرگ(خیلی سخت) جان نخواهندداد:)

خدا فقط«»«»«»«»

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام عزیزان

خدا بزرگ است ، خدا در قلب من است ،خدا به بنده خود می فرماید نماز بخون زیرا نماز آسان ترین راهی است برای رسیدن به من ،در حال نماز خوندن تو بزرگی خدا رو احساس می کنی ، چی از این بزرگتر و بهتر ،نقل از یک بزرگی که اگر هر انسان در عمر خود فقط یک رکعت نماز شب بخونه جهنم برای همیشه از او مهو خواهد شد، وقتی انسان نماز شب می خونه احساس سبکی بهش دست میده،.،.،.،.

باخواندن نماز شب به اوج بلندیهای آسمان سیاحت و زیارت کنید خودتون رو با انسانهای بزرگ یکی کنید با خواندن نماز شب خودتون رو به انسان بزرگوار تبدیل کنید، وقتی شما نماز شب می خونید مردم به شما ۱۰۰٪ اطمینان می کنند شاید در اوایل دیگری متوجه نماز خوندن شما نشود اما خوب بدانید که خدا متوجه کوچکترین حرکات بنده هاش میشه به خاطر همین ثواب به وجود آمد،.،.،.،.،.،.،.،.،.

در سوره زلزلت در جزء۳۰ قرآن فرموده فمن یعمل مثقال ذره خیر یره و من یعمل مثقال ذره شر یره یعنی ذره ای خیر و شر حساب کتاب میشه هم در این دنیا و هم در آن دنیا اما در آن دنیا به صورت وسیعتر به این صورت که حساب گناهکارها هم در آخرت به آنها داده می شود و در قیامت وبعد اعمال جزا می شود،ما بر اساس نیکی و بدی هایمان به دو دسته تقسیم می شویم و بدانید در ازای اعمال هر کی در رتبه بندی حتی یک صلوات بر محمد و آل محمد (صلوات بفرستید) بیشتر از دیگری فرسته باشد در بهشت در طبقه بالا تری قرار خواهد گرفت،.،،.،.،.،.،.،.،.،،.،،،.،،.،،.،،.،،.

واسلام یامولاعلی مددی مولا۱۲۳۱.

وبلاگ دیگرهادی دربلوگ اسکای2

وبلاگ دیگرهادی درپرشین بلاگ۱

وبلاگ دیگرهادی درپرشین بلاگ۲

نظرات 7 + ارسال نظر
[ بدون نام ] یکشنبه 18 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 10:05 http://www.harfhaybionvan.persianblog.ir

سلام دوست خوبم نوشتت عالی بود بروزم سری بزن خداوند آن چشمهایی را دوست دارد که محبت بر سیاهیش قدم میگذارد...

محمدهادی یکشنبه 18/9/1386 - 10:50
به نام خدا سلام ۱.دوست خوبم لینک مرا اشتباه نوشتی درستش کن دات کام ۲.من به این پیام اعتقادی ندارم و ۵۰٪ کتابی که شما مطالعه نمودید گزاف بوده من بیشتر ترجیح می دم اون خرگوشه باشم و تمام عمر بترسم که یه وقت نمازم قضا نشه ممنون از لطف شما.
www.hadin.blogsky.com - hadineda@hadineda.com
راستی من تا قبل از اینکه کنترل و اف ۵ رو بگیرم وبلاگت رو بروز نداشتم !یه چیز دیگه اولا ممنون که از نوشته من تعریف کردی دوما اجازه می خوام تا آی دیت رو ادد کنم !! و با هم بیشتر آشنا شیم !

گل یخ یکشنبه 18 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 11:09 http://www.amirearab.persianblog.ir

سلام به دوست گلم
[لبخند]دارم میرم پابوس امام رضا اگه پیغام خاصی داری بسم الله[گل][لبخند]

به نام خدا سلام دوست خوبم
السلام علیک یا ضامن آهو
السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا المرتضی
من محمد هادی هستم
۱.من و لینک کردی تو خدایی هستی تو ماله خدا هستی من هم لینکت کردم و آماده تبادل لینک با>>>> http://www.rahele1.blogsky.com
http://www.hanroosli.persianblog.ir
http://www.aasansor.persianblog.ir
داری میری مشهد من و ول می کنی
دلم گرفته بزار گریه کنم
آخه من هم می خوام بیام یعنی عمرم کفاف میده
به امام رضا بگو که این دوستمون سیگار رو برای آخرین بار دیگه ترک کرده یه کاری کنه که دیگه شروع نشه
به امام رضا بگو من ندا رو دوست دارم می خوام خوشبختی اون رو ببینم
به امام رضا بگو سالهاست که از تو خدا حافظی نکردم من رو همیشه طلبیدی پدر و مادرم و نطلبیدی من برج ۶ هشتادو پنج پیش امام رضا بودم آبجی ندارم ولی قراره آبجی راحله رو برج ۱۰ بهمن ۲۵ ببینم یعنی زنده می مونم یعنی میشه تو دوست خوبم رو زیارت کنم اگه واقعا حامل پیغام من هستی اسم قشنگت رو به من بگو تا در لیست اسامی دعا شوندگان ۴۰ نفری تو رو اضافه کنم تا وقتی در جواره مولا نماز شب خوندم دعات کنم یا مولا علی مددی مولا ۱۲۳۱.

آهو خانم یکشنبه 18 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 19:12 http://www.ahookhanom.persianblog.ir

من رابطه بین عکس ها و پستت رو نفهمیدم

به نام خدا
سلام دوست خوبم
رابطه ای میان پست من و عکسها وجود نداره من می خوام اگه تو گل قشنگم از حرفام خوشحال نشدی با دیدن طفلهای زیبا دلت باز بشه اگه ناراحتت کردم من رو ببخش
اگه دوسم داری من رو راهنمایی کن
اگه مایل بودی من خاهان تبادل لینک و لوگو با تو ام
اگه خواستی با آبجی راحله من که هیچوقت ندیدمش آشنا شی بدون من هیچوقت دایی نمی شم یعنی خواهر من مرد هم اسم اون قراره بیاد مشهد می خوای ببینیش یا علی
از آشنایی با تو انسان خوشحالم
دوست ندارم بیش از این هرزه گویی کنم از لکنت زیبات استفاده می کنم.
یامولاعلی مددی مولا۱۲۳۱.

مهرداد یکشنبه 18 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 20:21 http://www.satama.blogfa.com

سلام دوست عزیز......دعا کن یک دایی خوب باشم
بازم به وب لاگم سر بزن.....منم میام وب لاگت...آرومم کرد
تاوان عاشقی خیلی سنگین بود....یا علی

به نام خدا
سلام مهرداد جان دوست خوبم!
تو می تونی یک دایی خوب باشی اگه بخوای می دونی چیه من اگه بخوام دایی خوب باشم نمی تونم چون هیچوقت....
[گریه]
به اندازه ستاره های آسمون به وبلاگت سر می زنم چون عشق___
تو قدم مبارکت رو بر چشمان کم ارزش من میزاری یعنی پای یه عاشق به قلب من باز میشه خداااااااااااااااااااااا شکرت !
واااااااااااااااااای من مامور شدم آروم کنم وااااااااااااااااااااای تو مامور شدی من و آروم کنی !
تاوان عاشقی رو کی جز پدر و مادر میده ؟
می دونم من و تو قلب جسمی نداریم
دوست دارم.
من و ببخش!

مرغ سحر یکشنبه 18 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 21:05 http://kimyayeeshgh.persianblog.ir

هو المحبوب
عاقبت دست بدان سرو بلندش برسد
هرکه را در طلب همت او قاصر نیست
سلام
به وبلاگ من خوش اومدین.
حرفای زیبایی می زنین ولی یه چیزی که هست تمام مردم به نمازشب خونا اعتماد نمی کنن حداقل من این جوری فکر می کنم
راستی قبلا اومدم خواستم نظر بدم ولی لینک نظرات به جای نظر آهنگ می زد!!!!!!!!!!! نظرم نمی شد بدی!!!!!!!!
من شما رو لینک کردم. (:
در پناه حق

به نام خدا
سلام دوست عزیزم!
۱.ممنون که لینک کردی من هم لینکت کردم از همکاری و همدلی شما خوشحالم !
۲.میسر نگردد به کس این سعادت
به مکه ولادت به مسجد شهادت!
۳.لیاقت پیدا کردم سعادتمند شدم به وب شما سر زدم!
۴.حرفهی من زیبا نیست چشمان شما زیباست !
۵.شما کسی را سراغ دارید که نماز شب بخونه و نشه بهش اطمینان کرد؟
اینطور نیست عزیز اگر شما یک رکعت نماز شب بخونی اهل بهشتی و اهل بهشت گناه نمی کنه و باعث آزار مردم نمیشه که غیر غابل اطمینان باشه!
۶.خاهان بحث بیشتر با شمام !
۷.شما اشتباه فکر می کنید حداقل در این مورد!
۸.اینکه نشده شما نظر بدید حتما باید ریفرش می کردید باز مشکلی دیدید من رو در جریان بگذارید ممنون !
۹.در پناه خدا !
۱۰.یامولاعلی مددی مولا۱۲۳۱.

زهرا دوشنبه 19 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 05:49 http://zahramihan.persianblog.ir


وقتی دلت خسته شد
دیگر خنده معنایی ندارد
می خندی تا از دیگران غم آشیانه کرده در چشمانت را پنهان کنی
وقتی دلت خسته شد
حتی اشکهای شبانه آرامت نمی کند
گریه می کنی چون به گریه کردن عادت کرده ای
وقتی دلت خسته شد
هیچ چیز آرامت نمی کند به جز ...

یاد خدا

به نام خدا
سلام دوست خوبم
آیا همه ما می توانیم این حقیقت را نظاره گر باشیم؟!
آیا همه ما چشم دیدن مار را داریم ؟!
آیا همه ما می توانیم آن مار را ببینیم ؟!
آیا این نشانه ها و علامت ها را همه می توانند ببینند نه کسی می تونه ببینه که نماز شب بخونه !
فدات بشم
دوست دارم.
من و ببخش!

نرگس دوشنبه 19 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 12:04 http://elaheyesharghii.persianblog.ir

سلاممممممممممممممممممممم
من آپیدم
من آپیدم
من آپیدم
من آپیدم
من آپیدم
من آپیدم
من آپیدم
من آپیدم
من آپیدم
خوب بیا دیگهههههههههههههههههههههههههههههه..


به نام خدا
سلام
بدو بدو نظر دارم کیلو ۱۰۰ تومن ْ
قربون تو خانم با شخصیت که خفه می کنی و خفه کردن رو دوست داری !
من شیرینی می خوام یالا من شیرینی می خوام یالا
خانم خانمااااااااااااااا چغذه پستت کوچولو بود !
خوش به حاله شما و اون مذکرها که دانشجویید !
[ناراحت]
آتیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــش !
من که اصلا نمی دونم کجا رفتی و موندی !
خانم با کمالات قسمت و حکمت بر این بود !
می گم مگه بده یکی از شما خواستگاری کنه ؟!
می گماااااااااااااااااااااا مگه شما کسی رو برای ازدوادج در نظر دارید
می گماااااااااااااااا
دوست دارم
من و ببخش !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد