بسم الله الرحمن الرحیم سلام(عشق معنوی۲)سلام بر دوستداران حیوانات

بسم الله الرحمن الرحیم سلام(عشق معنوی۲)سلام بر دوستداران حیوانات

(:اینهایی که حیوان نمی خورندبه هنگام مرگ(خیلی سخت) جان نخواهندداد:)
بسم الله الرحمن الرحیم سلام(عشق معنوی۲)سلام بر دوستداران حیوانات

بسم الله الرحمن الرحیم سلام(عشق معنوی۲)سلام بر دوستداران حیوانات

(:اینهایی که حیوان نمی خورندبه هنگام مرگ(خیلی سخت) جان نخواهندداد:)

بچه

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام دوستان

لیاقت دارم سالروز شهادت امام محمد تقی (جواد) را به همه مسلمین عزیز تسلیت عرض کنم.

کودک امید زندگی انسان است
بابا من برج ۳ هشتادو هفت می رم تو ۲۲ سال !

دوست ندارم با خوندن مطالب من خسته شید  !

 

 

وبلاگ دیگرهادی دربلوگ اسکای

وبلاگ دیگرهادی درپرشین بلاگ۱

وبلاگ دیگرهادی درپرشین بلاگ۲

Bye....

نظرات 10 + ارسال نظر
X .:. دختر برفی .:. X سه‌شنبه 20 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 13:59 http://dokhtarebarfi.blogsky.com

چقدر ناااازن!!!!!

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام
خودت نازی !
آماده تبادل لینک با تو دوست خوبم!
وبلاگت قشنگه خودت هم خوشکلی
من ازت ممنونم
دوست دارم
من و ببخش
فعلا...
بااجازه
یا مولا علی مددی مولا ۱۲۳۱.
Bye....
.........(''''(`-``'´´-´)'''')
..........).....--.......--....(
..............(6..._...6).../
........./........(..0..)....;.
........__.`.-._..'='..._.-.`.__
..........'###.,.--.,.###.'.../
....../__))####'#'###(((_
......#############
........############
..........#########.../
...__/...../..######....
(.(.(____)....`.#.´..(____).).)

آزاده سه‌شنبه 20 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 14:37 http://www.harfhaybionvan.persianblog.ir

سلام !چطور میخواهی از خری صاحب فرزند شی؟؟؟؟؟؟بچه تو چطور با خری زندگی میکنه؟؟؟چطور خری! بچه ترا تربیت میکنه؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟

دست شما درد نکنه من به خودم بگم خر تا شما بگید خیلی فرق داره بازم از نظر قشنگتون ممنونم !
۱. به تو احسنت می گویم که لیاقت داشتی به هم رسیدن دو انسان والا را تبریک گویی !
۲. از تو التماس دعا دارم
۳. خاهان دعا کردن تو هستم !
۴.خاهان تبادل لینک و لوگو ! با آدرسهای !<<<>>>
http://www.rahele1.blogsky.com
http://www.hanroosli.persianblog.ir
http://www.aasansor.persianblog.ir

نرگس سه‌شنبه 20 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 15:23 http://elaheyesharghii.persianblog.ir

سلام داداشی....
اول بگم عکس نی نی هایی که گذاشتی عالی بودن...
من عاشق نی نی هستم....
دلم می خواد ۱۲ تا داشته باشم....
۶ تا دختر ۶ تا بسر....
نازی ژستت خیلی باحال بود....
یه سوال از نوع فضولی....
ندا کیه..............؟؟؟؟!!؟؟؟
کلک تو هم......!!!!!!

نرگس سه‌شنبه 20 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 15:25 http://elaheyesharghii.persianblog.ir

نگفتی....
دارم از فضولی می ترکم....
یه بلایی سرم اومد گناهش گردن تو میوفته ها.........
باشه نگو........
.
.
.
.
.
.
اصلا خودم میگم....
ندا خانوم همونیه که قلب داداشیه منو بر کرده....
همونی که داداشیه من دوسش داره....
درست گفتم....
.
.
.
اره دیگه زدم تو خال........

نرگس سه‌شنبه 20 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 15:27 http://elaheyesharghii.persianblog.ir

می گم عاشقی نگو نه...
چرا نظرتو گذاشتی تو بست قبلیم.....
حواست کجاست گل بسر................

به نام خدا
سلام آبجی نرگس!....
بازم عکس نی نی گذاشتم بیا ببین ! بردار!
ایشاال... خدا به تو ۱۲۰ تا نی نی بده !
اینکه من و تو شماره ۱۲ رو دوست داریم جالبه !
و شماره ۶
فدات شم ۱۲ تا رو چطور می خوای همه رو با هم تربیت کنی ؟ یکی دو تا سه تا دیگه ۴ تا بسه !
لطف داری از ژست قدیمی من طریف می کنی !
تو فضول نیستی من فضولم !
ندا...
می دونی کیه می دونی!
به خواستگاری رفتم
اون گفت
نه
فقط می خوام
بفهمم
که
عروسیش میشه!
[گریه]
فدای تو آبجیه خوبم بشم من و یاده یار انداختی....
من شماره ۳ رو هم دوست دارم!
خیلی دوسش دارم
بهش گفتم
اما....................
خدایا همه جوونا رو خوشبخت کن
آه!
آبجی تو من و ببخش!

.........(''''(`-``'´´-´)'''')
..........).....--.......--....(
..............(6..._...6).../
........./........(..0..)....;.
........__.`.-._..'='..._.-.`.__
..........'###.,.--.,.###.'.../
....../__))####'#'###(((_
......#############
........############
..........#########.../
...__/...../..######....
(.(.(____)....`.#.´..(____).).)

مرغ سحر سه‌شنبه 20 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 18:02 http://kimyayeeshgh.persianblog.ir

هو المحبوب
سلام
۱)اولیشون نازتر بود(:
۲)خوب من که در مورد همه این طوری فکر نمی کنم ولی می گم عمومیت نداره.
۳)مرغ سحر مگه چشه؟! البته با خروس اشتباه نگیرین ها!!!

۴)در ضمن خیلی خیلی ببخشید که انقدر صریح صحبت می کنم: من اصلا دوست ندارم پسرا انقدر صمیمی باهام صحبت کنن)-X

در پناه حق

مرغ سحر سه‌شنبه 20 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 18:07 http://kimyayeeshgh.persianblog.ir

راستی پست قبلیتون که مال دیروزه نه یه سال پیش!

مرغ سحر سه‌شنبه 20 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 18:08 http://kimyayeeshgh.persianblog.ir

چرا دانشگاه نرفتید؟ خوبه که!

مرغ سحر سه‌شنبه 20 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 18:09 http://kimyayeeshgh.persianblog.ir

بچه بچه بچه بچه بچه بچه بچه بچه بچه بچه بچه بچه بچه بچه بچه بچه بچه بچه بچه بچه بچه بچه بچه بچه بچه بچه بچه بچه بچه بچه بچه بچه بچه بچه بچه بچه بچه بچه بچه بچه بچه بچه بچه بچه بچه بچه بچه بچه بچه بچه بچه بچه بچه بچه بچه بچه بچه بچه بچه بچه بچه بچه بچه بچه بچه بچه بچه بچه بچه بچه بچه بچه بچه بچه بچه بچه بچه بچه بچه بچه بچه بچه بچه بچه بچه بچه بچه بچه بچه بچه بچه بچه بچه بچه بچه بچه بچه بچه بچه بچه بچه بچه بچه بچه بچه بچه بچه بچه بچه بچه بچه بچه بچه بچه بچه بچه بچه بچه بچه بچه بچه بچه بچه بچه بچه بچه بچه بچه بچه بچه بچه بچه بچه بچه بچه بچه ....
بسه؟

به نام خدا
سلام دوست خوبم!
هوالمحبوب!
۱.خودت نازی! [لبخند]
۲.به خاطر من هم که شده دیگه ازین فکرا نکن برا تو بده عزیزم !
۳. قربون تو خانومی نکنه اسم قشنگت سحره ؟!
من و ببخش !
۴.ببخشید دیگه من غلط بکنم صریح صحبت کنم !
۵.در پناه یار باشید !
۶. اون یه تیکه اول پست ماله یه سال پیش بود !
۷.من آرزو دارم به دانشگاه برم و این فقط با دعا شما امکان پذیر است !
۸. وای چغذه بچه اینهمه زیاده بابا یه دونه می خوام نه دو تا نه ۳ تا نه ۴ تا اصلا ۷ تا بچه بیار من ببینم چیه ؟ خدا رو خوش میاد به مرگ خودم !
۹.
.........(''''(`-``'´´-´)'''')
..........).....--.......--....(
..............(6..._...6).../
........./........(..0..)....;.
........__.`.-._..'='..._.-.`.__
..........'###.,.--.,.###.'.../
....../__))####'#'###(((_
......#############
........############
..........#########.../
...__/...../..######....
(.(.(____)....`.#.´..(____).).)

کاظم چهارشنبه 21 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 07:35 http://lonlyviolon.blogsky.com

سلام
فعلا داداشم نیستی
تا تکلیفت رو روشن کنی
باید خودت باشی
همونی که هستی باشی
تو وبلاگ یکی دیگه هستی و تو مسنجر یکی دیگه
هر وقت به یک نتیجه واحد از خودت رسیدی بیا
من دوست ندارم با یک آدم که فیلم بازی می کنه
یا ظاهر سازی می کنه
یا ظاهر خودش رو خراب جلوه می ده باشم

خودت باش

به نام خدا
سلام کاظم جان دوست خوبم!
یه سری به تنظیمات وبلاگ بزن ببین چرا نمیشه هر نفر دو کامنت تو هر پست بزاره!
۲.با شه فعلا من داداش کوچیکت نیستم !
۳.من تکلیف رو روشن می کنم !
۴.خیالت راحت خودم هستم!
۵.دعا کن برم خدمت دوباره!
۶. سعی می کنم همونی که هستمک باشم فقط باید یاعلی بگی کمکم کنی
کمک روحی ! Ok ?!
۷. سعی می کنم تو مسنجر هم همون باشم فقط زود از کوره در نرو مثل مرد وایسا ببین یه من ماست چغذه کره داره !
۸.این که تو میگه برای من زوده ۷ سال دیگه می خواد ولی با کمک تو بهش همین فردا می رسم بهت قول می دم !
۹.من ۵۰٪ خوب هستم و باالعکس بابا اگه من ضعف دارم خب داری کمکم می کنی خدا خیرت بده ایشاال... هر چی از خدا می خوای خدا بهت بده !
۱۰.بدون که همیشه دعا گوت هستم دورادور !
۱۱.خودم باشم ؟!
.........(''''(`-``'´´-´)'''')
..........).....--.......--....(
..............(6..._...6).../
........./........(..0..)....;.
........__.`.-._..'='..._.-.`.__
..........'###.,.--.,.###.'.../
....../__))####'#'###(((_
......#############
........############
..........#########.../
...__/...../..######....
(.(.(____)....`.#.´..(____).).)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد