بسم الله الرحمن الرحیم سلام(عشق معنوی۲)سلام بر دوستداران حیوانات

بسم الله الرحمن الرحیم سلام(عشق معنوی۲)سلام بر دوستداران حیوانات

(:اینهایی که حیوان نمی خورندبه هنگام مرگ(خیلی سخت) جان نخواهندداد:)
بسم الله الرحمن الرحیم سلام(عشق معنوی۲)سلام بر دوستداران حیوانات

بسم الله الرحمن الرحیم سلام(عشق معنوی۲)سلام بر دوستداران حیوانات

(:اینهایی که حیوان نمی خورندبه هنگام مرگ(خیلی سخت) جان نخواهندداد:)

بچه۲

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام

لیاقت دارم در سال ۸۶ سالروز قشنگترین ازدواج حضرت علی و فاطمه الزهرا را تبریک عرض کنم به همه مسلمین جهان.

بچه امید زندگی انسان است،خب اونی که بچه داره که بد نیست خوبه ! به نظر شما بچه دار شدن اف داره و بد است ؟! نه خیر بچه دار شدن ثواب هم داره. این درسته که دختر و پسر جوون و تازه ازدواج کرده باید نگاه به موقعیت کنند تا بچه دار بشن نه من به این اعتقاد ندارم!باید بچه دار بشن ولو یه دونه یا دو تا!

بعضی ها فکرمی کنن اگه بچه دار بشن گرفتار میشن آی لاستیکی و شیره خشک و واکسن و مدرسه آی من حال و حوصله ندارم یعنی چه بابا این حرفا یه نعمت خدا دادیه اون بچه واقعا امید زندگی شما میشه ، فکر کردید که چی نه بابا هر کسی لیاقت بچه دار شدن رو نداره! پس به گوش باشید و عجله کنید تا بچه زود بزرگ بشه!

شما باید به فکر این باشید که نوه خودتون رو ببینید!حسابش رو بکنید مامان بزرگ یا بابا بزرگ بشید چقدر خوب میشه! بچه در زندگی انسان نعمت است خدا به اونایی که بچه دارن بیشتر رحم می کنه! خدا اونایی که بچه دارن رو دوست داره!

حالا شما یه چیزایی از بچه بگید! 

بزارید بعد از ۱۰۰ سال یکی بیاد سره قبرتون انشاالله یه فاتحه بخونه یا یه دو رکعت نماز حواله کنه و.../

وبلاگ دیگرهادی دربلوگ اسکای2

وبلاگ دیگرهادی درپرشین بلاگ۱

وبلاگ دیگرهادی درپرشین بلاگ۲

Bye....

نظرات 8 + ارسال نظر
[ بدون نام ] چهارشنبه 21 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 15:22 http://harfhaybionvan.persianblog.ir

قصد توهین به شما را نداشتم تو خودت گفتی حالا یه خری پیدا میشه باهاش ازدواج کنم؟؟
موافقم

ممنون عالی بود من هم اضافه وزن دارم دیوونه میشم می ترسم دوباره برا لاغر شدن سیگار رو شروع کنم !
عشق معنوی آپدیت شد.

نسیم چهارشنبه 21 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 15:45 http://ashianeh.persianblog.ir

سلاممممممممممممممممممممممم
ممنون که به آشیانه من باز هم قدم گذاشتی
پرنده بر شانه های انسان نشست . انسان با تعجب رو به پرنده کرد و گفت : اما من درخت نیستم . تو نمی توانی روی شانه من آشیانه بسازی .پرنده گفت : من فرق درخت ها و آدمها را خوب می دانم اما گاهی پرنده ها و آدمها را اشتباه می گیرم .
انسان خندید و به نظرش این خنده دارترین اشتباه ممکن بود .
پرنده گفت : راستی چرا پر زدن را کنار گذاشتی ؟ انسان منظور پرنده را نفهمید اما باز هم خندید .
پرنده گفت : نمی دانی توی آسمان چقدر جای تو خالی است . انسان دیگر نخندید . انگار ته ته خاطراتش چیزی را به یاد آورد . چیزی که نمی دانست چیست . شاید یک آبی دور – یک اوج دوست داشتنی .
پرنده گفت : غیر از تو پرنده های دیگری را نیز می شناسم که پر زدن از یادشان رفته است .
درست است که پرواز برای یک پرنده ضرورت است اما اگر تمرین نکند فراموش می شود .
پرنده این را گفت و پر زد . انسان رد پرنده را دنبال کرد تا اینکه چشمش به یک آبی بزرگ افتاد و به یاد آورد روزی نام این آبی بزرگ بالای سرش آسمان بود و چیزی شبیه دلتنگی توی دلش موج زد .

نسیم چهارشنبه 21 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 15:48 http://ashianeh.persianblog.ir

آنوقت خدا بر شانه های کوچک انسان دست گذاشت و گفت : " یادت می آید ؟ تو را با دو بال و دو پا آفریده بودم ؟ زمین و آسمان هر دو برای تو بود . اما تو آسمان را ندیدی . راستی عزیزم بالهایت را کجا جا گذاشتی ؟ "
انسان دست بر شانه هایش گذاشت و جای خالی چیزی را احساس کرد . آنوقت رو به خدا کرد و گریست .

به نام خدا
سلام
جای شبهه است که شما این وبلاگ را از ۸۲ دارید!

مرغ سحر چهارشنبه 21 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 17:50 http://kimyayeeshgh.persianblog.ir

سلام
اسمم سحر نیست.
یه عکس بچه بهتون میل می زنم.
شاد باشید.

مرغ سحر چهارشنبه 21 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 18:11 http://kimyayeeshgh.persianblog.ir

من از نینیاش خوشم میاد. ۱۱ امی هم قشنگه(:

ایمیلت خالی رسید
اسم من هم هادیه دلت بسوزه![

آهوخانم چهارشنبه 21 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 20:26 http://www.ahookhanom.persianblog.ir

مشکل بیشتر جوان های ما این است که قبل از اینکه مطمئن بشن که می تونن با هم زندگی کنن بچه دار می شن و بعد اون طفل بی گناه درگیر مسائل ناخواسته می شه و به شدت آسیب می بینه .

به نام خدا
سلام
زمانی که دو جوون بچه دار شدن خوب یا بد باید با هم سازگاری کنند.
به خاطر اون بچه هم که شده اگرنه اون دنیا باید جواب پس بدن

ک چهارشنبه 21 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 23:22 http://k

سلام
تنظیمات وبلاگ من درست
مشکل از این سمت نیست
تنها کسی که این مشکل رو داره شمایی
۲- تو دو شخصیت داری ؟
۳- من رو سرکار گذاشتی؟
۴- دل من رو شکوندی
۵- البته تقصیر تو نیست ، من احمق هستم
۶- من دوست دارم کمکت کنم ولی نمی دونم اصلا موضوع چیه
تو کی هستی ؟
هادی مجازی قبلی هستی ؟ یا هادی جدیدی هستی !
۷- واسه من مهم نیست که مثلا دوستام با کلاس یا تحصیلکرده یا سرشناس و..... باشن ، مم اینه که همونی که هستن باشن

سلام
من فقط به تعداد اندکی وبلاگ بر خوردم که فقط یه پیام میشه گذاشت ممکنه مشکل از قالب باشه!
یعنی دیگران شده دو تا پیام یه جا بزارن ؟!
من شاید دو شخصیتی باشم ولی نه اونقدر عمیق که تو فکر می کنی !
بعضی ها مثل تو فکر می کنند همش سره کارن بابا زندگی همینه!
آخه ببخشید دلت شکست من غلط کردم!
نه تو بد نیستی تو خوبی من بد هستم من احمق!
بابا من هادیم !
من همینم که هستم!
هادی مجازی قبلی و فعلی و بعدی نداره من یکی هستم!
دور از جون من همون خری هستم که بلکه الان بیشتر خرم
ولی جای شکرش باقیه که سیگارو ترک کردم
ولی چاق شدم خدا کنه چاق شدن باعث نشه دوباره شروع کنم نمی دونم باید یه راهی پیدا کنم برای لاغر شدن به مرگ خودم به خاطر همین خوردم!
نمی دونم چی بگم !

مرغ سحر پنج‌شنبه 22 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 04:27 http://kimyayeeshgh.persianblog.ir

هو المحبوب
ای آفتاب حسن رخ بنما از نقاب ابر ×××××× کان چهره مشعشع تابانم آرزوست
سلام دوست عزیز
وبلاگ من به روز شد.خوشحال می شم با تشریف فرماییتون اونو منور کنین[لبخند]
در پناه حق

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد