بسم الله الرحمن الرحیم سلام(عشق معنوی۲)سلام بر دوستداران حیوانات

بسم الله الرحمن الرحیم سلام(عشق معنوی۲)سلام بر دوستداران حیوانات

(:اینهایی که حیوان نمی خورندبه هنگام مرگ(خیلی سخت) جان نخواهندداد:)
بسم الله الرحمن الرحیم سلام(عشق معنوی۲)سلام بر دوستداران حیوانات

بسم الله الرحمن الرحیم سلام(عشق معنوی۲)سلام بر دوستداران حیوانات

(:اینهایی که حیوان نمی خورندبه هنگام مرگ(خیلی سخت) جان نخواهندداد:)

کودک

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام عزیز

من کودک که بودم دوست داشتم بزرگ شوم ،حالا که بزرگ شدم دوست دارم کودک شوم چرا؟

دوره نوجوانی در انسان دوره مخصوص و حساسی است مواظب نوجوانان خود باشید.

کودک بستنی را دوست دارد برای او خریداری کنید.

به بالا و پایین پریدن کودک یاری رسانید تا شما هم مانند او به قامت برسید.

ارتباط کودک باخداوند متعال و تعالی وتبارک نزدیک است و خدا دوستان کودکان را دوست می دارد.

بیایید کدکانمان را بیشتر از آهنگ گوش کردن دوست بداریم.

کودک در عشق بازی حرف برای گفتن ندارد.

به کودکانمان اجازه دهید تا خلاقیت خود را افزایش دهند.

کودک مانند مرغ آسمانی می ماند.

بیایید به کودکانمان اطمینان کنیم.

بیایید به کودکانمان مسوولیت بدهیم.

بیایید کودکانمان را درک کنیم.

بیایید با کودک عشق بازی کنید.

کلمه عشق برای کودک معنی والایی دارد.

ما همه کودک هستیم.

 

وبلاگ دیگرهادی دربلوگ اسکای2

وبلاگ دیگرهادی درپرشین بلاگ۱

وبلاگ دیگرهادی درپرشین بلاگ۲

Bye.... yaa molaa ali madadi molaa 1231.

نظرات 5 + ارسال نظر
مرغ سحر جمعه 23 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 10:37 http://kimyayeeshgh.persianblog.ir

پاسخ:چقدر بعضیا مردم آزارن اگه بیشتر از این اذیتم کنین لینکتونم حذف می کنم{عصبانی}
نه اصلا همین الان تا حالاشم زیادی بوده
تمام کسایی که منو می شناسن می دونن من با این جور آدما چت نمی کنم حالمم از این جور کارا بد می شه یه ذره چشماتونو باز کنین به عنوان سایت نگاه کنین بعد به طرف گیر بدین. ادمم نمی ذارم بکنین اگه اذیتم کنین میلمم عوض می کنم{ عصبانی}
عکس بچه هم دیگه نمی فرستم. نمی دونم کسی که از عشق به نماز شب صحبت می کنه چه طور به خودش اجازه می ده انقدر یه دختر خانمو اذیت کنه!!!!!!!!!! خجالت داره{عصبانی}

به نام خدا
سلام
من از شما معذرت می خوام
اشتباه از من بوده
ولی این و بدونید من آبجی ندارم و هر خانم محترم مثل شما جای خواهر رو برای من پر می کنند
من مردم آزار نیستم
و از هر چی زن بدم میاد !
بازم معذرت می خوام.

زهرا شنبه 24 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 06:03 http://zahramihan.persianblog.ir

افلاطون میگه: اگه با دلت کسی یا چیزی رو دوست داشتی ، زیاد جدی نگیرش، چون کار دل دوست داشتنه درست مثل کار چشم که دیدنه، ولی اگه کسی رو با عقلت دوست داشتی بدون داری چیزی رو تجربه می کنی که اسمش عشق واقعیه!!
من آپم!!!
موفق باش و هیچوقت عصبانی نشو!

.........(''''(`-``'´´-´)'''')
..........).....--.......--....(
..............(6..._...6).../
........./........(..0..)....;.
........__.`.-._..'='..._.-.`.__
..........'###.,.--.,.###.'.../
....../__))####'#'###(((_
......#############
........############
..........#########.../
...__/...../..######....
(.(.(____)....`.#.´..(____).).)

[ بدون نام ] شنبه 24 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 09:31 http://harfhaybionvan.persianblog.ir

کاش مثل همین بچه ها پاک باشیم و پاک بمانیم مرسی که به من سر میزنی

به نام خدا
سلام
خیلی ممنون از مقاله به این زیبایی من هم می خواهم اضافه وزن از دست بدم و لاغر شم ایشاال....
من از شما اجازه می خوام برای ادد میل یاهوتون
ایشاال.... مثل همین بچه ها می شیم!
یامولا علی مددی مولا۱۲۳۱.
یاامام رضا.

گل یخ شنبه 24 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 16:06 http://www.amirearab.persianblog.ir

سلام به آقا هادی گل
من به یادتان بودم و برایتان دعا کردم
امیدوارم پدر و مادر عزیزتان هم به زودی به پابوس امام رضا شرفیاب شوند

به نام خدا
سلام دوست خوب من!
فدات!
خدا خیرت بده که یاد من بودی و من و دعا کردی!
اگه اسمت رو بلد بودم تو لیست دعا شوندگان اضافه می نمودم راستی
زیارتت قبول درگاه حق تعالی و تعالی و تبارک واقع شود انشاال....
پدر و مادر من ۱۰۰٪ به خاطر دعای تو هم که شده همین روزا طلبیده می شوند باز هم خیلی متشکرم از لطف شما فعلا با اجازه
یامولا علی مددی مولا۱۲۳۱ یاامام رضا یا الله شکرت× شکرا لله

محمدهادی دوشنبه 26 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 00:14 http://www.hadin.blogsky.com

الله اکبر

خامنه ای رهبر - مرگ بر ضد ولایت فقیه - مرگ بر منافق (مگر عاقل شه) - مرگ بر اسراییل - مرگ بر انگلیس - مرگ بر امریکا - مرگ بر شیطان رجیم. درود بر خدا.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد