بسم الله الرحمن الرحیم سلام(عشق معنوی۲)سلام بر دوستداران حیوانات

بسم الله الرحمن الرحیم سلام(عشق معنوی۲)سلام بر دوستداران حیوانات

(:اینهایی که حیوان نمی خورندبه هنگام مرگ(خیلی سخت) جان نخواهندداد:)
بسم الله الرحمن الرحیم سلام(عشق معنوی۲)سلام بر دوستداران حیوانات

بسم الله الرحمن الرحیم سلام(عشق معنوی۲)سلام بر دوستداران حیوانات

(:اینهایی که حیوان نمی خورندبه هنگام مرگ(خیلی سخت) جان نخواهندداد:)

دنیا زیباست

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام

دنیا زیباست به خاطره اینکه کوه داره!

دنیا زیباست به خاطر مخلوقات قشنگ خدا!
دنیا زیباست چون دین مسلمین رو داره!

دنیا زیباست چون بدی های ما رو پنهون می کنه.

دنیا زیباست به خاطر اینکه معشوقه داره.

دنیا زیباست به خاطر اینکه عاشق داره!

دنیا زیباست چون پدر و مادر داره توش!

دنیا زیباست چون  فرزند داره توش!

دنیا زیباست به خاطر غرور کافی انسانها!

دنیا زیباست چون من می گم!
من یک انسان هستم.!!
می نویسم مشق!
در کودکی از مشق بیزار بودیم اما حالا که جوون شدیم همش داریم می نویسیم!
فردا که پیر می شیم می بینیم وقت نداریم پس عمل می کنیم.

این دنیا  مانند صفحه شطرنج می مونه ما انسانها بنده خدا هستیم!
ما مقام داریم.

خدا ما رو دوست داره !
خدا از جنس خودش بر ما دمیده!

خدا به ما روح داده !دنیا زیباست

خدا ما رو جوری  ساخته مثل سربازی باید اول آموزش ببینیم بعد به دنیای بعدی سفر کنیم.

دنیای بعدی طبقه بندی شده است.

دنیای بعدی خیلی پله آسانسوردارهاما....

تو اون دنیا انسان قدرت پرواز داره چون سنگینی جسم رو نداره !
ما ۳ بار از خواب بیدار می شیم با فرا رسیدن مرگ از خواب بیدار می شیم و در قبر از خواب بیدار می شیم و بعد در قیامت و تمام. هر انسان بر اساس اعمالی که انجام داده سنجیده میشه!
آی اونی که فحش می دی اون دنیا یا تو قبر باید جواب بدی!
آی اونی که دایم النمازی خیالت راحت تو قبر تحویلت می گیرن.

یامولاعلیمددی مولایم۱۲۳۱. 

Bye....

نظرات 5 + ارسال نظر
زهرا سه‌شنبه 11 دی‌ماه سال 1386 ساعت 19:16 http://www.zahramihan.persianblog.ir

آره دوست دارم!
اگر ماه بودم به هر کجا که بودم سراغ تو را از خدا می گرفتم واگر سنگ بودم به هر جا کهبودی سررهگذر تو جا می گرفتم. اگر ماه بودی به صد ناز شاید شبی بر لب بام من می نشستی و اگر سنگ بودی به هر جا که بودم مرا می شکستی !

به نام خدا
سلام
اگه ماه بودم به آسمون می گفتم به بنده نگاه کن اگه سنگ بودم از جام تکون نمی خوردم تا یه سنگ دیگه به من بخوره و حالا که بنده هستم زیر همین آسمون در کنار ماه به نماز می پردازم!

ایلا سه‌شنبه 11 دی‌ماه سال 1386 ساعت 19:54 http://www.nedayemonady.persianblog.com

الهی زمانی که روحت را در من دمیدی نا مم را « آدم » نهادی . . .

به نام خدا
سلام
اگه ماه بودم به آسمون می گفتم به بنده نگاه کن اگه سنگ بودم از جام تکون نمی خوردم تا یه سنگ دیگه به من بخوره و حالا که بنده هستم زیر همین آسمون در کنار ماه به نماز می پردازم!
الهی از دم و باز دمی که به من دادی ممنون و گفتی بخوانم نماز چشم می خوانم !

ندا سه‌شنبه 11 دی‌ماه سال 1386 ساعت 23:19 http://baano.persianblog.ir

م م م م م
چی بگم؟!

به نام خدا
سلام
اگه ماه بودم به آسمون می گفتم به بنده نگاه کن اگه سنگ بودم از جام تکون نمی خوردم تا یه سنگ دیگه به من بخوره و حالا که بنده هستم زیر همین آسمون در کنار ماه به نماز می پردازم!
الهی از دم و باز دمی که به من دادی ممنون و گفتی بخوانم نماز چشم می خوانم !
اگه تو ندای من هستی بدون یه دنیا دوست دارم اگر هم نیستی بازم به اندازه دنیا آخرت دوستش دارم ولی تو من و دوست نداری هیچ مثل اینکه از من بدت هم میاد به خواستگاریت اومدم تو ندای منی ؟!
ندا من کو ؟

سروش چهارشنبه 12 دی‌ماه سال 1386 ساعت 12:11 http://sharhebinahayat.persianblog.ir

دنیا زیباست چون مادر هست چون خدا هست

به نام خدا
سلام
اگه ماه بودم به آسمون می گفتم به بنده نگاه کن اگه سنگ بودم از جام تکون نمی خوردم تا یه سنگ دیگه به من بخوره و حالا که بنده هستم زیر همین آسمون در کنار ماه به نماز می پردازم!
الهی از دم و باز دمی که به من دادی ممنون و گفتی بخوانم نماز چشم می خوانم !
Donyaa خاهان تبادل لینک و لوگو با شما Zibaast CHon Maadare Maadaraa KHodaast !

علی براک پنج‌شنبه 13 دی‌ماه سال 1386 ساعت 20:33 http://www.my-beauti-ateneh.blogfa.com

سلام...عکس های جالبی گذاشتی

به نام خدا سلام پست حرفه ای و قشنگی گذاشتید ممنون از شما خاهان تبادل لینک و لوگو با شما!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد