بسم الله الرحمن الرحیم سلام(عشق معنوی۲)سلام بر دوستداران حیوانات

بسم الله الرحمن الرحیم سلام(عشق معنوی۲)سلام بر دوستداران حیوانات

(:اینهایی که حیوان نمی خورندبه هنگام مرگ(خیلی سخت) جان نخواهندداد:)
بسم الله الرحمن الرحیم سلام(عشق معنوی۲)سلام بر دوستداران حیوانات

بسم الله الرحمن الرحیم سلام(عشق معنوی۲)سلام بر دوستداران حیوانات

(:اینهایی که حیوان نمی خورندبه هنگام مرگ(خیلی سخت) جان نخواهندداد:)

پسرک فال فروش

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام عزیزان

دیشب از شهرزیبا حرکت کردم به مسجد الرسول(س) رسیدم اذان مغرب شد و نماز جماعت به پا بر داشتیم و مسافت را تا فلکه دوم صادقیه طی نمودیم با پای پیاده و در آخر دور میدان را که می زدم؟ در آخرین عبور عابرین؟ پسرکی را دیدم خوش لباس که خانم و آقایی از کنارش عبور کردند و اعتناعی نورزیدند بنده تعجب کردم و پیش خود گفتم که این پسرک زیبالود با این سن کم پس چرا تنها است ؟ بیشتر نظر افکنیدم دیدم برگه هایی از فال در دستش است بی اعتنا رد شدم ولی نه من از اونایی نیستم که از هر چیزی رد بشم برگشتم فالی از او گرفتم بماند چقدر پول به او دادم تا ثواب آن نپرد ولی او می گفت ۱۰۰ تومان خدا رو شاهد می گیرم که فال روبروی من است و هنوز درش پلم است و باز نشده است اول می خواهم از شما اجازه بگیرم !

اجازه می دید ؟

چشم

حافظ ای حافظ شیرازی

بر من نظر اندازی

من طالب یک رازم

تو کاشف هرفالی

قسم به شاخ بناتت

قسم به قرآنی که در سینه داری

این فال من را بگشایی

هو آمین

با اجازه

ختم یک فاتحه

رحمه الله من قرءالفاتحه مع الصلوات

شهریست ر حرفان از هر طرف نگاری

یاران صلای عشق است کر میکنید کاری

چشم فلک ندیده زین خوبتر حریفی

در دام کس نیفتد زین خوبتر شکاری

ای روی خوبت از گل صد بار نازنین تر

یارب که ره نیابد بر دامن تو خاری

جسمی که دیده باشد از روح آفریده

زین خاکدان مبادا بر دامنش غباری

چون من شکسته را از یش خود چه رانی

کم غایت تمنا بوسی است یا کناری

بی منعش است شتاب وقت خوشیست دریاب

سال دگر که دارد امید نو بهاری

ای بوستان حریفان مانند لاله و گل

هر یک گرفته جامی بر یادر وی یاری

چون این گره گشایم وین راز وانمایم

دردی و صعب دردی کاری و سخت کاری

هر تار موی حافظ دردست ترک شوخیست

مشکل توان نشستن دراین چنین دیاری

ای صاحب فال بدان که اطراف تو را رقیبان حسود ، احاطه کرده اند پس نیتی را که در دل داری با عزم راسخ مهمت استوار دنبال کن نیت تو بسیار خوب و عالی است پس اگر اراده به خرج دهی ، در زندگانی خود موفق خواهی شد و مشکلی در پیش رو نداری . با آگاهی و درایت ، گام بردار که در زندگانی به تو گزند و آسیبی نرسد.دل بدست آور و دست نیازمندان را بگیر و هیچ گاه کار امروز را به فردا مینداز ، به همین منظور اگر کاهلی کنی تمام حریفان از تو سبقت گیرند و افسوس خوری هوشیار باش که از راز دلت غریبان و محارم بیگانه آگاه و مطلع نشوند که ضربه ای سخت به تو وارد آورند عنان زندگی خویش را به دست نا اهلان مده که سررشته زندگیت را از تو گرفته و مشکل توانی دوباره کمند زندگی را به دست گیری.

توکل به خداوند کن و با درایت عمل نما.

این فال و این عکسها هدیه به همه شما.

با عرض پوزش بسیار و ابراز شرمندگی به دلیل اشکال اینترنتی در این پست از عکس خبری نیست!متاسفم ببخشید.

وبلاگ دیگرهادی دربلوگ اسکای

2

وبلاگ دیگرهادی درپرشین بلاگ2

 

وبلاگ دیگرهادی درپرشین بلاگ 1

نظرات 5 + ارسال نظر
زهرا دوشنبه 17 دی‌ماه سال 1386 ساعت 12:42 http://www.zahramihan.persianblog.ir

اولین کسی که عاشقش میشی دلتو میشکونه و میره . دومین کسی رو که دوست داشته باشی و از تجربه قبلی استفاده کنی دلتو بدتر میشکنه و میزاره میره . بعدش میای دیگه هیچ چیز واست مهم نیست و از این به بعد میشی اون آدمی که هیچ وقت نبودی . دیگه دوست دارم واست رنگی نداره .. و اگه یه آدم خوب باهات دوست بشه تو دلشو میشکونی که انتقام خودتو ازش بگیری و اون میره با یکی دیگه ...
اینطوریه که دل همه آدما میشکنه و عشقی وجود نخواهد داشت .

بسم تعالی
سلام
زهرا خانوم
قبول دارم
ممکن یکی دل یکی رو بشکونه تلافی اش رو سر یکی دیگه در میاره که اون بدبخت عاشق بوده و طرف معشوقه!
حالا چه میشه کرد ؟
بیا من و تو دل کسی رو نشکونیم
و خودمون رو بسریم به باد خدا !
یا مولا علی مددی مولا ۱۲۳۱.

محمد دوشنبه 17 دی‌ماه سال 1386 ساعت 15:58 http://ma9to.mycloob.com

خوشحال شودم که اومدی
بازم بهت سر میزنم

ممنون عزیزم!

ندا دوشنبه 17 دی‌ماه سال 1386 ساعت 23:58 http://baano.persianblog.ir

اهم
چه هدایای باحالی
چه تند تند به روز میشی تو

بسم تعالی
سلام عزیزم
من وظیفه دارم تند تند به روز شم چون....
یعنی دوستی ما ادامه خواهد داشت؟
یعنی من تو رو می بینم ؟!
فکر نمی کنم!
من می خوام
تو نمی خوای
به هر حال در هر حال نمی گنجد!
دوست دارم
همینجوری
به خاطر اسمت
خدایا شکرت
یاعلیمدد!
تابعد....

REZA سه‌شنبه 18 دی‌ماه سال 1386 ساعت 08:15 http://ISLAND1383.PERSIANBLOG.IR

زندگی کوتاه تر از آن است که به خصومت بگذردو قلب ها گرامی تر از آنند که بشکنند . آنچه از روزگار بدست می آید با خنده نمی ماند و آنجه از دست برود با گریه جبران نمیشود!! فردا خورشید طلوع خواهد کرد حتی اگر ما نباشیم...یک قلب پاک از تمام معابد جهان زیباتر است .......................
از خدا پرسیدم:خدایا چطور می توان بهتر زندگی کرد؟ خدا جوب داد:گذشته ات را بدون هیچ تاسفی بپذیر،با اعتماد زمان حال ات را بگذران و بدون ترس برای آینده آماده شو.ایمان را نگهدار و ترس را به گوشه ای انداز .شک هایت را باور نکن و هیچگاه به باورهایت شک نکن.زندگی شگفت انگیز است فقط اگربدانید که چطور زندگی کنید

بسم تعالی
سلام
آماده تبادل لینک و لوگو با شما
احسنت!
یا مولا علی مددی مولا ۱۲۳۱.
.........(''''(`-``'´´-´)'''')
..........).....--.......--....(
..............(6..._...6).../
........./........(..0..)....;.
........__.`.-._..'='..._.-.`.__
..........'###.,.--.,.###.'.../
....../__))####'#'###(((_
......#############
........############
..........#########.../
...__/...../..######....
[گل][خداحافظ]

reza جمعه 21 دی‌ماه سال 1386 ساعت 02:21 http://www.kayvanpay.com/index.aspx?ref=jahrom

یکی از قوی ترین و بهترین روش های تبلیغ در دنیای اینترنت است. از سوی دیگر محل مناسبی برای وبگردی و کسب درآمد برای کاربران اینترنت نیز می‌باشد.
با کیوان پی، دیگر هیچ وب سایتی در اینترنت ناشناخته نخواهد بود!
برای وبلاگ نویسان محترم هم برنامه ویژه ای داریم.
با سیستم سورف (Surf) کیوان پی، که مخصوص مدیران وبلاگها می‌باشد دیگر هیچ وبلاگ نویسی تنها نخواهد بود.
به وسیله این سیستم کلیه وبلاگ نویسان عزیز می‌توانند به صورت رایگان آمار بازدید های وبلاگ خود را به هرمیزان که تمایل دارند افزایش دهند.

تشکر از معرفی شما !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد