بسم الله الرحمن الرحیم سلام(عشق معنوی۲)سلام بر دوستداران حیوانات

بسم الله الرحمن الرحیم سلام(عشق معنوی۲)سلام بر دوستداران حیوانات

(:اینهایی که حیوان نمی خورندبه هنگام مرگ(خیلی سخت) جان نخواهندداد:)
بسم الله الرحمن الرحیم سلام(عشق معنوی۲)سلام بر دوستداران حیوانات

بسم الله الرحمن الرحیم سلام(عشق معنوی۲)سلام بر دوستداران حیوانات

(:اینهایی که حیوان نمی خورندبه هنگام مرگ(خیلی سخت) جان نخواهندداد:)

مواظب باشید

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام صبحان ال....

مواظب باشید

بیمار شدم سرم به من وسل شد با ۴ تا آمپول ویتامین در آن و یک آمپول اگزازپام و ۲ آمپول برای امشب!

از کسی واگیر نکنید!
نزدیک به کسی که سرما خورده نشوید !
به آن تذکر دهید با کسی دست ندهد و روبو سی نکند !
لباس گرم بپوشید ! حداقل امکان ۴ دست!
من تو رو دوست دارم.

تو امید زندگی من هستی !
یا امام حسین !
آرزوی خدمتت را دارم !
آرزو دارم برای میهمان تو آشپزی کنم !

سالها پیش  با تو بودم و هستم و خواهم بود و خواهم رفت !
از تو خواستم بابا بره مکه رفت !
حالا می خوام خودم برم به پا بوسی امام رضا به مکه !
از تو می خوام تا بخوای !
دوستان پیام خواصی ندارم تا به شما بدم !
فقط به هیت امام حسین برید !
عزاداری کنید !
زنجیر بزنید !
سینه بزنید.

عکس باندازید

فیلم بگیرید!
خدمتش را کنید

اونایی که لیاقتش رو دارند دعا کنید !
التماس دعا.

Bye....

نظرات 4 + ارسال نظر
فرهاد شنبه 22 دی‌ماه سال 1386 ساعت 21:38 http://www.aaaa-aa.persianblog.ir/

فرهاد شنبه 22/10/1386 - 21:24
با سلام
هر بدبیاری.هرشکست وهر دل شکستگی با خود
به همان اندازه یا بیشترامتیازی مثبت دارد.
شاد باشید پیروز سبزباشید سر افراز .شب خوشی داشته باشید منتظر حضور سبزتان در
وبلاگم هستم
مرا تنها نگذارید ممنونم فعلا

فرهاد شنبه 22 دی‌ماه سال 1386 ساعت 21:43 http://www.aaaa-aa.persianblog.ir/

واقعا هم وبلاگت وهم عکسهایش ۲۰خوشحال شدم باهم تبادل لینک می کنیم
من لینکتان کردم

بسم تعالی
سلام فرهاد جان
ایام شهادت امام حسین (ع) را و دار فانی وداع گفتن آیت الله مجتهدی تهرانی را به شما تسلیت عرض می نمایم!
این نظر لطف گران سنگ شما است که می گویید وبلاگ من زیباست!
وب شما قشنگه
شما عاشقی
من عاشقم
شاید عاشقا بتونن با هم کاری کنن!
یامولاعلی مددی مولا۱۲۳۱.یاامام حسین!یا حضرت مهدی ! ای پروردگار تبارک وتعالی شکرت.
من هم شما رو لینک کردم و از تبادل لینک با شما خوشحالم !
آماده تبادل لینک با آدرسهای!===>
http://www.rahele1.blogsky.com
http://www.hanroosli.persianblog.ir
http://www.aasansor.persianblog.ir

عاشق دلباخته (فرهاد) چهارشنبه 17 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 15:53 http://www.farhad-ashag.persianblog.ir

_________@@@@@@@@
________@@@________@@_____@@@@@@@
________@@___________@@__@@@______@@
________@@____________@@@__________@@
__________@@________________________@@
____@@@@@@______@@@@@___________@@
__@@@@@@@@@__@ منتظر @@_________@@
__@@____________@@@ حضور @@_______@@
_@@____________@@@ سبزت @@@_____@@
_@@____________@@@ هستم @@___@@@
_@@@___________@@ آپم @@______@@
__@@@@__________@@@@@________@@
____@@@@@@_______________________@@
_________@@_________________________@@
________@@___________@@___________@@
________@@@________@@@@@@@@@@@
_________@@@_____@@@_@@@@@@@
__________@@@@@@@
___________@@@@@_@
____________________@
____________________@
_____________________@
______________________@
______________________@____@@@
______________@@@@__@__@_____@
_____________@_______@@@___@@
________________@@@____@__@@
_______________________@
______________________@
_____________________@

آرش پنج‌شنبه 16 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 13:54 http://www.Arash-soft.blogsky.com

وبلاگی متفاوت-طراحی انواع نرم افزار-هک-مهندسی-کاربردی-بازی-سرگرمی و ...
www.arash-soft.blogsky.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد