بسم الله الرحمن الرحیم سلام(عشق معنوی۲)سلام بر دوستداران حیوانات

بسم الله الرحمن الرحیم سلام(عشق معنوی۲)سلام بر دوستداران حیوانات

(:اینهایی که حیوان نمی خورندبه هنگام مرگ(خیلی سخت) جان نخواهندداد:)
بسم الله الرحمن الرحیم سلام(عشق معنوی۲)سلام بر دوستداران حیوانات

بسم الله الرحمن الرحیم سلام(عشق معنوی۲)سلام بر دوستداران حیوانات

(:اینهایی که حیوان نمی خورندبه هنگام مرگ(خیلی سخت) جان نخواهندداد:)

مرگ

بسم الله الرحمن الرحیم سلام عزیزان نظریه مرگ از نظر خویش:شمافکر می کنید که بنده خواب نما شده ام البته شاید ولی ۱۰۰٪ به فکر مرگ افتادم

بعد از اینکه از خواب بلند شدم ویک نخ سیگار در بالکن کشیدم آمدم در اتاق وبه پدرم گفتم که ما آخرسر میمیریم ؟!او گفت بله این همه خرج برای این بدن می کنیم در آخر میمیریم!درواقع ما دراین دنیادرخواب فرو رفته ایم وبا مرگ از این خواب بیدار می شویم

همه ما درزندگی خویش افرادی رادیده ایم که از دنیا رفته اند اما تغییره آنچنانی در زندگی خود نداده ایم خب این اشتباه است.بیایید با دیدن مرگ افراد تغییر باور نکردنی در خود بدهیم!پسر عمه مادره من نوجوان بود رفت در خواب من آمد و گفت هادی هر چی تو دنیا درباره این دنیا می گن راست است .

از ما گفتن بود!من نمی تونم با شما راحت صحبت کنم چون مخاطب های مخصوص خودم را دارم.دیشب نزدیک چهار صبح از خواب بلند شدم پشیمونم که نماز شب نخوندم.بیایید نمازشب بخونیم ویکدیگررادعاکنیم.

اسم کسی که من دله خوشی ازش ندارم در لیست دعا شوندگان من است و خدابرای اینکه به من ثابت کند که کارم درست است چندروز پیش همون آقاباعث شد من از خطر جان سالم به در کنم.پس دوست آنقدرکه خطرناک است به همان حد هم ممکن است به داد دل انسان برسد.

دوستی دارم به نام علی آذرتاج نویسنده کتاب روابط اجتماعی دختران و پسران چراو چگونه!مرگ هرآنچه وحشتناک است به همان حد زیباست اکثر ما دوست داریم خدا ما را ببخشد و ببرد ولی چرا خودمان را گول می زنیم هزار گناه کردیم و باید برای آنها چاره بی اندیشیم.

اگرمی خواهیم خدا ما را ببخشد باید باتقوا شویم و زمانی معنی تقوا را می فهمیم که خودرا به خدا نزدیک کنیم زمانی به خدا نزدیک می شویم که او را با دل و جان ستایش کنیم . ستایش خدا یعنی چه ؟ یعنی نماز بخونیم و اگر این کار را انجام می دهیم پر رنگش کنیم یعنی خالصانه بخونیم یعنی دو تا ذکر اضافه بگیم در نماز دو تا نماز مستحبی بخونیم.

نکته:مادرزمانی که نماز را تند تند می خونیم انگار جان می دهیم اما اگر همان نماز را آهسته بخونیم هم لذت داره کیف می کنیم هم اینکه زود تموم میشه امتحان کنید بدن ما اینطور می گه این یک تجربه شخصی است.

بیایید هر شب برای آنان که شب اول قبرشان است نماز لیله الدفن بخونیم(درمفاتیح الجنان هست) از من بخواهید بهتون یاد بدم. بیایید ۲ رکعت نماز شکر بخونیم برای اینکه خدا به ما سلامتی و خیلی چیز های دیگه داده .

خدارو شکر کنید روی تخت بیمارستان نیستید.بعضی از ما فراموش کرده ایم بابا مسلمان هستیم و پیش پیغمبر اکرم و مولا علی و خدا سعادت داریم.

به خود خدا قسم که اگه بخواهیم به عشق خدا برسیم می رسیم والسلام.

وبلاگ دیگرهادی درپرشین بلاگ

وبلاگ دیگرهادی درپرشین بلاگ ۲

نظرات 1 + ارسال نظر
محمد چهارشنبه 23 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 09:07 http://vnnu.com/fa?111155928


خواهش میکنم به خاطر آینده خودتم شده اینو تا آخر بخون بعد خودت قضاوت کن!!!

کسب درآمد واقعی و صد در صد قانونی و مطابق با نظام و قانون جمهوری اسلامی
این بار از راه قانونی با کمک به اقتصاد مملکتت پولدارشو!!!!
سایت 100% فارسی و قانونی
بدون پرداخت هیچ هزینه ای
درآمد شما از 100 تومان تا میلیون ها تومان در ماه بستگی به زحمت شما وتلاش شما دارد
استخدام رایگان در بزرگترین سایت درآمد زای ایرانی

1,000 تومان هر ماه برای 10 نفر عضو شما
10,000 تومان هر ماه برای 100 نفر عضو شما
.
.
.
.
با پرداخت 100% و تضمین شده!!

این میتونه بزرگتریت فرصت زندگیت باشه!

برای عضویت روی لینک (وب سایت) کلیک کنید و توضیحات کاملترو همونجا بخون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد