بسم الله الرحمن الرحیم سلام(عشق معنوی۲)سلام بر دوستداران حیوانات

بسم الله الرحمن الرحیم سلام(عشق معنوی۲)سلام بر دوستداران حیوانات

(:اینهایی که حیوان نمی خورندبه هنگام مرگ(خیلی سخت) جان نخواهندداد:)
بسم الله الرحمن الرحیم سلام(عشق معنوی۲)سلام بر دوستداران حیوانات

بسم الله الرحمن الرحیم سلام(عشق معنوی۲)سلام بر دوستداران حیوانات

(:اینهایی که حیوان نمی خورندبه هنگام مرگ(خیلی سخت) جان نخواهندداد:)

ترک۳۰گار۲

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام عزیزه دلم

اگه من رفتم بهشت نفری یه نوش شراب بهشتی با آرش جونم وکاظم جونم وامین جونم ومیثم جونم وآجی،داداگلم می خورم،خب من ۳۰گارراترک کردم خیالتون راحت دیگه دیگه اصلا فکرش هم نکنیدکه من برم دنبالش خب جالبه بدونید پدرومادرم هم نمی دونن می خوام سوپرایزشون کنم یک روزازترک گذشت یک سال از مرگم خواهدگذشت ویک قرن ازنشست من بااونایی که نظر دادندگذشت،آقاکاظم تسلیت توداداشه خوب منی،ازاین قضیه بگذریم خودم اینطورفرض می کنم که اصلا ۳۰گاری نبودم البته ۱۰ سال بگذریم:

توبهشت خدامیگه:من ازتومی پرسم و تو جواب میدی منم می گم چشم،خدامیگه چی می خوای؟من می گم اونایی که نوشته های من رو خوندن!اونوقت یکی یکی باهاتون ملاقات می کنم وازخدامی خوام به من عسل بده تابه تک تکه شمابدم!

اگه من برم بهشت:خدامیگه چی می خوای؟میگم می خوام شفاعت تک تکه اونایی روبکنم که به من نظردادن،خدامیگه چی می خوای؟من می گم می خوام یه پوروژه ساختمانی دربهشت بااونایی بسازم که بامن تواینترنت ارتباط برقرارکردند،خدامیگه چی می خوای؟من می گم خدایا همینطورکه ازمن می پرسی وانجام میدی ازاونایی که حتی بطوره اتفاقی یک لحظه توسایت من اومدن هرکدوم۱۰باراین سوال روبپرس وبراشون جواباشون وبرآورده کن،خدامیگه چی می خوای؟من می گم عشق بازی باتورومی خوام،خدامیگه چی می خوای؟من می گم کتابی اینترنتی دربهشت می خوام بنویسم که مدیران آن نظردهندگان وب اون دنیام باشن،از۶خواسته من ۶۰۰۰ساله نوری گذشت وهمچنان برای گذراندن اوقات دربهشت بادوستان مشغول عشق بازی هستم،شماهاپیشه من ارزش داریدچون انسان هستیدویکی مثل خوده من هستید،می تونیدعشق بازی کنید،این خیلی مهمه چون یه زمانی میرسه جزخداکسی نیست که باهاش عشق بازی کنید،خوش به حاله من وتوچون اراده قوی داریم،خداداریم وخوش به حال خداکه ماروداره،والسلام،ازدورمی بوسمت،خدانگهدار.

 

وبلاگ دیگرهادی درپرشین بلاگ۱

وبلاگ دیگرهادی درپرشین بلاگ۲

نظرات 6 + ارسال نظر
میثم یکشنبه 27 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 08:32 http://suteh_delan.persianblog.ir

ممنونم از حضور زیباتون
[گل][گل][گل][گل]
[گل][گل][گل]
[گل][گل]
[گل]

کاظم یکشنبه 27 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 10:16 http://hadi14.blogsky.com

سلام
چرا اینقدر از بهشت می گی ؟
تو که هنوز جوونی و زنده
می شه بهشت رو هم تو این دنیا داشت
نباید اینقدر اینطوری به موضوع نگاه کنی
راستش من یه دوست دارم که خیلی واسم عزیزه
یه روز به من گفت که می خواهد یه چیزایی در مورد حساب کتاباش بهم بگه
من هم گفتم چشم
بعد همه طلب و بدهی و ... گفت
آخرش هم گفت من اگه مردم تو در جریان کارام باش
انگار یه گوله آتیش ریختن تو حلقم
اونقدر ناراحت شدم که نگو
اشتباه
باید به فکر ساختن زندگی خوب بود
سیب زیاد بخور
شیر هم همینطور
پسر خوبی باش

هلن یکشنبه 27 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 11:19 http://www.helenjoon.persianblog.ir

سلام
تبریک میگم که یه روز از ترک سیگارت میگذره
کاشکی همه اراده تو رو داشتن
موفق باشی
تو بهشت میبینمت

میثم یکشنبه 27 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 12:58 http://suteh_Delan.persianblog.ir

بیشتر توضیح بده عزیز
حتما با موزیلا فایر فاکس وارد میشی
حتما با اینترنت اکسپلورر وارد شو

محمد یکشنبه 27 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 13:41 http://sargarmy4ir.blogsky.com

معلومه خیلی به خودت مطمئنی که خدا قبولت داره
خوش بحالت

آرش یکشنبه 27 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 19:05 http://www.setarehbaran.blogsky.com

اعوذ بلله من الشیطان رجیم
شما هم لطف بفرمایید آدرس وبتون رو به صورت صحیح در کامنتها بذارید
من ا... توفیق

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد