بسم الله الرحمن الرحیم سلام(عشق معنوی۲)سلام بر دوستداران حیوانات

بسم الله الرحمن الرحیم سلام(عشق معنوی۲)سلام بر دوستداران حیوانات

(:اینهایی که حیوان نمی خورندبه هنگام مرگ(خیلی سخت) جان نخواهندداد:)
بسم الله الرحمن الرحیم سلام(عشق معنوی۲)سلام بر دوستداران حیوانات

بسم الله الرحمن الرحیم سلام(عشق معنوی۲)سلام بر دوستداران حیوانات

(:اینهایی که حیوان نمی خورندبه هنگام مرگ(خیلی سخت) جان نخواهندداد:)

آسمان زیباست

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام عزیز

آسمان زیباست چه روز و چه شب :ماانسانهااکثره اوقات از دیدن یکدیگر خسته می شویم، از دیدن ساختمانهای تهران خسته می شویم وتنها جایی که برای چشمان ما خوبه آسمونه،وقتی هوا ابری باشه دیدنیه،وقتی هم ابری نباشه خورشید داره،تو شب هم ماه داره ، ستاره داره،تو زندگی ما ممکن موقعیتی پیش بیاد که امیده زندگی ما میشه ماه آسمون!

اگه آسمون نبود ما وقتی بالا رو نگاه می کردیم چی می دیدیم؟ لابد کلی اجنه می دیدیم، اونوقت با هر بار نگاه کردن به آسمون یه سکته می زدیم،اگه آسمون نبود انسان بایه دلتنگی زنده نمی موند ولی چون آسمون هست وقتی دل ما می گیره بهش نگاه می کنیم !
بیشتر ما دیدن ستاره ها رو ترجیح می دیم به دیدن خورشید خب زیاد هم فرقی نمی کنه،بعضی از ما سالها یادمون میره به آسمون نگاه کنیم اگه شما ازونا هستید همین الان برید به آسمان نگاه کنید و لذت ببرید !
بیایید به جای کاره ناشایست به آسمان نگاه کنیم و به بچه کوچولو هامون یاد بدیم که اگه یکی بهشون سیگار تعارف زد به آسمان نگاه کنند و جواب اون دوست بد رو رد کنند وپس از آن از اون دوست دوری کنند.

مواد مخدر هیچ کی رو نمی شناسه ولی آسمون همه رو می شناسه چون همه زیره اونیم حتی فضا نوردا بالا سرشون آسمون دارن،فکر نمی کنم قشنگتر از آسمون چیزی داشته باشیم،بیایید به خورشید به ابرهای زیبا و شکل ساز و معنی دار و به ستاره های بی همتا و به ماه سلام کنیم.

بیایید نظرات خود را در مورد آسمان به یکدیگر بگیم تا آسمون از دست ما راضی باشه، بیایید آنقدر به ماه و آسمون نگاه کنیم تا قبل از اینکه حاجتمون رو بهش بگیم برامون برآورده کنه،می دونستید آسمون حاجت ما رو قبل از اینکه بهش بگیم اون به خدا میگه.

بیایید از آسمون مثل امام رضا هیچ وقت حتی یک بار خداحافظی نکنیم،بیایید پخش مستقیم حرم امام رضا را نگاه کنیم http://www.razavi.tv

بیایید تولد امام رضا رو به همدیگه تبریک بگیم تا امام رضا تولد ما رو به ما تبریک بگه،بیایید برای همدیگه موضوع تعیین کنیم، بیایید همدیگر را دوست بداریم، بیایید با انتقاد یکدیگر به اوج صفا و صمیمیت برسیم تا در کارهایمان موفق باشید،بیایید بزنید دره گوش من ولی به پدر و مادرتان احترام گذارید بیش از این مصده اوقات شریف نمی شم تا بعد یاعلی مدد.

نظرات 2 + ارسال نظر
آرش پنج‌شنبه 1 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 15:47 http://www.setarehbaran.blogsky.com

سلام عزیز برادر
سالروز ولادت امام رضا به شما هم مبارک باشه
شاد و پیروز باشی

خیلی ممنون !

کاظم پنج‌شنبه 1 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 16:29

سلام
محمد نوری خواننده بزرگ ماست ، می شناسیش
نازنین مریم ، ای ایران ایران ، و .... رو خونده
دلت بسوزه امروز با هادی بودیم
در مورد تو هم باهاش حرف زدم
اما سکوت کرد
بعد اینکه وقتی می نویسی معشوقه ، منظور یک خانم می تونه باشه نه هادی
من موبایل هادی رو دارم
معشوقه مونث
البته موبایل اونو هم دارم !!!
دلت کباب بشه
هادی جونم ۲۲ سالشه ، پهلونه ، با مرام ، با معرفت ، ساکت ، آروم ، و.....

کتک زدن هوسی یعنی چی ؟
من وقتی کتکت می زنم حقت
کار بد انجام می دی یا حرف بد می زنی
تازه دلت هم بخواد
کتک داداش گل هر کی نخوره ....

سلام آقا کاظم ببخشید سایت هادی جای نبود بنویسم اومدم اینجا
این آدرس نازنین بلوگ اسکایش رو ننوشته بود تو هادی http://a3moone-cheshmat.blogsky.com
خب:
آها آقا نوری انشاالله سلامت باشه !
اول فکر کردم مریم خانوم دوست دخترته !
خیلی مردی گریه من و می خوای در بیاری ؟ باهادی بودی ؟! من چی ؟من چی ؟ منم می خوام ! من هادی می خوام خداااااااااااااااااااااااااااااااا!
لطف کردی در مورده من باهاش حرف زدی و هادی هم لابد بهت گفته برو بابا حال نداریم ها ؟!
سکوت نشانه رضایت است ولی هادی منظورش این بوده که یعنی تو دلش خطاب به من لطف کرده گفته بره گمشه !
بله خانوم آه من به خواستگاری رفتم بهتره در باره این قضیه کمتر صحبت کنیم چون من به یکباره می رم اون دنیا !
آه
آه
خدا
من و ببخش خدا اگه دیگه هم که نمی رم خواستگاری کسی ولی آه که تا آخره عمرم تو فامیل آبرو ندارم مگه من چم بود خواستی بعدا بهت می گم که چرا جوابه رد دادند!
راستی ریش سفیدات رو بزن رفتی خواستگاری دختر بهت بدن بعد زود بچه دار شو تا بچه خوشدلت شد ۱۰ سالش تو نشه ۷۰ سالت !
البته ببخشید فضولی می کنم !
خب هادی به تو محل میزاره موبایل مهم نیست مثل راحله که من مبایلش رو دارم آجی خودمه دلت بسوزه راستی آجی داری ؟!
وای چه خوب چه خوب شد خوشحالم کردی نامزد داری چه خوب وای خیالم راحت شد !
دله من خیلی وقته کبابه ولی داغم داره تازه میشه از دستت!
پس باید از آقا هادی هم تو سری بخورم از هادی و کاظم مجاز ایراد نداره !
۲۶ سن تو است دو رقم ۲ و ۶ با هم جمع بشه میشه۸ هادی ۲۲ بعد دو بادو میشه ۴ جمع حروف اسم تو با هادی میشه ۱۰ خوشیومنه تعجب نکن علمه ریاضیه منه که هنوز کشف و باز گوش نکردم من هم ۲۰ میشه ۲ بعد دو با ۱۰ میشه ۱۲ جمع حروف دوازده یک با دو میشه ۳ بعد خدا ۳ حرفه پس دوستیه ما ماندگاره نظرت درباره اختراع من چیه ؟!و...
کتک زدن رو فراموش کن میشه ؟ من بفهمم دست بزن داری و می خوای کاظم کوچولو که هنوز نیومده به دنیا بزنی باهات قهر می کنم !
نزن
نزن
آی
آ ایآی
آییییییییییییییییییی
اندفعه بد جوری زدی یادت باشه برو باهات قهرم تا یه ساعت دیگه به ماما مجازی می گم !
اندفعه نه کاره بد انجام می دم نه حرفه بد می زنم چون توبه گرگ کردم !
آخه کتک مجازی درد داره کاظم مجاز !
حیف هادی غیره مجازه؟!
یعنی من با چوب بیل داداشم رو چندین سال پیش که متولد ۶۲ زدم کپود و له کردم بخاطره گل بودنشه البته اونم تازگی من و با بابا گلستان کرد !!
فدات فعلا=بعدا+زنده بودن-هادی تقسیم بره اینترنت میشه =فرشته!
یامولاعلی مدد۱۲۳۱.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد