بسم الله الرحمن الرحیم سلام(عشق معنوی۲)سلام بر دوستداران حیوانات

بسم الله الرحمن الرحیم سلام(عشق معنوی۲)سلام بر دوستداران حیوانات

(:اینهایی که حیوان نمی خورندبه هنگام مرگ(خیلی سخت) جان نخواهندداد:)
بسم الله الرحمن الرحیم سلام(عشق معنوی۲)سلام بر دوستداران حیوانات

بسم الله الرحمن الرحیم سلام(عشق معنوی۲)سلام بر دوستداران حیوانات

(:اینهایی که حیوان نمی خورندبه هنگام مرگ(خیلی سخت) جان نخواهندداد:)

نماز شب

 

سلام

)

اللهم صل علی محمد وآل محمد

بنده محمدهادی ......ه هستم

میخواهم مقاله ای درباره نماز شب بنویسم

اول به شما نماز شب رو یاد خواهم داد

!

نماز شب کلا تشکیل شده از یازده رکعت

ده رکعت آن به صورت دو رکعت دورکعت خوانده می شود

اینطورکه تقسیم می شود به

:====>

چهار تا دورکعت آن به نیت نماز نافله شب و

-

دورکعت آن به نیت نماز نافله شفع و

-

یک رکعت به نیت نماز وَتر جمع آن یازده رکعت می شود

Namaaze Tahajod & Namaaze SHab=1.8 Naafeleye SHab 2.2Naafeleye SHafee 3.1 Namaaze VATR

نماز شب مانند نماز صبح می ماند

!

نماز شب را در چه زمانی باید خواند ؟

به نام خدا

نماز شب را از ساعت ده شب 10 شب می توان خواند تا قبل از اذان صبح وهر چه نزدیک تر به اذان صبح باشد ثواب آن بیشتر است

.

مستحبات نمازشب چیست؟

بسم الله الرحمن الرحیم

.

شما می توانید در نماز نافله سوره حمد خالی بخوانید

.

یک رکعت وتر نماز شب نقش مهمی دارد ودارای قنوت است

.

مستحب است در یک رکعت نمازوتربعد از سوره مبارکه حمد و توحید فلق و ناس و زلزال و قدر و آیه الکرسی بخوانید و در قنوت دعاهای مخصوص دارد خیلی دعا کنید در قنوت و سجده آخر نماز وتر. اگر بخواهید دعای مخصوص قنوت و دعای بعد از نماز شب را برایتان می نویسم

.

در قنوت نماز وتر سیصد مرتبه العفو و صد مرتبه استغفار استغفرالله الربی واتوب الیه نتونستی هفتاد مرتبه یا یک مرتبه

....

درآینده دعا براتون زیاد می گم

.

هرکس نمازشب بخواند با خدا صحبت می کند

.

یامولاعلی مدد

خدانگهدار شما

.

شما می توانید اگر توانش را ندارید نماز شب را یک رکعت وتر را فقط بخوانید یا دو رکعت یا سه رکعت یا چهار رکعت و یا پنج رکعت اگر می خواهید نشسته بخوانید بیست و دو رکعت بخوانید نشسته

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام

نماز شب(تهجد

تذکر

 

به نام خدا سلام دوستان خدا قوت اولا با نام خدا اگر شروع کنید به نوشتن مثل حافظ از غیب فرشتگان قلم شما می شوند دوما :اولا من دوستون دارم براتون پیام می فرستم اگر نه بعد یازده سال کار با اینترنت سعی می کنم حرفه ای تر با اون کار کنم دوما این خود شما هستید که ناراحت می شوید و فکر می کنید که من گزاف گویی می کنم و البته انتخاب با شماست سوما یه تذکر خدمتتون بدم با یکی شروع می کنید به چت کردن اسم شما رو می پرسه فامیل شهر شغل به قول معروف شما رو تخلیه اطلاعاتی می کنه و از خودش هیچ چیز نمی گه شما هم ممکنه فرض کنید که آره این فرد مورد نظر من هست تا آدرس منزل هم بهش می دهید از این ممبعد برای اینکه مشغله فکری از جانب شیطان برای شما پیش نیاید اگر هم قرار است آشنا شوید یکی یکی برید جلو اسم در مقابل اسم اگر اطلاعات نداد شما هم ندید و همیشه هوشیار باشید اولا هیچ کس صد در صد حقیقت رو نمی گه پس شما نود و نه درصد شک کنید که بعدا باشنیدن صدای فرد و... خیالتان راحت شود که باز هم نمی توان کاملا خیالتان راحت شود من خیالتان را راحت می کنم ینترنت جز ضرر هیچ سودی ندارد و اگر این را هم می خواهید از من بپرسید که پس خودت چرا آن را کنار نمی گذاری من این را می گویم این صلاح خدا است که من باشم تا این را به شما بگویم که به زندگی واقعی خود که فرزند است بپردازید با تشکر والسلام.راستی دون پرنده های پشت پنجره یادتون نره.

بسم الله الرحمن الرحیم

برف

به نام خداوند بخشنده و مهربان

گفته های محمدهادی ... ...ه

برف را می شود لگدمال کرد اما جز او هیچ را نباید.

تا به حال چند بار با دیدن ماه لذت بردی ؟ پس عجله کن

اگر می خواهیم حرف راست را در زمین به کرسی نشانیم باید خدایی که سیاره مشتری و خورشید و ستاره ها و کهکشانها را آفریده به سر زبان آوریم و قسم دهیم؟

آیا منظور از خلق حیوانات خوردن آنها توسط انسان بوده یا آنها خود آمدند در این دنیا تا غذای ما شوند ؟ مگر خود آنها ذوق زندگی ندارند؟

به نظر بنده که خود شما هستم همه انسانها فرشتگان برگذیده الهی شدند تا از همنوع های خود برتری یابند و فرصتی فوق احساس در زمین پیدا کنند پس به دنبال خدا باشید تا باز هم برگذیده تر این شوید.