بسم الله الرحمن الرحیم سلام(عشق معنوی۲)سلام بر دوستداران حیوانات

بسم الله الرحمن الرحیم سلام(عشق معنوی۲)سلام بر دوستداران حیوانات

(:اینهایی که حیوان نمی خورندبه هنگام مرگ(خیلی سخت) جان نخواهندداد:)
بسم الله الرحمن الرحیم سلام(عشق معنوی۲)سلام بر دوستداران حیوانات

بسم الله الرحمن الرحیم سلام(عشق معنوی۲)سلام بر دوستداران حیوانات

(:اینهایی که حیوان نمی خورندبه هنگام مرگ(خیلی سخت) جان نخواهندداد:)

بوسه برلبانه معشوقه پسر+دختر

بسم الله الرحمن الرحیم سلام خب من هم عاشقه پسری شدم و آرزوبه دل موندم!ازمعشوقه بگم؟!بگم!ازعشق بخوام یادکنم کوه به لرزه می افتد،آتشی هستم روبه دریازیره باران می سوزم،آبه باران میریزدبررویه من اما،آتشی هستم که خاموشی درش نیست،بارون مبارک،من قدیم شعرمی گفتم،نقاشی می کشیدم،ازمعشوقه بگم عشق به لرزه می افتد،افتخارمی کنم داداش کوچیکه ی عشقم وتوخانواده عشق جای دارم به جرعت می گم برای اونایی که هنوز عاشق نشدن عاقوشم رابازنمودم،من ازاون عاشقام که صلاحه مرگم خنجره علی راحضرته معصومه به امام رضا گفته تاازمن بگیره،من ازاون عاشقای دیوونم که دارم دنباله ریل راه آهنه امام رضا می گردم تا۲قطعه بشم،من ازاون عاشقایی هستم که به معشوقه عهدداده ام تابمیرم،من ازاون عاشقام که می خوام همه بگن دیوونه بود،من ازاون عاشقام که می خوام تاقیامت ازیک موآویزان شم،من ازاون عاشقام که سالها گذشت وحرفه دیگران که فراموش خواهی کردبه من اثبات نشده،من ازاون عاشقام که جوابه ردبه سینه من زدن،ازمادربه انسان نزدیکتر؟امادنیاطاقته من و نداره،قربونه امام رضابرم اونه که ازخدابرای من فرصت گرفته،شایدعقل به من رجوع کرده،خیلی بده حسرت به دل بمونی،تواین دنیاعاشقه زنده ندیدم،من دراین خواب ناتوانم،      می خواهم توانمندشوم،آخرچرابایدبسوزم،بسازم ودرآخر،خراب کنم،من خودکشی نکردم ولی همه عاشقا قلبه درست حسابی ندارن،بارهااغماراتجربه کردم،سکته که چیزی نیست،ولی مرگ باید آدم وبخواد،من اینجامی نویسم تادرقیامت چیزی داشته باشم تابه معشوقه مدرک نشون بدم که حتی یک لحظه ازفکره اوغافل نبودم،عشقه اصلی اون دنیاست من می خوام زودبرم،نمی خوام دیربشه می خوام هرچه زودتراونجارواحساس کنم،تاکی توخواب بایداونجاروبه رخه من کشند،آیافرشتگانه وحی به سراغه من خواهندآمد؟قبل ازاینکه دیگه من بخشیده نشم؟آیابه منه عاشق پیشه رحم میشه؟شایدبعضی ازعاشقامی خوان مثله من آبروی عشقشون رومرگ تظمین کنه،شایدراهه دیگه نباشه،شایدعاقبته ماازدستمون خارج بشه،اونایی که خودکشی     می کنن خودشون روراحت می کنن چون،چون بوسه برلبانه معشوقه رانمی توانند فراموش کنند،آخه یک بارتجربه کردن،عاشقی که تصویروصداازمعشوقه نداشته باشه هرلحظه خونه عشقش پررنگترمیشه تاوقتی ریخت همه بفهمنداین زنده بوده و زنده بوده،به یاریه من شتابیدوآبروی ریخته عاشق روجمع کنید،می تونید؟نه،ولی می تونید طلبه مرگه طبیعی عاشق پیشه روازخدابخواهید،زیاداجازه ندارم ازعشق بگم،عشقه من به دختربودفقط یه دونه،ازهمه جهان وجهات عشق رابه معنیه بودن ونبودن می فهمم،من ونصیحت نکنید،من عاقلترازاونی هستم که خودم فکرش رومی کنم،زیره عهده معشوقه زدم،همینطورکه اون من ونخواست وعشق یکطرفه بودمن هم خودم ونمی کشم،ولی خدارومی خوام ازهرراهی که شده می خوام به خدابرسم چون بزرگیه اون رواحساس کردم ومی خوام بهش برسم،می دونم اون خوشبختیه معشوقه من روبه من نشون میده،آخه دوست دارم باز ببینمش خدااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا.خیلی سخته آخه اون توهمین دنیاست،به من داره ظلم میشه،کمکم کنید،وای خدایا نکنه طاقته من طاخت شه!به همه عاشقا باعشق می گم درحسرته دیدنه یارعشق کنید،معنیه عشق همینه حالا چه پسربه پسر چه دختربه دختر چه پسربه دختروچه دختربه پسر،فرقی میانه دختروپسرنمی بینم،عشقه حقیقی عشق معنوی است،عشق به خداست والسلام.

وبلاگ دیگرهادی درپرشین بلاگ۱

وبلاگ دیگرهادی درپرشین بلاگ۲

زن+مرد=بچه*حج

بسم الله الرحمن الرحیم سلام دوسته خوبم

اگرشماازدواج کردیدوبچه دارنشدیدزود،سریع،تند بچه دارشیدتاکسی به عقله شماشک نکرده!اگرشماحج رفتیدسریع توبه کنیدتاخداقهرش نگرفته!اگرنه ازدواج کردیدونه حج رفتید تازه شدیدمثل من هیچ عیبی نداره چون اونایی که این کاراروکردندیه روزی قسمتشون نشده بوده،شایدمن وتوهیچ وقت حتی بچه دارهم نشیم،دلت نسوزه،اگه می خوای به همه چی برسی خدامیگه لااقل یه چیزه تودرست کن،مثله اون آقادزده که ازدیواره مردم میره بالاولی نمازش رواول وقت می خونه!ازش می پرسن قضیه چیه؟میگه من همه درهاروازطرفه خدابه روی خودم نمی بندم،این دزده وهرکی که نمازمی خونه ازنوع اوله وقت،هدایت میشه به راهه راست ازطریقه خداچون نمازمهمترین چیزه،برکته که شبه اوله قبراولین سوال هم هست تاحالابه لحظه هافکرکردید۱۰۰٪ این کارراانجام دادید پیشنهاده من اینه که به لحظه هازیادتوجه نکنیداگرهم نظری می افکنیدبه لحظه هایی که نیامده بیشترفکرکنیدتالحظه هایی که اومده ورفته،تاحالا شماخیلی خواب دیدیدبه اون هم زیادتوجه نکنیدچون میادومیره به آخرت فکرکنیدکه هنوز نیومده وبرای ساختنه آخرت قرآن بخونید کمااینکه خودم سعادت خواندنه قرآن رابه طوره لازم ندارم ولی به شمامی گم چون وقتی خوندید حال کردید من ودعاکنیدتامن هم به شمابپیوندم معنی فارسیه قرآن هم به اندازه عربی که خدادوست داره مهمه چون مافارسی روبهترمی فهمیم نه؟! پس التماسه دعاتاخواندنه قرآن خدایااگه من ودوست داری سعادت قرآن خوندن روبه همه اینترنتی هابدهشایدبگیداین پسره چرااینقدرموضوع روعوض می کنه،دلیلش اینه که می خوام تواین چندخط بیشترباشماگپ بزنم،ازبحث دورشدیم تابه آخررسیدیم،یادتون باشه تاازدواج نکردیدبه فکرباشیدوقتی این کارراانجام دادیدسریع بچه دارشیدچون بچه امیده زندگیه انسانه ولو اینکه بچه یکی دیگه باشه،اگه شمابچه دارنمی شیدنگران نباشیدازخدامی خوام بشید حتی اگه ازپرورشگاه بیارید،ببخشید سرتون رودردآوردم می دونم بیش ازاین ازحوصله شماخارج وبه دوره من می رم فرداباموضوعه جدیدکه خودم می نویسم میام خیلی می خوامت تاموقعی که هستی یاعلی مددخدانگهدار.

وبلاگ دیگرهادی درپرشین بلاگ۱

وبلاگ دیگرهادی درپرشین بلاگ۲

نون بریدن یابریدن نون!

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام عزیزه دلم

من هیچ دوست ندارم نان راباچاقوببرم واین کاررانمی کنم،من هیچ دوست ندارم نونه کسی روببرم واین کاررانمی کنم شماچطور؟حال می ده نون بریدن؟

کاظم جان چشم،ممنون هلن جان به امیده دیدار،میثم جان بررسی می کنم،آقامحمدمن بنده بده خدام،آرش جان چشم.

تاحالا شده نونه شماروببرن؟شایدهم یکی ازطرف خدامامورمیشه تانونه ماروببره!نظرتون چیه؟اگه کاظم باشه میگه بایدزندگی روساخت!کاظم جان من درسددهمین کارهستم،خب من می خوام باشماهاعشق بازیه معنوی کنم ازهمینجا،می خوام به شماامیدزندگی بدم وبگیرم،اگه شمانبودیدمن بایدمی رفتم پای تلویزیون تادیوونه شم،اگه من نبودم شماباکی می خواستیدصحبت کنید؟باپدرمادر؟دلتون خوشه؟۲روزازترک ۳۰گارمن گذشت،هیچ کی جزشمانمی دونه،امیده زندگیه من تویی خوده تووالسلام نه کسه دیگه،البته خداکه جای خودداره،بیاییدهمدیگررادوست بداریم وبه یکدیگرعشق ورزیم ویکدیگررابرادروخواهرکوچک وبزرگ خودبداریم،بیاییدواسه هم بمیریم تامرگ مامعنی پیداکنه،بیاییدهرکاری ازدستمون برمیادتواینترنت برای همدیگه انجام بدیم،بیاییدواسه همدیگه نمازحاجت بخونیم،چرااینقدرترک ۳۰گاره من بعد۱۰سال انقدرخوب می گذره که نیازبه کمک پدرومادرهم ندارم که بفهمندبال درمیارن چون شماهاتودلتون دعاکردیدازجانب خدابه من کمک رسیده،بابااحساس می کنم بال درآوردم درکماله بی امیدی،خیلی دوستون دارم،خودتون روبه من نزدیکتر کنید باهم پایه ویس بحث کنیم،باهم حال کنیم،کجابودید ۱۲ سال پیش من تواینترنت باپیرمردامریکایی بگی تانویسنده های ایرانی بحث وگفتگومی کردم،به داده منه غیره حرفه ای،پیره شب تاصبح برسید!

خواهش می کنم،من ازشمامی خوام فکری باندیشید،کاری کنیدتانوجوونهابه جای موادمخدروقاچاقچی هاروی به اینترنت سالم بیارند،نزاریدمنه جوون سکته مغزی کنم،آهای پدرومادراهوای بچه هاتون روبیشترازحدحرفه ای داشته باشیدتاهمون بچه فردااومدسره قبره شما(  ۳۰۰سال دیگه)سوره مبارکه آیه الکرسی والقدربخونه،بیش ازاین موصده اوقات گران سنگه شریفه شمانمی شم،هی امیده زندگیه من دوست دارم باخوده خودت هستم دوست دارم خدانگهدار،تافردا،اگه زنده بودم،اگه هم زنده نبودم می دونیدمی بینمتون.

وبلاگ دیگرهادی درپرشین بلاگ۱

 وبلاگ دیگرهادی درپرشین بلاگ ۲