بسم الله الرحمن الرحیم سلام(عشق معنوی۲)سلام بر دوستداران حیوانات

بسم الله الرحمن الرحیم سلام(عشق معنوی۲)سلام بر دوستداران حیوانات

(:اینهایی که حیوان نمی خورندبه هنگام مرگ(خیلی سخت) جان نخواهندداد:)
بسم الله الرحمن الرحیم سلام(عشق معنوی۲)سلام بر دوستداران حیوانات

بسم الله الرحمن الرحیم سلام(عشق معنوی۲)سلام بر دوستداران حیوانات

(:اینهایی که حیوان نمی خورندبه هنگام مرگ(خیلی سخت) جان نخواهندداد:)

عید

بسم الله الرحمن الرحیم

به نام خداوند بخشنده و مهربان و بخشایشگر

سلام علیکم بر شما ای انسان شریف

السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا المرتضی

آقا من رو طلبید تاریخ 3/1/1388الی هفتم

از ایشون متشکر هستم

دوست خوب من اگه هنوز نرفتی آتش بازی خواهش می کنم از خونه تکان نخور و آینده خودت رو برای لذت های هر چه بیشتر از زندگانی تضمین کن باور کن شیطون می خواهد به تو ضربه بزنه پس به گوش باش که پشیمانی سودی ندارد. راستی جنس شیطان هم مانند جن ها از آتش هست و در این روز با چهره واقعی به جان ما می افتد؛

سالروز ولادت امام صادق علیه السلام و پیغمبر اکرم گذشت اما جای تبریک به شما را دارد و اینکه سوگ نبود آنها هم ما را از جسم چه بخواهیم و نخواهیم ناراحت می کند؛

عید نوروز نزدیک است سه روز دیگر تبریک ویژه و فوق خیالی من رو به لطف خداوند به جانب شما بپذیرید امیدوارم که شما حداقل

100 سال در این دنیا عبادت کنید و از لذت آن بی بهره نمانید که شاید به هیچ وجه ممکن دیگر اجازه اقامت در کره خاکی را با جسم خاکی نداشته باشید؛حداقل همین الان یه جمله از خداوند بخواهید که این نعمت والابزرگ را به من عطا بفرماید تا شما از دعای بنده در آخرت خالی نمانید؛

در سال هشتادوهشت بیایید وبلاگ خودمون رو ترک نکنیم اگر هم کردیم پاک نکنیم؛

در سال جدید بیایید در هر شرایطی اگر هیچ چیز هم نمی گذارد اما فقط یک ذره اونی که ما رو دوست داشته یک لحظه پیش خودمان یاد آوری کنیم,تا فرشتگان دل او را شاد کنند؛

بیایید امید بدهیم به خودمان که یکی هست که ما رو دوست داره و اینکه اجازه بدهیم تا یکی ما رو دوست داشته باشه ؛

بیایید حیوانات خانگی یا غیر خانگی که خداوند به ما لطف فرموده و مورد آزمایش قرار داده به حمام ببریم و نظافت و رسیدگی کنیم؛

تا اینجا هم که نوشتم فکر نمی کنم شخضی بخونه چه برسد به بیشتر آن؛

یامولاعلی مددی مولا گل12130

خداوند نگهدار شما باشد انشاالله.

نظرات 5 + ارسال نظر
محمد پای بست یکشنبه 2 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 17:16 http://www.paybast.parsiblog.com

ایام می آیند تا بر شما مبارک شوند، مبارک شمایید، الهی حاجات دلتان با حکمت پروردگار در سال نو همسو شود.
بر ما سالی گذشت، بر زمین گردشی و بر روزگار حکایتی، امید که آن کهنه رفته باشد به نیکویی و این نو همی آید به شادی.

ممنون:)

[ بدون نام ] چهارشنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 11:32

این عکس سومی خیلی زننده است هرچند در وب ها این چیزا فت و فرا وون ریخته و لی در شان وبلاگ با موضو عات معنوی شما نیست
اگه یه نفر هم از دیدن اون عکس گناه نظری بیفته شما هم سهیمید چون این عکسها را نباید انتشار داد

سلام عزیز ممنون از انتقاد قشنگتر از تعریف تو باز هم از این سازندگی ها را به کام من شیرین کن فقط یه تغییر کوچیک توی پست شما دادم با اجازه و در همین وب http://www.hanroosli.persianblog.irدر قسمت نظرات آخرین پیغام ثبت کردم اونجایی که حضرت زهرا و مولا علی را به اسم یاد کردید با اضافه کردن حضرت و (ع) احترام گذاشتم خواهش می کنم از این بع بعد خود شما به این عزیزان احترام بگذارید البته شما بی احترامی هم نکردید و عرض هم ندیدم و از اکثر متن های شما مشخص است با وب شما اما من این را همانند شما یک تبلیغ می دانم که در آخر فرمودید حضرت علی... درست است ولی مانند این می ماند من به شخصی بگویم فلان نفر به من همچین فحشی داد گفت: فلانم به فلانت استغفراله الربی و اتوب الیه خب من نباید فحش را بگویم و تبلیغ کنم عکسها را مخصوصا سومی را حذف کردم باز هم متشکرم عکسی هم که شما در اینجا گذاشتید خیلی زیباست اصلا کیف کردم باز هم خیلی خیلی خیلی ممنون هستم و اشکالی در ساختار وب شما می بینم جالب است در اپرا همراه با آهنگ و در اکسپلورر بدون آهنگ و فکر می کنم کد آهنگ را در جای نا مناسبی قرار دادی و اشکال را از این علامات پیدا کنید >

ایران پیکس یکشنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 14:41 http://iranpix.blogfa.com

سلام
خوبی ؟
باحال بود
.
وبلاگ منم آپدیته
با عکس هایی از بانو سوسانو و بانو سویا و بانو یوها و بانو یومیول و تمام بانوهای جومونگ :d
خیلی خفن و جالبه!!!

حتما بیای ،من منتظرم
به اینجا هم یه سری بزن
http://www.iranpix.blogfa.com/post-67.aspx

سلام دوست خوب عالی است و متعالی شوید می دانم زحماتی زیاد مرحمت فرموده اید اما عکسهای جن اکثرا ساختگی است و چه بهتر می شود با نگذاشتن عکسهای شهوت انگیز در مقابل تعداد کمی بول هوس در گناه آنان شریک نشوید و با گذاشتن عکسهای آموزنده و بدون علامت گذاری هم به علم و دانش کمک کنید و هم به پایداری وب و پیکره عمق و وجود و باطن نیت شما و عبادتی مزاعف و هم بیشتر خدایی بودن و بوی خوب دادن پیروز و فیروز و سربلند باشید /.

سلام
شما هم در نظر سنجی انتخاباتی ما شرکت نمایید .

سلام خداوند به شما خیر و سلامتی بدهد و انشاالله همیشه خداوند را در نظر بگیرید تا رضایت او رابیان کنید[گل]

میثم کربلائی سه‌شنبه 19 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 21:18 http://mguitar.persianblog.ir

سبز باشید

سلام گر سبز نشدم سبزم کن سبز
[گل] شعر هم زیبا و خوب و عالی بود و من خواهان متعالی شدنم/

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد