بسم الله الرحمن الرحیم سلام(عشق معنوی۲)سلام بر دوستداران حیوانات

بسم الله الرحمن الرحیم سلام(عشق معنوی۲)سلام بر دوستداران حیوانات

(:اینهایی که حیوان نمی خورندبه هنگام مرگ(خیلی سخت) جان نخواهندداد:)
بسم الله الرحمن الرحیم سلام(عشق معنوی۲)سلام بر دوستداران حیوانات

بسم الله الرحمن الرحیم سلام(عشق معنوی۲)سلام بر دوستداران حیوانات

(:اینهایی که حیوان نمی خورندبه هنگام مرگ(خیلی سخت) جان نخواهندداد:)

بسم الله الرحمن الرحیم- چت هادی - آیا اشکال در قانون است؟

 چت دوستی با پاسخگو و در ادامه مطلب چت و پاسخ بنده با فرد مورد نظر...


ali: آقا سلام
ali: یه فرد اگر از چه سنی بالا تز باشه تغییر دین براش مجازات داره؟
pasokhgoo_15: سلام علیکم
ali: یه فرد اگر از چه سنی بالا تز باشه تغییر دین براش مجازات داره؟
pasokhgoo_15: اگر کسی مسلمان باشد و از اسلام خارج شود مرتد است و مجازات دارد.
ali: هر سنی که باشه؟
pasokhgoo_15: فرق نمی کند
pasokhgoo_15: مهم آن است که مسلمان باشد
ali: آقا خیلی ممنون
pasokhgoo_15: خواهش میکنم
ali: خوب جناب بنده به فرض الان 15 سالم شد
ali: 20 سالم شد
ali: میخوام دینمو انتخاب کنم
ali: دین اسلام رو که خودم انتخاب نکرده بودم
ali: حالا میخوام دینمو انتخاب کنم
pasokhgoo_15: شما می توانید تحقیق کنید
pasokhgoo_15: هم روی دین اسلام و هم ادیان دیگر
pasokhgoo_15: اگر واقعا تحقیق کنید
pasokhgoo_15: به حقانیت اسلام قطعا می رسید
pasokhgoo_15: تحقیق ازاد است
ali: من شاید مسیحیت رو بپسندم
ali: حتی اگر اشتباه کنم
pasokhgoo_15: منتها به شرط آنکه درست و بدون غرض تحقیق شود.
pasokhgoo_15: اگر بین خود و خدا  شما به این نتیجه برسید که اسلام مثلا حق نیست
pasokhgoo_15: با شرط آنکه درست تحقیق کرده باشید
pasokhgoo_15: بی
pasokhgoo_15: بین خود و خدا معذورید
pasokhgoo_15: ولی
pasokhgoo_15: اگر شما درست تحقیق کنید
pasokhgoo_15: هیچ امتیاز در ادیان دیگر نسبت به اسلام
pasokhgoo_15: نمی یابید
pasokhgoo_15: و قطعا به امتیاز اسلام می رسید
ali: هرچند این فرموده ی شما رو قبول ندارم
ali: ولی به طور کلی عرض می کنم
pasokhgoo_15: ببینید
pasokhgoo_15: مسیحیت که در کتاب آن خرافات نسبت به خدا موجود است
pasokhgoo_15: نسبت ها ی ناروا به حضرت عیسی می دهد
pasokhgoo_15: ایا عقلا قابل قبول است
pasokhgoo_15: البته اگر انجیل را تحقیقا کامل مطالعه کنید خود شما به موارد زیاد از خرافاتی که با عقل سازگار نیست پی می برید.
ali: بنده منظورم به رد اسلام بود نه قبول کردن مسیحیت
ali: من میگم اگر "به هر دلیلی"
ali: به مسیحیت علاقه مند شوم
ali: چرا عقیده و فکر من مجازات باید داشته باشه؟
pasokhgoo_15: صرف علاقه مند شدن مجازات ندارد
pasokhgoo_15: ولی اگر اسلام را کسی منکر شود و از دین اسلام خارج شود مجازات دارد.
ali: من از اسلام خارج نمی شوم
ali: میخواهم مسیح باشم
ali: از زمانی که عقلم رسیده میخواهم مسیحی باشم
ali: من کی دین اسلام رو قبلش انتخاب کردم بدون این که آگاهی در موردش داشته باشم؟
pasokhgoo_15: نمی شود همزمان دو دین را انسان قبول کند
pasokhgoo_15: یا اسلام یا غیر اسلام
ali: من غیر اسلام
ali: حالا کجاش از دین حارج شدم؟
ali: شما فرض کن من الان 12 سالمه
ali: میخوام مسیحی باشم
ali: این کجاش از دین خارج شدنه؟
pasokhgoo_15: مسیحی شدن بدون پذیرش کامل آن معنا ندارد و
pasokhgoo_15: پذیرش آن با پذیرش اسلام سازگار نیست.
ali: با نشکر از شما. 20 دقیقه دیگه بر میگردم ادامه سؤالاتم رو میپرسم.
pasokhgoo_15: خواهش می کنم
pasokhgoo_15: درخ دمت هستم
ali: ببخشید
ali: برگشتم
pasokhgoo 15: خواهش می کنم
pasokhgoo 15: بفرمائید.
ali: خوب جناب من میگم
ali: من بچه بودم که دین سرم نمیشد
ali: حالا مثلا 15 سالم میشه
ali: میرم تحقیق می کنم
ali: نمیگم مسیحیت بهرته یا اسلام!
pasokhgoo 15: سوال را تکرار نکنید
ali: میرم تحقیق می کنم از مسیحیت خوشم میاد
pasokhgoo 15: جواب این سوال را عرض کردم
ali: شما فرمودی امکان نداره ...
pasokhgoo 15: عرض کردم می توانید تحقیق کنید
pasokhgoo 15: تحقیق ممنوع نیست
ali: خوب پس صبر کنید ادامش رو عرض کنم
ali: منم نگفتم تحقیق منوعه
ali: ممنوعه*
ali: من میگم من 15 سالم میشه
ali: میرم تحقیق می کنم
ali: از مسیحیت خوشم میاد
ali: خوشم میاد
ali: درست نباشه اصلا
ali: از مسیحیت خوشم میاد
ali: دوست دارم مسیحی باشم
ali: چرا من حق انتخاب ندارم؟
ali: ؟
pasokhgoo 15: حق انتخاب دارید می  توانید تحقیق کنید و با تحقیق انتخاب کنید.
pasokhgoo 15: چرا تکراری سوال می کنید
ali: می تونم انتخاب کنم فقط مجازات داره؟
pasokhgoo 15: اگر با تحقیق انتخاب کنید و بعد از بلوغ باشد
pasokhgoo 15: و از اسلام خارج شوید مجازات دارد اگر خارج نشوید با صرف تحقیق مجازات نیست
ali: پس شما پاسخ تکراری به همه ی سؤالات بنده می دید!!
ali: من هم نگفتم تحقیق مجازات داره یا خیر
ali: عرض کردم تغییر دین
ali: که شما آن رو روی گردانی از اسلام تلقی می کنید و
ali: مجازات هم دارد
ali: بنده میخوام تو یک انجمن اسلامی
ali: این بحث رو مطرح کنم
ali: از نظر شما ایرادی نداره این بحث رو اون جا کپی کنم؟
ali: طور کلی انتخاب دین از نظر اسلام زمانی قابل قبول و ارزشمند است که در فضا و شرایطی آزاد صورت گیرد و ایمان به صورت اختیاری باید بر مبنای عشق و شور و محبت استوار باشد نه جبر و تمکین .
ali: قبول دارید این مطلب رو؟
pasokhgoo 15: باهمکارانم در بخش اعتقاد و کلام در این مورد ارتباط بگیرید.
ali: گرفتم
ali: پاسخشون از شما ناقص تر بود
pasokhgoo 15: بله
pasokhgoo 15: شما به کمال و بزرگی خود ببخشید
ali: بگذریم شما جواب ناقص هم به برخی سؤال های بنده ندادید
ali: بنده عرض کردم مشکلی از نظر شما نداره
ali: این بحث رو ت یک انجمن
ali: کپی کنم
ali: شما پاسخی ندادید
pasokhgoo 15: اسلام راه تحقیق را برای کسی منع نکرده است
pasokhgoo 15: بلکه در قران ایات زیادی وجود دارد که انسان ها را دعوت به تفکر و تعقل می کند
pasokhgoo 15: یعنی باید با تحقیق و فکر و تعقل ایمان را قوی کنید وانتخاب کنید و اینهمه ایات در قران روی فکر به عالم کائنات و خلقت موجودات دعوت می کند برای تحقیق است
pasokhgoo 15: نه برای چیزی دیگر
ali: این ها که حقیقت است واقعیت نیست
ali: سایت پاسخ
ali: پاسخگو هم برای پاسخگویی و نیز بحث کلامی
ali: در نظر  گرفته شده
ali: ولی ظاهرا پی ام ها از قبل تعریف شده اند!
ali: بار اولم نیست که از اساتید این سایا سؤال میپرسم
ali: من جمله شا
ali: منتها هیچ وقت به نتیجه نرسیدم
ali: بعد شما میگی تحقیق کنی فلان میشه
pasokhgoo 15: تحقیق شما
pasokhgoo 15: چه ربط به فرض تعریف شده پی ام ها دارد
pasokhgoo 15: ؟
ali: وقتی من میپرسم
ali: "شما چه طور میفرمایی که من اسلام رو خودم انتخاب کردم"
ali: و شما میفرمایی که تحقیق در اسلام و ادیان آزاد است
ali: از نظر من تعریف شده به حساب مبیاد پی ام شما
ali: چون ارتباطی با سؤال بنده نداره
pasokhgoo 15: اگر اهل تحقیق بودی این حرف ها را مطرح نمی کردی
pasokhgoo 15: کسی ه اهل تحقیق است می داند چگونه و در کجا تحقیق کند و اینهمه بهانه گیری نمی کرد
ali: http://www.askdin.com/showthread.php?t=3094
ali: من این جارو مطالعه کردم
ali: سؤال برام پیش اومد که من کی دینم رو انتخاب کردم
ali: که حالا بخوام مسیحی شم از اسلام برگشته به حساب میام
ali: از شما پرسیدم که شما فرمودی تحقیق فلان است و...
ali: ضمن این که این قانون داره تعصبی تو کشور اجرا میشه
ali: یکی از شرایط به نوشته ی همکارتون
ali: اینه:
ali: سوم: متلفت باشد که انکار این ضروری، برابر با انکار خدا و یا رسول خدا(ص) است.
ali: که این ینی هر کسی میتونه خودش رو از اعدام نجات بده!
ali: ولی چنین چیزی عملا اجرا نمیشه
pasokhgoo 15 has signed out. (12/22/2010 12:32 AM)

Last message received on 12/22 at 12:04 AMBookmark
� میام
ali : از شما پرسیدم که شما فرمودی تحقیق فلان است و...
ali : ضمن این که این قانون داره تعصبی تو کشور اجرا میشه
ali : یکی از شرایط به نوشته ی همکارتون
ali : اینه:
ali : سوم: متلفت باشد که انکار این ضروری، برابر با انکار خدا و یا رسول خدا(ص) است.
ali : که این ینی هر کسی میتونه خودش رو از اعدام نجات بده!
ali : ولی چنین چیزی عملا اجرا نمیشه
pasokhgoo 15 has signed out. (12/22/2010 12:32 AM)

Last message received on 12/22 at 12:04 AMBookmark

در ادامه مطلب پاسخ بنده به آقای علی

ادامه مطلب ...