بسم الله الرحمن الرحیم سلام(عشق معنوی۲)سلام بر دوستداران حیوانات

بسم الله الرحمن الرحیم سلام(عشق معنوی۲)سلام بر دوستداران حیوانات

(:اینهایی که حیوان نمی خورندبه هنگام مرگ(خیلی سخت) جان نخواهندداد:)
بسم الله الرحمن الرحیم سلام(عشق معنوی۲)سلام بر دوستداران حیوانات

بسم الله الرحمن الرحیم سلام(عشق معنوی۲)سلام بر دوستداران حیوانات

(:اینهایی که حیوان نمی خورندبه هنگام مرگ(خیلی سخت) جان نخواهندداد:)

مسلمان

 بسم الله الرحمن الرحیم 

سلام 

ایمیل ایشون:virangar65@yahoo.com

محمدهادی: salam!
virangar boy: salam
محمدهادی: axe feet cheraa gozaashtid?
virangar boy: feet?
محمدهادی: paa!
virangar boy: feet na o leg or foot
virangar boy: bad che iradi dare..?
محمدهادی: eeraad nadaare?
محمدهادی: yani avaz mikoni alaan?
محمدهادی: yani shomaa ahle jonbeshid?
محمدهادی: khob khodaafes \
virangar boy: chera....?
virangar boy: che rabti dare...?
virangar boy: na khob bego shayad daram eshtebah mikonam iradi dare...?
virangar boy: be khater moharam migig?
محمدهادی: manzooram jonbeshe darooniye!
محمدهادی: bale
محمدهادی: vali ghabl o bade moharam nadaare
virangar boy: hich rabti be in chiza nadareh
محمدهادی: aziz
محمدهادی: mamoore sheytoon baaese gozaashtane een ax tavasote shomaa shode
محمدهادی: fekr nemikonam joz shahvat dalile dige ee betoonid baraaye man biyaarid!
virangar boy: na
virangar boy: na
virangar boy: shahvat
virangar boy: aslan
virangar boy: man daram migam in chiza hich rabti be moharam nadare
محمدهادی: khob chon az nazare shomaa nadaare ke nabaayad be hame elghaa konid ke
virangar boy: hala shoma ye ax bacheh felestini gozashti yani sheyton shoma ro vasvaseh nemikoneh....?
محمدهادی: e
محمدهادی: een bache tir khorde morde aziz
virangar boy: man etefaghan kheyli ham be emam hoseyn eteghad daram
محمدهادی: fekr nakarde harf zadiyaa!
محمدهادی: khob pas ye axe emaam hoseyni bezaar taa khodet keyf koni bar sheytoon lanat
virangar boy: na shoma migi chon in ax ro gozashtam neshaneh eee az sheytan va havas hast
محمدهادی: khob aziz
محمدهادی: agar bar shomaa ehsaas nemishe ke een mosalame
محمدهادی: age mishod ke nemizaashtid
محمدهادی: vali joz shomaa bar hame mishe aziz
محمدهادی: een siyaasate sheytoone
محمدهادی: hich bad kaari balaanesbate shomaa fekr nemikone ke bade
محمدهادی: vali hame fekr mikonand bade
محمدهادی: gheyr az eene>?
محمدهادی: 1\
virangar boy: یه لحظه صبر کنید من الان می یام
محمدهادی: باشه گلم!
محمدهادی: پس یه لطفی کن من هم یه قهوه درست کنم میرم بیرون زودتر از 10 دقیقه دیگه میام!
محمدهادی: الو!
virangar boy: نسکافه صرف شد...
محمدهادی: بله قربان

محمدهادی: بله قربان
virangar boy: من عکس رو عوض کردما
محمدهادی: میل دارید بدم خدمتتون؟
محمدهادی: خدا خیرت بده
محمدهادی: ولی هنوز اعمال نشده
virangar boy: نه صرف شده
محمدهادی: باید سعی کنید
محمدهادی: قربان شما
محمدهادی: پس دیگه نیازی به بحث نیست هان؟
virangar boy: چرا الان تا می شه
محمدهادی: انشاالله
virangar boy: نه
محمدهادی: خوبه
محمدهادی: پس یه آشنایی کوچولو بشیم
virangar boy: انشاالله
virangar boy: کلمه قشنگیه
محمدهادی: دور از جون سرما خوردم
virangar boy: ولی فارسیش زیبا تره
محمدهادی: بله خیلی قشنگه
محمدهادی: همینطوره
virangar boy: به اید خدا
virangar boy: امید خدا
محمدهادی: به امیدپروردگار یگانه
محمدهادی: خب بنده محمد هادی شما؟
virangar boy: محمد رضا
محمدهادی: خب 1366 شما؟
آقای محمدرضا: 1365
محمدهادی: تهران شما؟
آقای محمد رضا1365: من هم تهران درندشت کثیف
محمدهادی: غرب شما؟
محمدهادی:
محمدهادی: aloOoO!
محمد رضا1365 تهران: غرب
محمدهادی: کجای غربید؟
محمد رضا1365 تهران: یافت اباد
محمدهادی: من نزدیک استادیوم آزادی هستم
محمدهادی: تجربه اینترنتی 11 سال شما؟
محمد رضا1365 غرب تهران یافت آباد: 4 سال
محمدهادی: چرا زده بودید ویرانگر؟
محمدهادی: فکر می کنم شما مشغولید
محمد رضا1365 غرب تهران یافت آباد ت ا 4سال: زده بودم...؟
محمدهادی: فعلا خداحافظی کنم؟
محمدهادی: به جای اسمتون
محمدهادی: چرا تهران کثیف؟
محمد رضا1365 غرب تهران یافت آباد ت ا 4سال: توش یعنی کثیفی ندیدید...؟
محمدهادی: دلیل نمیشه
محمدهادی: نباید نه خودت رو ناراحت کنی
محمدهادی: نه ب
محمدهادی: بگید کثیف
محمدهادی: خب من که با چشمهای شما نگاه نمی کنم
محمدهادی: پس نگاه نکنید اصلا خب؟
محمد رضا1365 غرب تهران یافت آباد ت ا 4سال: باشه معزرت آلوده
محمد رضا1365 غرب تهران یافت آباد ت ا 4سال: خوبه
محمدهادی: خب این هم نشد
محمدهادی: خدا ببخشه
محمدهادی: همه جا آلوده هست نیست؟
محمد رضا1365 غرب تهران یافت آباد ت ا 4سال: نه
محمد رضا1365 غرب تهران یافت آباد ت ا 4سال: فقط تهران اینطوریه
محمدهادی: کجا نیست؟
محمد رضا1365 غرب تهران یافت آباد ت ا 4سال: جاهای دیگه نرفتین
محمدهادی: مثلا؟
محمد رضا1365 غرب تهران یافت آباد ت ا 4سال: همدان
محمدهادی: تا آلودگی رو در چی ببینید؟
محمدهادی: اونجا خوب با بد زندگی نمی کنه
محمدهادی: اصل قضیه اینه که ایمانمون ضعیفه!
محمد رضا1365 غرب تهران یافت آباد ت ا 4سال: من الودگی محیطی رو گفتم نه آلودگی آدما رو
محمد رضا1365 غرب تهران یافت آباد ت ا 4سال: اگه اینطوریه خیلی از شهرا ادمای مضخرفی دارن
محمد رضا1365 غرب تهران یافت آباد ت ا 4سال: یکیش همین تبریز
محمدهادی: ببین باز دارین غیبت می کنیدا
محمدهادی: یعنی اونجا اتومبیل ها اگزوز ندارن؟
محمد رضا1365 غرب تهران یافت آباد ت ا 4سال: ydfj kdaj
محمد رضا1365 غرب تهران یافت آباد ت ا 4سال: غیبت نیست این
محمدهادی: این رو همه می دونند تهران آلودگی هوا داره دیگه گفتن نداره عزیز!
محمدهادی: یعنی شما ناراحت نمی شید اونا بگن تهران انسانهای مضخرفی داره؟
محمد رضا1365 غرب تهران یافت آباد ت ا 4سال: نه
محمد رضا1365 غرب تهران یافت آباد ت ا 4سال: بگن
محمد رضا1365 غرب تهران یافت آباد ت ا 4سال: شاید راست
محمد رضا1365 غرب تهران یافت آباد ت ا 4سال: بگن
محمدهادی: بر نمی خوره بهتون؟
محمد رضا1365 غرب تهران یافت آباد ت ا 4سال: و ما هم خودمون رو عوض کنیم
محمدهادی: خب این که همه جا بد و خوب داره هر متفکری می دونه لازم به گزاف گویی نیست درسته؟
محمدهادی: یعنی سرنوشت ما دست خودمونه؟
محمد رضا1365 غرب تهران یافت آباد ت ا 4سال: یعنی من الان گزافه گویی کردم...؟
محمدهادی: نه
محمدهادی: من گزاف کردم عزیز
محمدهادی: خودم و عرض می کنم
محمدهادی: شما سفت و محکم  باش یک انسان انتقاد پذیر
محمدهادی: یه برگزیده ی الهی
محمدهادی: اصلا ناراحت نشو
محمدهادی: اما حسین (ع)فرمودند:
محمدهادی: آنکه بد تو را می گوید دوست تو و آنکه خوب تو را می گوید به تو دشمن توست
محمدهادی: که دوست هم فقط پدر و مادره و بس
محمدهادی: من هم کمی برای ارضای خویش از روی ناتوانی پر حرفی می کنم
محمد رضا1365 غرب تهران یافت آباد ت ا 4سال: یک سوال شما بسیجی هستین...؟
محمدهادی: واقفید بی امر الهی قطره ای باران بر زمین نمی افتد که ما وجود داشته باشیم
محمدهادی: کارت بسیج ندارم
محمدهادی: بی امر خدا برگی از درخت نمی افتد
محمدهادی: درست؟
محمدهادی: بگذریم!
محمدهادی: داشتید می گفتید:
محمدهادی: بالا خره ما خوبیم یا بد؟
محمد رضا1365 غرب تهران یافت آباد ت ا 4سال: ما منظورت تهرانیاست یا خودت؟
محمدهادی: کل مخلوقات خدا؟
محمد رضا1365 غرب تهران یافت آباد ت ا 4سال: هیچ مخلوقی از خداوند بد نیست و جلوه خدایی درونش دمیده شده و انسان ها همه خوبن ولی این اجتماع هستکه بدشون می کنه
محمدهادی: اجتماع رو کی ساخته؟
محمد رضا1365 غرب تهران یافت آباد ت ا 4سال: خودمون
محمدهادی: ما که خوبیم که؟
محمد رضا1365 غرب تهران یافت آباد ت ا 4سال: خوب
محمدهادی: آفریده ما کیست؟
محمد رضا1365 غرب تهران یافت آباد ت ا 4سال: خوب خداوند
محمدهادی: خداوندی که کهکشانها را کنار هم آفرید و مشتری را در منظومه شمیس
محمدهادی: که:
محمدهادی: 1300 برابر زمین
محمدهادی: به نظر خدا این انسان!
محمدهادی: به نظر شما خداوند متعال
محمدهادی: قابل پرستیدن و احترام
محمدهادی: و دویدن به سمت او نیست؟
محمد رضا1365 غرب تهران یافت آباد ت ا 4سال: چرا
محمدهادی: خب
محمدهادی: اگر خداوند
محمدهادی: به انسان وعده بده که
محمدهادی: در دنیا
محمدهادی: اگر نیت واقعی نماز شب هم بکنید
محمدهادی: بهشت برین را بر شما واجب می کنم
محمدهادی: شما این کار را می کنی؟
محمدهادی: پشو عزیز
محمدهادی: راه دوری نمیره
محمدهادی: یه وضو بگیر
محمدهادی: دو رکعت نماز شب بخون
محمدهادی: ما رو هم دعا کن
محمدهادی: خب؟
محمد رضا1365 غرب تهران یافت آباد ت ا 4سال: نه
محمد رضا1365 غرب تهران یافت آباد ت ا 4سال: شما خیلی به ظاهر گیر می دین
محمد رضا1365 غرب تهران یافت آباد ت ا 4سال: شما اصلا معنی این نمازی روکه می خونی می دونی
محمد رضا1365 غرب تهران یافت آباد ت ا 4سال: .
محمد رضا1365 غرب تهران یافت آباد ت ا 4سال: ؟
محمدهادی: من که خوب نیستم
محمدهادی: خدا رو خوش نمی آد تا الان با اینترنت کار کنی اونوقت با خدا حال نکنی
محمد رضا1365 غرب تهران یافت آباد ت ا 4سال: من  اصلا دینم اسلام نیست که نماز بخونم من طور دیگه با خدای خودم حال می کنم
محمد رضا1365 غرب تهران یافت آباد ت ا 4سال: تنها نماز نیست؟هست؟
محمدهادی: نماز تنها راه رسیدن به خداست نیست؟
محمد رضا1365 غرب تهران یافت آباد ت ا 4سال: نه
محمد رضا1365 غرب تهران یافت آباد ت ا 4سال: یه سوال
محمد رضا1365 غرب تهران یافت آباد ت ا 4سال: کسی که توی قهر جنگل هست اون چطوری به خداش می رسه؟
محمدهادی: با نماز
محمدهادی: من به شما می گم
محمدهادی: نماز
محمد رضا1365 غرب تهران یافت آباد ت ا 4سال: چطوری؟
محمد رضا1365 غرب تهران یافت آباد ت ا 4سال: نمازی وجود نداره
محمد رضا1365 غرب تهران یافت آباد ت ا 4سال: شما اصلا نماز رو چی معنی می کنی
محمدهادی: اونو اگه یکی بگه چطوری که می خونه
محمدهادی: اگر هم نگه خود خدا می فرماید
محمد رضا1365 غرب تهران یافت آباد ت ا 4سال: چی؟
محمدهادی: خب از این آسونتر هم داریم
محمدهادی: مسلمون شو نمیشه؟
محمد رضا1365 غرب تهران یافت آباد ت ا 4سال: چرا باید بشم
محمدهادی: شما چطوری به خدا نزدیک می شید؟
محمد رضا1365 غرب تهران یافت آباد ت ا 4سال: مثلا مسیحی ها نماز ندارن چگونه به خداشون می رسن
محمدهادی: برای اینکه هفت آسمون رو سیر کنید
محمدهادی: کی گفته هر کی به خدا میرسه
محمدهادی: اکثر اونایی که دم از خدا میزنند اهل جهنم هستند یکیش خود من
محمد رضا1365 غرب تهران یافت آباد ت ا 4سال: هر دینی یه قواعدی داره که گفته این کارو بکن یا نکن منظورم نماز نیستا که دین اسلام گفته بخون حتما منظورم
محمدهادی: تنها راه رسیدن به خدا نمازه عزیز من دوست دارم
محمد رضا1365 غرب تهران یافت آباد ت ا 4سال: ما یه مغازه دار تو محلمون داشتیم که موقع نماز که می شد اگه یه مشتی دست به نقد یه میلیونی هم داشت بیرونش می کرد و می رت نمازش رو بخونه همه دیگه فکر می کردن این خداست و می پرستیدنش ولی ...
محمد رضا1365 غرب تهران یافت آباد ت ا 4سال: دودره باز در اومد و کلی پوله مردم رو خورد
محمد رضا1365 غرب تهران یافت آباد ت ا 4سال: شما هم من می گم اصلا این طوری فکر نکن
محمد رضا1365 غرب تهران یافت آباد ت ا 4سال: ما دیگه خواب به چشمون اومد
محمدهادی: عزیز اون یه نفر رو با همه یکی می کنید؟
محمد رضا1365 غرب تهران یافت آباد ت ا 4سال: خداحافظ
محمد رضا1365 غرب تهران یافت آباد ت ا 4سال: eeeeeeee
محمد رضا1365 غرب تهران یافت آباد ت ا 4سال: هستین
محمدهادی: این همه ما صحبت کردیم در باره همه جا خوب و بد
محمدهادی: این همه در باره خدا گفتیم
محمد رضا1365 غرب تهران یافت آباد ت ا 4سال: نه با همه یکی نکردم
محمد رضا1365 غرب تهران یافت آباد ت ا 4سال: فقط خواستم بگم فقط نماز نیست برای رسیدن به معبود...
محمد رضا1365 غرب تهران یافت آباد ت ا 4سال: که شما می گید فقط نمازه
محمدهادی: مگه نماز ستون دین نیست؟
محمد رضا1365 غرب تهران یافت آباد ت ا 4سال: ستون چه دینی....؟
محمد رضا1365 غرب تهران یافت آباد ت ا 4سال: ؟
محمد رضا1365 غرب تهران یافت آباد ت ا 4سال:
محمدهادی: دین شما چیه؟
محمدهادی: من مسلمان شیعه هستم شما؟
محمد رضا1365 غرب تهران یافت آباد ت ا 4سال: شما جواب من رو ندادین؟
محمدهادی: نماز ستون همه دینها
محمد رضا1365 غرب تهران یافت آباد ت ا 4سال: چی شد....؟
محمدهادی: مرحوم نخودکی چه دینی داشت؟
محمد رضا1365 غرب تهران یافت آباد ت ا 4سال: اینو کجا گفته...؟
محمدهادی: آیا شما معجزه ای دیده اید که برای کسی جز شیعه بیافته اگه دیدید تعریف کنید لطفا
محمد رضا1365 غرب تهران یافت آباد ت ا 4سال: شما الان نوشته بالاییتون رو نقض کردین
محمد رضا1365 غرب تهران یافت آباد ت ا 4سال: خیلی
محمد رضا1365 غرب تهران یافت آباد ت ا 4سال: معجزات حضرت یوسف عیسی مسیح و پیامبران دیگه
محمدهادی:
محمدهادی: عزیز من
محمد رضا1365 غرب تهران یافت آباد ت ا 4سال: معجزه نیست اینا
محمدهادی: اونا انسانهای برگذیده پروردگارند
محمد رضا1365 غرب تهران یافت آباد ت ا 4سال: آهان
محمدهادی: من و شما به گرد پای اونا می رسیم؟
محمدهادی: ولی معجزه دیدم
محمدهادی: هم رو خودم هم مادرم و...
محمد رضا1365 غرب تهران یافت آباد ت ا 4سال: خوب مسلمه
محمد رضا1365 غرب تهران یافت آباد ت ا 4سال: خوب من هم تو دینم دیدم
محمد رضا1365 غرب تهران یافت آباد ت ا 4سال: و تو دینای دیگر
محمدهادی: بفرمایید تعریف کنید قبلش هم دینتون رو بفرمایید لطفا
محمد رضا1365 غرب تهران یافت آباد ت ا 4سال: دین من یه شاخه از دین اسلام هست
محمد رضا1365 غرب تهران یافت آباد ت ا 4سال: من احل حق هستم
محمدهادی: متوجه نشدم
محمدهادی: اسم دینتون؟
محمدهادی: مسیحی هستید؟
محمد رضا1365 غرب تهران یافت آباد ت ا 4سال: که بعضی از ادمای بی خرد و بی دانش اون رو علی الهی می دونن
محمد رضا1365 غرب تهران یافت آباد ت ا 4سال: نه
محمد رضا1365 غرب تهران یافت آباد ت ا 4سال: اهل حق
محمدهادی: چطور من نشنیدم
محمدهادی: ؟
محمدهادی: اسم دینتون اهل حق؟
محمد رضا1365 غرب تهران یافت آباد ت ا 4سال: توی اینترنت کمی جستجو کنید حتما متوجه می شید
محمد رضا1365 غرب تهران یافت آباد ت ا 4سال: بله
محمدهادی: آخه عزیز
محمدهادی: شما چیزی به من نگفتید که من برم دنبالش
محمدهادی: قبول دارید برگی از درخت بی امر خدا بر زمین نمی افتد؟
محمد رضا1365 غرب تهران یافت آباد ت ا 4سال: اصلا لازم نبود من چیزی بگم
محمد رضا1365 غرب تهران یافت آباد ت ا 4سال: شما باید همه دین های خدا رو مقدس بدونید
محمد رضا1365 غرب تهران یافت آباد ت ا 4سال: شما می گید نماز ستون همه دین هاست
محمدهادی: قبل از این من شما رو انسان می دونم
محمدهادی: همینطوره
محمد رضا1365 غرب تهران یافت آباد ت ا 4سال: همه دین ها نه
محمد رضا1365 غرب تهران یافت آباد ت ا 4سال: میتونی بری از مجع تقلیدت بپرسی
محمدهادی: شما اسم خودتون رو گذاشتید دیندار اهل حق کاری نمی کنید اونوقت توقع دارید خدا به رخت خواب شما بیاید یه کلمه با خدا حرف می زنید؟
محمدهادی: عزیز گفتم قبول ندارید که بی امر خدا برگی از درخت نمی افته یا نه؟
محمد رضا1365 غرب تهران یافت آباد ت ا 4سال: بله درسته
محمد رضا1365 غرب تهران یافت آباد ت ا 4سال: یه لحظه
محمدهادی: خب
محمد رضا1365 غرب تهران یافت آباد ت ا 4سال: شما گفتید کاری نمی کنیم.........؟>
محمد رضا1365 غرب تهران یافت آباد ت ا 4سال: توی دینم
محمدهادی: پس قبول دارین این خواست خدا بوده تا من شما رو دعوت به دین اسلام کنم نه خواست خودم درسته؟
محمدهادی: قبول دارین؟
محمد رضا1365 غرب تهران یافت آباد ت ا 4سال: تا حالا خیلی ها گفتن
محمد رضا1365 غرب تهران یافت آباد ت ا 4سال: چیرو که خواست خدا بوده؟
محمدهادی: پس شما همه رو دیوانه و خود را عاقل می دانید
محمد رضا1365 غرب تهران یافت آباد ت ا 4سال: نه به نظر من شما اینطوری هستین
محمدهادی: پس لابد جوابی دارید که فردای قیامت به فرشتگان خدا در این باب دهید
محمدهادی: یعنی من به اراده خودم با شما حرف زدم؟
محمدهادی: من که اصلا خدا شاهده نمی دونستم شما چه دینی دارین
محمد رضا1365 غرب تهران یافت آباد ت ا 4سال: به ارداه خدا اومدید
محمد رضا1365 غرب تهران یافت آباد ت ا 4سال: ولی
محمد رضا1365 غرب تهران یافت آباد ت ا 4سال: نه برای دعوت من
محمدهادی: لابد ما وسیله هستیم
محمد رضا1365 غرب تهران یافت آباد ت ا 4سال: به دین اسلام
محمدهادی: یعنی انکار می کنید من از شما رسما دعوت کردم؟
محمدهادی: می خواهید به نوشته های بالا دقت کنید؟
محمد رضا1365 غرب تهران یافت آباد ت ا 4سال: دعوت کردید ولی به نظرم من بیشتر برای اینکه شما بگید چرا این عکس رو گزاشتم نه
محمد رضا1365 غرب تهران یافت آباد ت ا 4سال: بعد این بحث رو شروع کردین
محمدهادی: یعنی به لطف خدا این عکس بهونه نبوده؟
محمدهادی: پس بعد این بحث شروع شد
محمد رضا1365 غرب تهران یافت آباد ت ا 4سال: بحث شروع شد
محمد رضا1365 غرب تهران یافت آباد ت ا 4سال: می خواید بزاریم برای فردا
محمدهادی: به اراده خدا نه به اراده من و شما که غدا خوردن و تبدیل شدن آن به انرژی
محمدهادی: دست ما نیست
محمدهادی: چه رسد به صحبت در مقام خدا
محمدهادی: یعنی شما از زیرش در می رید؟
محمدهادی: پس شک کردید و می خواهید تفکر کنید هان؟
محمد رضا1365 غرب تهران یافت آباد ت ا 4سال: نه اتفاقا خیلی دوست دارم از این جور بحث ها
محمدهادی: خدارو شکر شما عقل دارید و فهمیده هستید
محمدهادی: خوبه
محمد رضا1365 غرب تهران یافت آباد ت ا 4سال: ولی
محمد رضا1365 غرب تهران یافت آباد ت ا 4سال: خواب اجازه نمی ده
محمد رضا1365 غرب تهران یافت آباد ت ا 4سال: نه عزیز
محمد رضا1365 غرب تهران یافت آباد ت ا 4سال: من هیچ شکی به دینم ندارم
محمدهادی: پس به خاطر همین هم که شده دنبالش باشید
محمد رضا1365 غرب تهران یافت آباد ت ا 4سال: ببین شما چند سالتون هست؟
محمدهادی: ولی چیزی در مورد اون به من نگفتید
محمد رضا1365 غرب تهران یافت آباد ت ا 4سال: یادم رفت
محمدهادی: یعنی سن و سال نشون دهنده شعوره؟
محمد رضا1365 غرب تهران یافت آباد ت ا 4سال: نه
محمدهادی: دین شما می گه خدا چندتاس؟
محمد رضا1365 غرب تهران یافت آباد ت ا 4سال: می وام یه چیزی بگم
محمد رضا1365 غرب تهران یافت آباد ت ا 4سال: چند سالتون هست؟
محمدهادی: شما امر بفرما
محمدهادی: شما بزرگوارید عزیز
محمد رضا1365 غرب تهران یافت آباد ت ا 4سال: بگید خوب/
محمدهادی: من از شما کوچکترم
محمدهادی: چه ربطی به دین داره؟
محمد رضا1365 غرب تهران یافت آباد ت ا 4سال: بله ولی چیزه دیگه ای هست؟
محمدهادی: برو بالا می بینید
محمد رضا1365 غرب تهران یافت آباد ت ا 4سال: الان می گم ربطش رو
محمد رضا1365 غرب تهران یافت آباد ت ا 4سال: من دیس کانکت شدم و پرید
محمدهادی: 1366
محمد رضا1365 غرب تهران یافت آباد ت ا 4سال: یعنی یک سال از من کوچکتر
محمد رضا1365 غرب تهران یافت آباد ت ا 4سال: من وقتی 10 سالم بود
محمد رضا1365 غرب تهران یافت آباد ت ا 4سال: خوب
محمد رضا1365 غرب تهران یافت آباد ت ا 4سال: رفتم مسجد محل
محمد رضا1365 غرب تهران یافت آباد ت ا 4سال: به چه دلیل
محمدهادی: شما بزرگوار تر از این حرفا تشریف دارید عزیز
محمد رضا1365 غرب تهران یافت آباد ت ا 4سال: به این خاطر که
محمد رضا1365 غرب تهران یافت آباد ت ا 4سال: بچه ها همه می رفتن و بسیجی می شدن و نماز می خوندن
محمد رضا1365 غرب تهران یافت آباد ت ا 4سال: خواستم ببینم چه خبره
محمد رضا1365 غرب تهران یافت آباد ت ا 4سال: من هم رفتم تو جمعشون
محمد رضا1365 غرب تهران یافت آباد ت ا 4سال: و نماز خوندم
محمد رضا1365 غرب تهران یافت آباد ت ا 4سال: بسیجی شدم
محمد رضا1365 غرب تهران یافت آباد ت ا 4سال: پس به من نگید که زدی زیرش و می خوای بری در موردش تفکر کنی
محمد رضا1365 غرب تهران یافت آباد ت ا 4سال: من تفکر هامو کردم
محمدهادی: یعنی دین اسلام به شما گفت از اون خارج شید؟
محمدهادی: یا یک انسان که از طرف شیطون مامور بوده بدون اطلاع خودش و شما این دعوت را کرد؟
محمدهادی: ببین رفیق من
محمدهادی: دور از جون یه موتاد بد کاره هم فکر نمی کنه کارش اشتباهه و ادامه میده کلا این رو اول هم گفتم
محمد رضا1365 غرب تهران یافت آباد ت ا 4سال: نه نگفت
محمد رضا1365 غرب تهران یافت آباد ت ا 4سال: عقلم بهم گفت
محمد رضا1365 غرب تهران یافت آباد ت ا 4سال: این دوتا هیچ فرقی با هم ندارن
محمد رضا1365 غرب تهران یافت آباد ت ا 4سال: هر دو تو رو به خدا می رسونن
محمد رضا1365 غرب تهران یافت آباد ت ا 4سال: فقط به شیه های مختلف
محمد رضا1365 غرب تهران یافت آباد ت ا 4سال: شیوه های مختلف
محمدهادی: من مسلمانم
محمدهادی: عزی
محمدهادی: عزیز؟
محمدهادی: دین شما که رو حساب عقله
محمدهادی: می فرماید:
محمدهادی: حیوان خدا را بکش و بخور؟
محمد رضا1365 غرب تهران یافت آباد ت ا 4سال: بله ولی نه هر حیوانی
محمدهادی: مثلا؟
محمد رضا1365 غرب تهران یافت آباد ت ا 4سال: گوسفند و گاو و خروس که توی مراسم ما قربونی می شه
محمدهادی: خب اونا با حیوونای دیگه فرق دارند؟
محمد رضا1365 غرب تهران یافت آباد ت ا 4سال: و بقیه حیوانات حلال گوشت
محمدهادی: مخلوقات پروردگار با هم فرق دارند
محمدهادی: قبلش بسم الله الرحمن الرحیم می گید؟
محمدهادی: آیا اونا مثل شما چشم
محمد رضا1365 غرب تهران یافت آباد ت ا 4سال: نه می گیم یا حق
محمدهادی: گوش قلب و... ندارند؟
محمد رضا1365 غرب تهران یافت آباد ت ا 4سال: شما مگه نمی خوری گوشت اینها رو؟
محمدهادی: دین شما می گه به این حیوونای که با آنتی بیوتیک تخم گذاشتن تخمشون و با هرمون بزرگ شدن بخور و سرطان بگیر دور از جون؟
محمدهادی: بنده گیاهخوارم!
محمدهادی: شما می تونستید تو دین خودتون بمونید و با عقل جلو برید
محمدهادی: نه که خدای نکرده به خدا خیانت کنید و بخشیده نشید
محمدهادی: ولی راه بازه من به شما از طرف خداوند وعده می دهم باز گردید و صبور باشید
محمدهادی: تا بهشت برین
محمد رضا1365 غرب تهران یافت آباد ت ا 4سال: به چه خاطر گوشت نمی خورید؟
محمدهادی: در طبقات والا نصیب شما شود
محمد رضا1365 غرب تهران یافت آباد ت ا 4سال: به چه خاطر گوشت نمی خورید؟
محمدهادی: حیوانات به اندازه ما حق زیستن ندارند؟
محمدهادی: به بدترین شکل از بدر تولد باید با آنها برخورد کرد؟
محمد رضا1365 غرب تهران یافت آباد ت ا 4سال: چرا دارند ولی خداوند وقتی گفته که می تونی بخوری چرا که نخوریم؟
محمدهادی: حضرت علی می گذاشت مورچه ای قربان او شود که شما گاو را و گوسفند را و خروس را قربان خود می کنید
محمدهادی: حضرت سلیمان با آنها سخن نمی گفت؟
محمد رضا1365 غرب تهران یافت آباد ت ا 4سال: حضرت علی هم گوشت نمی خورد؟
محمدهادی: پیغمبر
محمدهادی: و حضرت علی
محمدهادی: و امام حسین و...
محمد رضا1365 غرب تهران یافت آباد ت ا 4سال: حضرت ابراهیم هم گوشفند نخورد؟
محمد رضا1365 غرب تهران یافت آباد ت ا 4سال: که خودش همین عید قربان رو
محمد رضا1365 غرب تهران یافت آباد ت ا 4سال: باعثش شد
محمدهادی: به جز نان جو و خرما و نمک که آن را هم در صحر و افطار انفاق می نمودند چیزی می خوردند؟
محمد رضا1365 غرب تهران یافت آباد ت ا 4سال: و گوسفند رو به جای پسرش قربونی کرد
محمدهادی: آیا اون گوسفند به بهشت نمی رود؟
محمد رضا1365 غرب تهران یافت آباد ت ا 4سال: من نمی دونم می خوردند یا نمی خوردند شما حرف قران رو هم قبو نداید
محمد رضا1365 غرب تهران یافت آباد ت ا 4سال: مگه توی کتاب قرآن گفته که نخورید
محمدهادی: آیا خدای ما فرمود آب را که حیات زندگیان هست علف بکارید به گوسفند بدهید؟
محمد رضا1365 غرب تهران یافت آباد ت ا 4سال: تو یه اییه خوندم دقیق یادم نیست
محمد رضا1365 غرب تهران یافت آباد ت ا 4سال: گفته بود
محمد رضا1365 غرب تهران یافت آباد ت ا 4سال: از نعمات من استفاده کنید
محمد رضا1365 غرب تهران یافت آباد ت ا 4سال: دقیق یادم نیست
محمدهادی: قرآن فرموده از دریا گوشت پوست حیوانات استفاده کنید
محمدهادی: 5 سوره نحل
محمدهادی: طارق
محمدهادی: بله ولی امر الهی این هست؟
محمدهادی: که انسانهای دگر از گرسنگی بمیرند؟
محمد رضا1365 غرب تهران یافت آباد ت ا 4سال: شما اینطور فکر می کنید
محمدهادی: شما دین رو بهونه قرار دادید
محمدهادی: به هر حال
محمد رضا1365 غرب تهران یافت آباد ت ا 4سال: شما هر چیزی رو نقض می کنی وال می گی خدا گفته نماز سوتن هر دینی هست بعد هم همین گوشت حیوان رو
محمد رضا1365 غرب تهران یافت آباد ت ا 4سال: اره به هر حال
محمدهادی: عقل شما می گه بکش بخور؟
محمدهادی: عقل شما می گه نماز دوری از خداست؟
محمد رضا1365 غرب تهران یافت آباد ت ا 4سال: بله
محمد رضا1365 غرب تهران یافت آباد ت ا 4سال: باز اومدی سر جای اول و جواب منو نمی خوای بدی؟
محمدهادی: به خاطره ذایقه خوشمزگی؟
محمد رضا1365 غرب تهران یافت آباد ت ا 4سال: اخه تو چه دینی؟
محمدهادی: درسته یه جان را از زندگی در این دنیا بگیرید؟
محمدهادی: شما نتونستید با نماز به خدا برسید
محمد رضا1365 غرب تهران یافت آباد ت ا 4سال: در ضمن عقل می گه وقتی گشنته بکش و بخور
محمدهادی: اگه الان پشی دو رکعت بخونی همه چی درست میشه
محمدهادی: ببینم
محمد رضا1365 غرب تهران یافت آباد ت ا 4سال: باز دیدی جواب منو ندادی؟
محمدهادی: دین شما میگه شب تا صبح با اینتر نت چت کن اونوقت با خدای خودت رازونیاز نکن؟
محمدهادی: سوال شما چیه عزیز؟
محمد رضا1365 غرب تهران یافت آباد ت ا 4سال: راز و نیاز که همیشه شب هست؟
محمدهادی: وقتی گشنته قحطی اومده چیزه دیگه نیست بخوری که بکشی؟
محمد رضا1365 غرب تهران یافت آباد ت ا 4سال: تونوقت انسان مجبوره
محمدهادی: همین خون خواری که انسانها کوچک و بزرگ دارند در دنیا میمیرند
محمدهادی: شب مناسب نیست؟
محمدهادی: پس این دلیل بازدارنده چیست؟
محمد رضا1365 غرب تهران یافت آباد ت ا 4سال: سوال من این بود که شما گفتی نماز ستون هر دینیه./
محمدهادی: شیطون شش هزار سال عبادت نکرد از درگاه خدا رانده شد ؟ شما چند سال عبادت کردید؟
محمدهادی: ستون و ولش کن
محمدهادی: من می فرمایم که:
محمدهادی: نماز تنها راه رسیدن به خداست
محمدهادی: من بهم ثابت شده دیگه
محمد رضا1365 غرب تهران یافت آباد ت ا 4سال: چرا ولش کن شما یه چیزی رو تحمیل کردی باید جوابش رو هم بدی دیگه؟
محمدهادی: شما چگونه اثبات می کنید نماز مهم نیست؟
محمد رضا1365 غرب تهران یافت آباد ت ا 4سال: نماز رو تحمیل کردی به همه دین ها
محمد رضا1365 غرب تهران یافت آباد ت ا 4سال: نماز برای دین اسلام فقط
محمد رضا1365 غرب تهران یافت آباد ت ا 4سال: فقط
محمدهادی: تحمیل یادعوت؟
محمد رضا1365 غرب تهران یافت آباد ت ا 4سال: این یه راه برای رسیدن به خداست
محمد رضا1365 غرب تهران یافت آباد ت ا 4سال: توی دین اسلام
محمد رضا1365 غرب تهران یافت آباد ت ا 4سال: تحمیل با دعوت فرق می کنه
محمد رضا1365 غرب تهران یافت آباد ت ا 4سال: شما گفتی همه دینا چه مسیحی کلیمی زرتشتی باید نماز بخونن
محمدهادی: یعنی در نماز ما جادوگری نقش دارد آنوقت عبادات شما حرف و رازو نیاز با خداست؟
محمد رضا1365 غرب تهران یافت آباد ت ا 4سال: یعنی اینکه مسلمونن دیگه
محمدهادی: اولا همه ما یکی هستیم
محمدهادی: دوما دوست داریم یه کاری کنیم به خدا برسیم
محمدهادی: سوما خدا کریم است
محمد رضا1365 غرب تهران یافت آباد ت ا 4سال: یکی هستیم ولی به طرق مختلف
محمدهادی: من شاخ ندارم
محمدهادی: من دست می کردم تو جیبم می دیدم پوله
محمدهادی: گوش کنید
محمد رضا1365 غرب تهران یافت آباد ت ا 4سال: ما تنها ک پیامبر نداشتیم
محمدهادی: دروغ ندارم که بگم که
محمدهادی: 124000 پیغمبر
محمد رضا1365 غرب تهران یافت آباد ت ا 4سال: هزاران پیامبر اومدن و رفتن
محمدهادی: اما همه نمی گفتند دی
محمدهادی: دیگری دین ما را کامل می کند؟
محمدهادی: گوش می دید یه چی بگم؟
محمدهادی: خب
محمد رضا1365 غرب تهران یافت آباد ت ا 4سال: همه هم می گفتن نماز بخونید؟
محمد رضا1365 غرب تهران یافت آباد ت ا 4سال: خب
محمدهادی: من یه مدت
محمدهادی: شاید غافل هم بودما
محمدهادی: گناه کوچیک می کردم
محمدهادی: و اگر هم بزرگ بی خبر بودم
محمدهادی: خب؟
محمدهادی: به یکباره به خودم گفتم فقط خدا
محمدهادی: نه که پیامبران خدا را کنار بزنم
محمدهادی: منظورم ستایش خدا بود
محمدهادی: رو حساب این حرف
محمدهادی: به این حرف ایمان آوردم
محمدهادی: دارم حرف می زنما
محمد رضا1365 غرب تهران یافت آباد ت ا 4سال: حتما ستایشتون با نماز خواندن بود
محمدهادی: آفرین
محمدهادی: اصلا
محمدهادی: با خدا حال می کردم
محمدهادی: مسجد برو
محمدهادی: دو رکعت نماز صبح 2 ساعت طول بکشه
محمدهادی: دایم در حال نماز بودم
محمدهادی: مثل الان نبود که نماز خودم رو هم با زور بخونم
محمدهادی: نمازهای نافله
محمدهادی: نماز شب
محمدهادی: ولی الان از خدا می خواهم که اگر ایمان من قوی نمیشه از این هم ضعیف تر نشه
محمدهادی: خلاصه
محمدهادی: مثلا
محمدهادی: اگه می رفتیم کنار خیابون
محمدهادی: من به مادرم می گفتم اگه الان خونه بودم دو رکعت نماز بیشتر می خوندم
محمدهادی: آقایی که شما باشید
محمدهادی: اونموقع سی
محمدهادی: سیگار می کشیدم
محمدهادی: یکی از گناهام این بود
محمدهادی: باور کن
محمدهادی: من که کار نمی کردم
محمدهادی: کسی هم به من پول نمی داد
محمدهادی: خدا شاهده
محمدهادی: کنار سی
محمدهادی: سیگار فروشی که می رسیدم
محمدهادی: دست می کردم تو جیبم پول بود
محمد رضا1365 غرب تهران یافت آباد ت ا 4سال: با ور می کنم
محمدهادی: خدا خیرت بده
محمد رضا1365 غرب تهران یافت آباد ت ا 4سال: ولی قبول داری که تنها با نماز نبست که می شه با خدا حال کرد
محمدهادی: مادرم هم خدا شاهده صادقیه زندگی می کردیم زایمان کرد بچه مرد یازده سال پیش
محمدهادی: دکتر
محمدهادی: یه پنس
محمدهادی: پارچه برای زد خونریزی
محمدهادی: توی رحم جای گذاشتند از مادر من دفع شد
محمدهادی: عزیز
محمدهادی: همه مسلمونا فکر کردی نماز می خونند
محمدهادی: این اعتقاد منه
محمدهادی: با خیلی از شیعه ها هم صحبت کردم و می کنم
محمد رضا1365 غرب تهران یافت آباد ت ا 4سال: پس گفتی اعتقاد خودته
محمد رضا1365 غرب تهران یافت آباد ت ا 4سال: نه همه
محمدهادی: مگه اما م حسین به خاطر امر به معروف و نهی از منکر به شهادت نرسیدند؟
محمدهادی: من که اجبار نمی کنم کسی رو نماز بخونه
محمدهادی: من می گم شما الان بلند شو بخون
محمدهادی: ا
محمدهادی: اگه حال نکردی دیگه نخون
محمدهادی: همین یه دفعه
محمدهادی: که دنیا به آخر نمی رسه
محمدهادی: من مگه چاقو زیر گلو شما گذاشتم
محمدهادی: خود دانی
محمدهادی: من می گم
محمدهادی: خدا خواسته تا این مژده رو به شما بدم
محمد رضا1365 غرب تهران یافت آباد ت ا 4سال: آخه گفتی فقط نماز من این همه کشش دادم
محمد رضا1365 غرب تهران یافت آباد ت ا 4سال: از اول می گفتی بیا بخون
محمدهادی: خب همین دیگه عزیز
محمد رضا1365 غرب تهران یافت آباد ت ا 4سال: بینی چطوریه
محمد رضا1365 غرب تهران یافت آباد ت ا 4سال: منم می گفتم چشم
محمد رضا1365 غرب تهران یافت آباد ت ا 4سال: ولی من خوندم
محمد رضا1365 غرب تهران یافت آباد ت ا 4سال: با هاش حال هم کردم
محمدهادی: خدا خیرت بده
محمد رضا1365 غرب تهران یافت آباد ت ا 4سال: آخه می گی هر دینی باید بخونه
محمدهادی: تاآخر عمرت نمی خوای دوباره از این حالها بکنی؟
محمد رضا1365 غرب تهران یافت آباد ت ا 4سال: ولی وقتی با دین خودم حال می کنم
محمد رضا1365 غرب تهران یافت آباد ت ا 4سال: چرا... دیگه
محمدهادی: خب عزیز نخونه که خدا استجابت نمی کنه
محمدهادی: خب شما اصلا
محمدهادی: دین های دیگه
محمدهادی: به زبان خودشون
محمدهادی: نماز نخونند
محمدهادی: ولی یه جمله از خداوند بخواهند که:
محمدهادی: راه راست رو نشونشون بده دیگه
محمد رضا1365 غرب تهران یافت آباد ت ا 4سال: الان دوباره باز حرف اولت رو رد کردی هر دینی به زبان خودش نماز دار
محمدهادی: حالا که خدا راه راست رو به شما نشون داده مقابل به مثل می کنید فردا نگید خدایا کسی به من نگفت
محمدهادی: خب عزیز راه رو نمی خوای هموار کنی؟
محمدهادی: بیشتر نمی خوای حال کنی
محمدهادی: نمی خوای پرواز کنی؟
محمدهادی: نماز بال پروازه
محمدهادی: الان بخون ببین چند هزار فرشته پشت سرت می استه
محمدهادی: آخه م
محمدهادی: مگه امتحانش مجانی نیست/
محمدهادی: مگه نماز بخونید بی دین و ایمان می شید؟
محمد رضا1365 غرب تهران یافت آباد ت ا 4سال: بابا من امتحان کردم یه طوری می گی انگار اولین بارمه
محمدهادی: عزیز
محمدهادی: اولین بارت بود که من الان باید آموزش نماز می گذاشتم
محمدهادی: خوب همین دیگه
محمدهادی: با یه با امتحان کردن که به خدا نمی رسی
محمد رضا1365 غرب تهران یافت آباد ت ا 4سال: اصلا ولش کن
محمد رضا1365 غرب تهران یافت آباد ت ا 4سال: خیلی خوشحال شدم
محمدهادی: الان مگه کسی جز خدا شما می بینه اگه بخونی؟
محمدهادی: ما رو هلال کنی ها
محمدهادی: من هم اذیتت کردم
محمدهادی: ولی تفکر کن عزیز
محمدهادی: همون خدایی که قبول داری به ما اجازه زیستن و حرف زدن با هم داده
محمدهادی: مواظب خودت باش
محمدهادی: دوست دارم داداش گلم
محمدهادی: شب بخیروخوبی
محمدهادی: خدانگهدار
محمدهادی: یامولاعلی مددی مولا12130
محمدهادی: راستی
محمدهادی: شما اگه یازده سال هم با اینترنت کار کنید
محمدهادی: اونموقع هیچوقت نمی آیید با یکی چت کنید
محمدهادی: این لطف خداست که شامل حال من و شما و ما بوده و هست و خواهد بود
محمدهادی: خدانگهدار.
محمدهادی: @];-
محمد رضا1365 غرب تهران یافت آباد ت ا 4سال has signed out. (2009/01/07 04:21 ق.ظ)

نظرات 1 + ارسال نظر
محمد پای بست جمعه 20 دی‌ماه سال 1387 ساعت 02:08 http://www.paybast.parsiblog.com

سلام. آفرین خوب بود کارت باید بیام پیشت آموزش چت ببینم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد