بسم الله الرحمن الرحیم سلام(عشق معنوی۲)سلام بر دوستداران حیوانات

بسم الله الرحمن الرحیم سلام(عشق معنوی۲)سلام بر دوستداران حیوانات

(:اینهایی که حیوان نمی خورندبه هنگام مرگ(خیلی سخت) جان نخواهندداد:)
بسم الله الرحمن الرحیم سلام(عشق معنوی۲)سلام بر دوستداران حیوانات

بسم الله الرحمن الرحیم سلام(عشق معنوی۲)سلام بر دوستداران حیوانات

(:اینهایی که حیوان نمی خورندبه هنگام مرگ(خیلی سخت) جان نخواهندداد:)

بسم الله الرحمن الرحیم عشق معنوی لذت عبادت است

سلام 

خواهش می کنم سوسک نکشید گناه دارند بگذارید احساس امنیت کنند کمی فکر کنید می ترسید یا تلقین می کنید یا وسواس یا چندش یا قتل؟ همه اینا افکار شیطانیه فقط کافیه بخواهید دوستشون داشته باشید؛ شاید هم آگاه نیستید به واقعیت که اون هم مثل شما زندگی می کنه اما به نوبه خودش. 

189- ما انسانها از شکل یک حشره بیزار هستیم و به جز نابودی آن فکری دیگر نمی کنیم فکری که ممکن است همه حیوانات زیبا باشند همینطور که خودمان را زیبا می بینیم. 

سلام یا مولاعلی مددی مولا۱۲۱۳۰.

نظرات 3 + ارسال نظر
ژاله سه‌شنبه 28 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 12:49 http://gorbeh-irani.persianblog.ir

من هم عقیده دارم هیچ موجود زنده ای را نباید کشت.
بمن سر بزن و نظرت را در مورد اشرف مخلوقات بنویس.

بسم الله الرحمن الرحیم تبریک عرض می کنم بابت جایزه و خوشحالم که حشرات را نمی کشید خداوند شما را حفظ کند و لعنت خدا بر قاتلان مخلوقات الهی بابت پیام قدیم شما باید عرض کنم خدمتتون که ما نباید به خودمون بگوییم اشرف مخلوقات زیرا در اکثر مواقع از مخلوقاتی زیر دست پست تر می شویم همانند گربه که سعی می کند حتی شده در گلدان ادرار خود را خاک کند اما انسان دستشویی خود را گاها بر زمین ول می کند در عنوان مطلبی نوشته بودید سال نو را بر عزاداران تبریک می گویید جمله بندی مناسب نبود بهتر بود از کلمه گرامی استفاده می کردید زیرا ما در ولادت هم سوگوار می اندیشیم برای احترام و بنده با توجه به اینکه متخصص پرندگان فرموده بود گربه فقط گوشت می خورد کره گیاهی دادم و در حال به لطف خداوند که انشاالله هیچ وقت دریغ نشود شیر جوشانده می دهم و می خورند اما دیدم که گربه ای به گردن آن طناب بسته شده بود که دویدم اما فرار کرد می دانم که کار بچه ها است خدا نکند اون بچه معلوم شود و تشر از من بخورد. متشکرم وسلام/.[گل][خنثی ژاله خانوم گل [خنثی][خداحافظ].

کامران چهارشنبه 13 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 19:35

سلام دوست عزیز من گیاهخوارم ولی بعضی از دوستام سوره نحل آیه 4 و 5 رو به من نشون میدن و میگن در قرآن نوشته باید گوشت خورد باید به این آدم ها چی بگم؟

بسم الله الرحمن الرحیم سلام اینکه شما (باید) گوشت بخورید یا نه مرجع تقلید شما تعیین می کند وسلام. در ضمن در اسلام خوردن گوشت واجب نیست. بلکه مسلمان حق ندارد از هر حیوان تناول کند . و بسم الله و باالله توکلت علی الله لاحول ولاقوه الاباالله العلی العظیم.

ژاله چهارشنبه 14 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 12:04 http://gorbeh-irani.persianblog.ir

سلام آقا محمد.. چند وقتی است سکوت کردی. به ما هم سر نمیزنی..
من سوسک ها را نمیکشم.. مگس را هم نمیکشم....

بسم الله الرحمن الرحیم تبریک عرض می کنم بابت جایزه و خوشحالم که حشرات را نمی کشید خداوند شما را حفظ کند و لعنت خدا بر قاتلان مخلوقات الهی بابت پیام قدیم شما باید عرض کنم خدمتتون که ما نباید به خودمون بگوییم اشرف مخلوقات زیرا در اکثر مواقع از مخلوقاتی زیر دست پست تر می شویم همانند گربه که سعی می کند حتی شده در گلدان ادرار خود را خاک کند اما انسان دستشویی خود را گاها بر زمین ول می کند در عنوان مطلبی نوشته بودید سال نو را بر عزاداران تبریک می گویید جمله بندی مناسب نبود بهتر بود از کلمه گرامی استفاده می کردید زیرا ما در ولادت هم سوگوار می اندیشیم برای احترام و بنده با توجه به اینکه متخصص پرندگان فرموده بود گربه فقط گوشت می خورد کره گیاهی دادم و در حال به لطف خداوند که انشاالله هیچ وقت دریغ نشود شیر جوشانده می دهم و می خورند اما دیدم که گربه ای به گردن آن طناب بسته شده بود که دویدم اما فرار کرد می دانم که کار بچه ها است خدا نکند اون بچه معلوم شود و تشر از من بخورد. متشکرم وسلام/.[گل][خنثی ژاله خانوم گل [خنثی][خداحافظ].

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد