بسم الله الرحمن الرحیم سلام(عشق معنوی۲)سلام بر دوستداران حیوانات

بسم الله الرحمن الرحیم سلام(عشق معنوی۲)سلام بر دوستداران حیوانات

(:اینهایی که حیوان نمی خورندبه هنگام مرگ(خیلی سخت) جان نخواهندداد:)
بسم الله الرحمن الرحیم سلام(عشق معنوی۲)سلام بر دوستداران حیوانات

بسم الله الرحمن الرحیم سلام(عشق معنوی۲)سلام بر دوستداران حیوانات

(:اینهایی که حیوان نمی خورندبه هنگام مرگ(خیلی سخت) جان نخواهندداد:)

عشق

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام دوستان

رفتم قسمت موضوع بندی یادداشت ها هرچی فکر کردم موضوعی به خاطرم نیومد!شما بودید چی می نوشتید که خودتون هم بخونید ؟! باز از عشق خب این موضوع من یکی رو دیوونه کرده انقدر رفتم تو این قضیه که موندم تا مرگ چطور برم ؟!

یعنی میشه بایک آهنگ دلنواز چشم باز کنم و خویش را در بهشت خدا بینم؟!
یعنی میشه اون دنیا با تک تک شما ملاقات کنم ؟!
آخه آدما تو این دنیا خیلی گرفتارن خبر از هیچ چیز ندارن !!

بهتره وارد چیزه دیگه ای بشیم!

دوستان این ارتباطی که ما با یکدیگر برقرار می کنیم یکی از راههای ارتباط فرشته هاست که خدا به ما اجازه داده تا ازش استفاده کنیم ! بیایید نخوابیم و آهنگ گوش بدیم و برای دوستان نامه بفرستیم ! چرا نباید غمخوار هم باشیم ؟! تو این دوره زمونه تایکی میفهمه یه اتفاقی برای یکی افتاده به جایی که کمکش کنه دو تا فحش هم پشت سرش میدیم من خودم رو می گم بهتون بر نخوره ولی ما همه انسانیم ! مگه غیراز انسان موجوده دیگری در اینترنت وجود دارد ؟! مگر جن و ملک که بعید نیست !دوست ندارم خسته شید! دوستون دارم ای همنوع های عزیز !

منتظر پیشنهادهای شما هستم!

خدانگهدار.

نظرات 1 + ارسال نظر
پریا پنج‌شنبه 10 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 18:28 http://pariyakermani.blogsky.com

سلام ممنون از نظراتون. بازم سر بزنید خوشحال میشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد