بسم الله الرحمن الرحیم سلام(عشق معنوی۲)سلام بر دوستداران حیوانات

بسم الله الرحمن الرحیم سلام(عشق معنوی۲)سلام بر دوستداران حیوانات

(:اینهایی که حیوان نمی خورندبه هنگام مرگ(خیلی سخت) جان نخواهندداد:)
بسم الله الرحمن الرحیم سلام(عشق معنوی۲)سلام بر دوستداران حیوانات

بسم الله الرحمن الرحیم سلام(عشق معنوی۲)سلام بر دوستداران حیوانات

(:اینهایی که حیوان نمی خورندبه هنگام مرگ(خیلی سخت) جان نخواهندداد:)

وبلاگ نویسی-اینترنت

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام

خسته نباشید

نظرشمادرباره وبلاگ نویسی چیست؟

من یکی که بااین کارخودم رالو دادم تاحدودی شماچطور؟

بعدازراه اندازی سایت هادی ندا من توش چی بریزم؟ چت روم که میزارم ولی استفاده تجاری نداره

خودمونیم ماهم گرفتاره اینترنت شدیم نه؟

اینترنت چیزه خوبیه؟فکرنمی کنم چون گاهی اوقات باجون واحساس انسان بازی می کنه!

بگذریم من تاشب هم سوال بپرسم نظرنمی دید هیچ ۴تافحش هم حواله می کنید!

می دونم خدا من رو دوست نداره هیچ از من بدش هم میاد چون من پدرومادرم رو اذیت می کنم !

من یاشماتاچندساله دیگه باید وبلاگ بنویسیم وبانظرات دیگران حال کنیم؟

دقت کردیدبیشتریاهمه دوستان وآشنایان ورفقاو... اهمیت نمی دهند به نوشته های ما؟

آهای قربونه تودادایاآجی گلم به من بگودرباره چی بنویسم؟یامی خواهیددرچه موردنظر بدهم؟

الان من دل می سوزونم برای شماولی قدر بدونید من دوست اینترنتی خوبی برای شما می شم.

اگه دختری آخ جون یه خواهردیگه به آجی هام اضافه میشه آخه من آجی داشتم عمرش رو داد به شما!

دوست داری برای خواهرمرده که اون رو می خواد خواهری کنی؟

اگه پسری سریع آی دیه من رو ادد کن ولی هک نکن خب آفرین! دوست دارم کلی باهات چت می کنم.

یامولاعلی مدد خدانگهدار.نمازیادتون نره که سیم ارتباط شماست باخدا.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد