بسم الله الرحمن الرحیم سلام(عشق معنوی۲)سلام بر دوستداران حیوانات

بسم الله الرحمن الرحیم سلام(عشق معنوی۲)سلام بر دوستداران حیوانات

(:اینهایی که حیوان نمی خورندبه هنگام مرگ(خیلی سخت) جان نخواهندداد:)
بسم الله الرحمن الرحیم سلام(عشق معنوی۲)سلام بر دوستداران حیوانات

بسم الله الرحمن الرحیم سلام(عشق معنوی۲)سلام بر دوستداران حیوانات

(:اینهایی که حیوان نمی خورندبه هنگام مرگ(خیلی سخت) جان نخواهندداد:)

محبت

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام عکس های زیبا

ازمحبت خارها گل می شود،بیایید به یکدیگر محبت کنیم،بیایید برای همدیگر کلمه محبت رابنویسیم،بیایید برای من محبت را تفسیر کنید،بیایید به کودکان یادآوری کنیم که محبت چیست،بیایید تا من بر شما محبت کنم.

بیایید به مردگانمان به آنها که از این دنیا رفتند و زنده شدند محبت کنیم،بیایید به قبر مردگان محبت کنیم،بیایید روی قبره همسایه مرده خویش آب بپاشیم،بیایید مردگانمان را نوازش کنیم،بیایید از آنهایی که از این دنیا رفتند طلب محبت کنیم.

بیایید از دوستانمان بخواهیم تا بر ما محبت بورزند،بیایید قبل از اینکه پدرومادر ما کمبوده محبت ما را احساس کنند و در تنهایی گریه کنند به آنها محبت کنیم و هدیه ای یا کادویی برای آنها به ارمغان بیاوریم.

بیایید تا بچه هایمان به کاره خلاف کشیده نشدند به آنها محبت کنیم.

بیایید به حیوانات اهلی و وحشی و جانوران موزی محبت کنیم تا خدا ببیند به مخلوقش محبت می کنیم به اشرف مخلوقش که ما باشیم محبت کند،بیایید نظر و محبت خدا را به خودمان جلب کنیم.

بیایید بزنیم دره گوشه محبت و بهش بگیم هو با من باش!بیایید بنشینیم با محبت تخمه بخوریم و فوتبال ایران و خارج را نگاه کنیم و از بردنش لذت ببریم!

بیایید به خودمان محبت کنیم و زیاد به خودمون این ور اون ور نریم!

بیایید یک لیوان چای گرم تازه دم بنوشید!
بیایید به جای پنیر کشیدن ، پنیر بخوریم با گردو!
بیایید به محبت، محبت کنیم تا با ما دوست شود.

بیایید به لبهای یکدیگر محبت کنیم و...

بیایید به دوست خود محبت کنیم.

بیایید به هادی محبت کنید.

بیایید به همسران خود محبت کنیم.

بیایید به اونی که عاشق ماست و ما رو دوست داره اگر ما هم اون رو دوست نداریم به آن محبت کنیم.

بیایید من رو ببخشید که وراجی کردم.

بیایید به جای نیامدن ، بیایید و از ربنا، بوی ماه مبارک را بر دلهایتان گزارید.

بیایید عکس ها رو حال کنید

بیاایید یا مولاعلی مددی مولا ۱۲۳۱.

 وبلاگ دیگرهادی درپرشین بلاگ۱

 

وبلاگ دیگرهادی درپرشین بلاگ۲

نظرات 6 + ارسال نظر
ساقینامه جمعه 2 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 17:09 http://saghy1364.blogsky.com

سلام ممنون از نظرت راستی وب زیبایی داری مخصوصا اون عکسات بازم به ما سر بزن خوش باشی

افتخار می کنم به تو بهترین شاعر.

کاظم جمعه 2 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 20:32 http://hadi14.blogsky.com

سلام
من به هر کسی که محبت کردم
چه مرد و چه زن
جز برداشت های غلط ، حرف ای نامربوط و ... چیزی نشنیدم
ولی نامید نمی شوم
چون خدا مرا اینطور آفرید
آفرید تا محبت کنم
پس محبت آمیز نگاه می کنم
حرف می زنم
فداکاری می کنم
عشق می ورزم
دوست می دارم
تفاوتی برایم ندارد
با محبت هم خواهم مرد
---------------------------
من سعی می منم هر روز وبلاگ هادی رو آپ کنم
تا تو اونجا نظر بدی
می دونی چرا
چون می خوام اگه یه روز هادی وبلاگ رو دید
اون هم بخونه
تو هم برام عزیزی
ولی زیاد نمیشناسمت
الان نظرم رو در مورد خودت بهت می گم
فکر می کنم پسر خوبی هستی
یه کم مذهبی
مهربون
عجول
فداکار
و..... (سانسور )
ولی در کل من دوست دارم
گاهی تو کامنت هایی که میذاری جوابهایی می دی که من سوالی در موردش ازت نپرسیدم (مثل خواستگاری تو ، بگذریم)
نامزد هم ندارم
من چیکار کردم که دارم داغ دلت رو تازه می کنم ؟
من دست بزنم ندارم ، متاسفانه !!
ریاضیاتت هم جالب
قهر هم نکن ، کار بچه هاست
دارم بهت عادت می کنم
---------------------------
راستی وبلاگت سنگین شده
اگه می تونی ربنا رو بردار از تو وبلاگت
اون جای خودش رو داره
یه موسیقی آروم خوبه
که البته وبلاگ سنگین می شه
یعد کیفیت هم پایین ، شنودگان رو ناراحت می کنه
(دارم با نیت خیر بهت می گم)
از این به بعد بیشتر مراقب خودت باش
چون داداش من هم هستی
نذار هیچوقت نگرانت بشم
که خدا دوست نداره اینو

۱.سلام
۲.احسنت بر تو ای دوست که محبت همیشگی را از خدا به ارث برده ای.
۳.نظر شما در مورد من ۷۰٪ درست بود و بس!
۴.شما دست بزن نداری (خوشبختانه).
۵.گاهی اوقات بنده از لقات شما بد برداشت یا اشتباه برداشت کردم تو ببخش چون بزرگی و بس.
۶.ممنون که علم ثبت نشده مرا تحسین فرمودید.
۷.به یاد ندارم با کسی قهر کرده باشم.
۸. خوشحالم که داری به من عادت می کنی چون نبود من رو که حس کردی برام فاتحه می خونی.
۹.ربنا رو بر می دارم چون سخن یار درست است بی شک.
۱۰.نگران هیچ چیز نشو ای دوست چون نگران دلش می آزرد از خویش.
۱۱.****************************************
۱۱.کاظم کاظم مبارک خدا خدا مبارک.
۱۲.من هستم چون نیستیه من هست.
۱۳.اعصاب مرتبی داری لبیک بادا.
۱۴.از سفر گفتی که سفر باید تصمیم بگیرد که با که باشد و با که رود.تا حد مرز نا کجا آباد.
۱۵.رابطه من و تو را خدا خواسته با اراده خود.
۱۶.رابطه تو با هادی برای من جالب اما نا مفهوم!
۱۷.باورم نمیشه حتی مادرم دوستم داشته باشد تو ، تو خدایی و بس.
۱۸.منتظر عشق باش حتی دوباره نه سه باره!
۱۹.دوست دارم به خودت گویی هــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی!
۲۰.تابعد...
۲۱.یامولاعلی مددی مولا۱۲۳۱.

کاظم یکشنبه 4 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 06:59 http://hadi14.blogsky.com

سلام
هیچ معلوم که کجایی ؟
نمی گی یکی منتظر که تو واسش کامنت بذاری؟
من دست بزن ندارم ولی تو دلت کتک می خواد
هــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــادی
با توام

۱.سلام
۲.احسنت بر تو ای دوست که محبت همیشگی را از خدا به ارث برده ای.
۳.نظر شما در مورد من ۷۰٪ درست بود و بس!
۴.شما دست بزن نداری (خوشبختانه).
۵.گاهی اوقات بنده از لقات شما بد برداشت یا اشتباه برداشت کردم تو ببخش چون بزرگی و بس.
۶.ممنون که علم ثبت نشده مرا تحسین فرمودید.
۷.به یاد ندارم با کسی قهر کرده باشم.
۸. خوشحالم که داری به من عادت می کنی چون نبود من رو که حس کردی برام فاتحه می خونی.
۹.ربنا رو بر می دارم چون سخن یار درست است بی شک.
۱۰.نگران هیچ چیز نشو ای دوست چون نگران دلش می آزرد از خویش.
۱۱.****************************************
۱۱.کاظم کاظم مبارک خدا خدا مبارک.
۱۲.من هستم چون نیستیه من هست.
۱۳.اعصاب مرتبی داری لبیک بادا.
۱۴.از سفر گفتی که سفر باید تصمیم بگیرد که با که باشد و با که رود.تا حد مرز نا کجا آباد.
۱۵.رابطه من و تو را خدا خواسته با اراده خود.
۱۶.رابطه تو با هادی برای من جالب اما نا مفهوم!
۱۷.باورم نمیشه حتی مادرم دوستم داشته باشد تو ، تو خدایی و بس.
۱۸.منتظر عشق باش حتی دوباره نه سه باره!
۱۹.دوست دارم به خودت گویی هــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی!
۲۰.تابعد...
۲۱.یامولاعلی مددی مولا۱۲۳۱.

کاظم یکشنبه 4 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 15:06 http://hadi14.blogsky.com

سلام
داداش چرا نیستی ؟
من اعصاب ندارم
این اعصاب منه -ـ-ـ-ـ-ـ-ـ-ـ-ـ-
جواب دادنت دیر شده من هم رفتم اقیانوس منجمد شمالی یخ های اونجا رو شکوندم
کجایی
اینقدر این رابطه واسه من جالب شده که نگو
نکنه از حسودی هادی جون قهر کردی ؟
خیلی خب بابا بیا ،تو رو هم دوست دارم
خوب شد
منتظرم

۱.سلام
۲.احسنت بر تو ای دوست که محبت همیشگی را از خدا به ارث برده ای.
۳.نظر شما در مورد من ۷۰٪ درست بود و بس!
۴.شما دست بزن نداری (خوشبختانه).
۵.گاهی اوقات بنده از لقات شما بد برداشت یا اشتباه برداشت کردم تو ببخش چون بزرگی و بس.
۶.ممنون که علم ثبت نشده مرا تحسین فرمودید.
۷.به یاد ندارم با کسی قهر کرده باشم.
۸. خوشحالم که داری به من عادت می کنی چون نبود من رو که حس کردی برام فاتحه می خونی.
۹.ربنا رو بر می دارم چون سخن یار درست است بی شک.
۱۰.نگران هیچ چیز نشو ای دوست چون نگران دلش می آزرد از خویش.
۱۱.****************************************
۱۱.کاظم کاظم مبارک خدا خدا مبارک.
۱۲.من هستم چون نیستیه من هست.
۱۳.اعصاب مرتبی داری لبیک بادا.
۱۴.از سفر گفتی که سفر باید تصمیم بگیرد که با که باشد و با که رود.تا حد مرز نا کجا آباد.
۱۵.رابطه من و تو را خدا خواسته با اراده خود.
۱۶.رابطه تو با هادی برای من جالب اما نا مفهوم!
۱۷.باورم نمیشه حتی مادرم دوستم داشته باشد تو ، تو خدایی و بس.
۱۸.منتظر عشق باش حتی دوباره نه سه باره!
۱۹.دوست دارم به خودت گویی هــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی!
۲۰.تابعد...
۲۱.یامولاعلی مددی مولا۱۲۳۱.

کاظم یکشنبه 4 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 22:53 http://hadi14.blogsky.com

هـــــــــــــــــــــــــــــی ..............

۱.سلام
۲.احسنت بر تو ای دوست که محبت همیشگی را از خدا به ارث برده ای.
۳.نظر شما در مورد من ۷۰٪ درست بود و بس!
۴.شما دست بزن نداری (خوشبختانه).
۵.گاهی اوقات بنده از لقات شما بد برداشت یا اشتباه برداشت کردم تو ببخش چون بزرگی و بس.
۶.ممنون که علم ثبت نشده مرا تحسین فرمودید.
۷.به یاد ندارم با کسی قهر کرده باشم.
۸. خوشحالم که داری به من عادت می کنی چون نبود من رو که حس کردی برام فاتحه می خونی.
۹.ربنا رو بر می دارم چون سخن یار درست است بی شک.
۱۰.نگران هیچ چیز نشو ای دوست چون نگران دلش می آزرد از خویش.
۱۱.****************************************
۱۱.کاظم کاظم مبارک خدا خدا مبارک.
۱۲.من هستم چون نیستیه من هست.
۱۳.اعصاب مرتبی داری لبیک بادا.
۱۴.از سفر گفتی که سفر باید تصمیم بگیرد که با که باشد و با که رود.تا حد مرز نا کجا آباد.
۱۵.رابطه من و تو را خدا خواسته با اراده خود.
۱۶.رابطه تو با هادی برای من جالب اما نا مفهوم!
۱۷.باورم نمیشه حتی مادرم دوستم داشته باشد تو ، تو خدایی و بس.
۱۸.منتظر عشق باش حتی دوباره نه سه باره!
۱۹.دوست دارم به خودت گویی هــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی!
۲۰.تابعد...
۲۱.یامولاعلی مددی مولا۱۲۳۱.

میثم(بچه های آسمان) دوشنبه 5 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 03:00 http://meysamss2004.persianblog.ir

وبلاگ جالبی دارین..
عکسها هم جالب بود...البته دوتاشو فقط تونستم ببینم چون بقیش باز نشد.....بازم بییان اونطرفا

سلام خیلی باهالی
باهال جون دوست داریم باحال جون دوست داریم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد