بسم الله الرحمن الرحیم سلام(عشق معنوی۲)سلام بر دوستداران حیوانات

بسم الله الرحمن الرحیم سلام(عشق معنوی۲)سلام بر دوستداران حیوانات

(:اینهایی که حیوان نمی خورندبه هنگام مرگ(خیلی سخت) جان نخواهندداد:)
بسم الله الرحمن الرحیم سلام(عشق معنوی۲)سلام بر دوستداران حیوانات

بسم الله الرحمن الرحیم سلام(عشق معنوی۲)سلام بر دوستداران حیوانات

(:اینهایی که حیوان نمی خورندبه هنگام مرگ(خیلی سخت) جان نخواهندداد:)

خدازیباست وزیبایی رادوست می دارد

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام عزیزان

روز جهانی کودک و رسانه مبارک.

خدا زیباست و زیبایی را دوست می دارد ، امروز نمی تونستم از خواب بلند شم ولی خدا رو شکر بالاخره موفق شدو از تخت خواب جدا شوم ، ای داد بیداد از این خواب های شیرین ، خدا به انسان خود مهر می ورزد ، حتی در مرگ موقت که خواب باشه به ما زیبایی نشان می دهد،.

خدا انقدر زیباست که برای نشان دادن زیبایی خود کوه ها و دشت ها و بیابانها و جنگلها و دریاها را به رخ ما می کشد‌‌،خدا به قدری زیباست که تا آخر دنیا هم از زیبایی او بگوییم کم گفتیم‌،خدا انقدر زیباست که به ما خواب را هدیه داده است ، به ما زندگی هدیه داده است، به ما نفس کشیدن هدیه داده است،.

خدا انقدر زیباست که باران و برف به ما هدیه داده است،خدا انقدر زیباست که دنیا را به ما هدیه داده است،خدا انقدر زیباست که شب و روز را به ما هدیه داده است، خدا انقدر زیباست که پدرو مادر را به ما هدیه داده است، خدا انقدر زیباست که برادر و خواهر را به ما هدیه داده است،.

خدا انقدر زیباست که مرگ را به ما هدیه داده است،خدا انقدر زیباست که بچه را به ما هدیه داده است،خدا انقدر زیباست که خودش را برای ما قرار داده است، خدا انقدر زیباست که اجازه داده تا من درباره او بنویسم،خدا انقدر زیباست که قدرت خداحافظی به ما داده است.

وبلاگ دیگرهادی دربلوگ اسکای2

وبلاگ دیگرهادی درپرشین بلاگ۱

وبلاگ دیگرهادی درپرشین بلاگ۲

 

نظرات 5 + ارسال نظر
زهرا شنبه 17 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 05:54 http://zahramihan.persianblog.ir


آدمک آخر دنیاست بخند..آدمک مرگ همین جاست بخند/ /دست خطی که تورا عاشق کرد..شوخی کاغذی ماست بخند/ /آدمک خر نشوی گریه کنی..کل دنیا سراب است بخند/ /آن خدایی که بزرگش خواندی..به خدا مثل تو تنهاست بخند
من شما را لینک کردم!!!
موفق باشی

به نام خدا سلام من هم شما رو لینک کردم خوشحال می شم به روز شدن وب قشنگتون رو بفهمم و ببینم از همکاری شما خوشحالم انشاال.... ما برای هم بانی خوشحالی باشیم***راستی من روز شدم!!!

کاظم شنبه 17 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 07:30 http://hadi14.blogsky.com

سلام
بابا هر روز یه وبلاگ می زنی ها
من کارمند بدبخت بیچاره ای هستم که شبها پابرهنه می خوابم !!
من کی حرفهای تو رو ندید می گیرم ؟
خوب من اگه ازدواج کردم می رم یه بچه آماده ۲۰ ساله می آرم تا تفاوت سنیمون کم باشه !!
کی ها میری تو یاهو که بیام زنده ببینمت ؟
منظورت اینه که من خیلی پیر شدم ؟
آره ؟
باشه
تقصیر من چیه ، مشکل مشکل طبیعت که آدم رو پیر می کنه

ولی پایه هستم که بریم جیگر بخوریم
مخصوصا تو کشتارگاه !
چرا دلم چسبوندم ولی دیگه به کسی علاقه مند نمی شه
همونو می خواد لامسب
من تو رو دوست دارم
کتک هایی هم که می زنم از رو دوست داشتن
حالا با اردلان دوست شدین یا نه ؟
اردلان رو ببوس
باــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی

سلام
چرا نمیشه هر پست یک کامنت برات بزارم ؟!
تو کارمند خوشبخت هستی !
بچه از تو پرورشگاه راه دوم مگه تو بچه دار نمی شی ؟ مگه توعقیمی ؟!
من همیشه تو یاهو هستم تو اگه بخای من رو ببینی می بینی !
aajijooname@yahoo.com
منظورم اینه که شما خیلی پیر شدی !
نه خیرم خودت خودت رو پیر کردی !
ok بریم جگر بخوریم !
تو کشتارگاه ؟!
به من علاقه مند میشی ؟!
همون واسط جور میشه بهت قول می دنم !
من تو رو دوست دارم !
باز هم من رو کتک بزن !
لامسب !
آره با اردلان دوست شدم به من زنگ زد باهاش حرف زدم !
تو رو می بوسم !
بلـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی !!!

گل یخ شنبه 17 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 09:27 http://www.amirearab.persianblog.ir

سلام و ممنون از لطف شما
با تبادل لینک موافقم

گل یخ شنبه 17 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 09:29 http://www.amirearab.persianblog.ir

مطلب جالبی نوشته بودید و هماهنگی با تصاویر عالی بود

گل یخ شنبه 17 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 09:33 http://www.amirearab.persianblog.ir

با افتخار لینک شما اضافه شد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد