بسم الله الرحمن الرحیم سلام(عشق معنوی۲)سلام بر دوستداران حیوانات

بسم الله الرحمن الرحیم سلام(عشق معنوی۲)سلام بر دوستداران حیوانات

(:اینهایی که حیوان نمی خورندبه هنگام مرگ(خیلی سخت) جان نخواهندداد:)
بسم الله الرحمن الرحیم سلام(عشق معنوی۲)سلام بر دوستداران حیوانات

بسم الله الرحمن الرحیم سلام(عشق معنوی۲)سلام بر دوستداران حیوانات

(:اینهایی که حیوان نمی خورندبه هنگام مرگ(خیلی سخت) جان نخواهندداد:)

خدا مهربونه

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام عزیزان

خدا مهربونه میدونید چرا؟چون به ما گندم داده ، خدا مهربونه چون به ما جون داده ، خدا مهربونه چون به ما قدرت گوش دادن داده، خدا مهربونه چون به ما قدرت دیدن داده، خدا مهربونه چون به ما قدرت نوازش داده،خدا مهربونه چون به ما قدرت احساس کردن داده،خدا مهربونه چون به ما قدرت حرف زدن داده،.،

خدا مهربونه چون به ما قدرت خواب دیدن و موفق شدن در درون اون خواب رو داده، خدا مهربونه چون به ما قدرت لذت بردن از دنیا رو داده،خدا مهربونه که به ما قدرت مرگ داده،خدا مهربونه چون قدرت عاشق شدن به ما داده،خدا مهربونه چون خواسته های ما رو انجام میده،خدا مهربونه چون به ما آسمون رو داده،.،

شاید عشق کهنه من باعث شده تا امید زندگی من بعد از پدر مادر و از جمله خدا خواب باشه، شاید خدا خواسته که ما با هم ارتباط صمیمی برقرار کنیم،شاید خدا من و تو رو برای ما داده، شاید خدا می خواد ما با هم زندگی کنیم ،نفس بکشیم ،عاشق شدن رو دوباره احساس کنیم،خیلی دوستون دارم چون خدا شما رو دوست داره،.،

دوستون دارم به پهنای آسمان ،خطاب به خدا می خوام بگم خدایا دوست دارم، خیلی             می خوامت ، هیچ کسی رو نمی خوام ، هیچ چیز رو نمی خوام ، فقط تو رو می خوام ، فقط می خوام یکی رو بشناسم اونم تویی ،چرا من نباید تو را داشته باشم ،خدایا شکرت می کنم که قدرت نماز خوندن به من دادی ،خدا یا از تو می خوام قدرت نماز صبح خوندن رو به همه دوستان من که بشر باشند بدی،همین دوستون دارم،.، یامولاعلی مددی مولا۱۲۳۱.

وبلاگ دیگرهادی دربلوگ اسکای2

وبلاگ دیگرهادی درپرشین بلاگ۱

وبلاگ دیگرهادی درپرشین بلاگ۲

 

نظرات 5 + ارسال نظر
دکتر مجتبی کرباسچی شنبه 17 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 14:06 http://www.mojtaba334.blogfa.com

سلام دوست خوبم
این جای بسی مباهات و خوشحالیست که شما افتخار بدین و مرا لینک کردید
من هم برای وبلاگ خوبت و هم برای سپاس شما را در لینک با نامی که خودتان بخواهید می گذارم
ارادتمند : مجتبی

کاظم شنبه 17 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 14:47 http://hadi14.blogsky.com

سلام
چی میگی تو
راه بیافتم تو خیابونها بگردم دنبال یکی که باهاش ازدواج کنم ؟!!!!
حرفها می زنی ها
منظورت از اینکه به من اطمینان نمی کنی چیه ؟
ناراحتم کردی

سلام
آقا کاظم جونم شما از هادی ندید بگیر عزیزم ! خب ؟!
من هیچی نمی گم هر چی می گم یا غلط کردم یا از زبون خدا بشنف !
را ه بیاف توی خیابونها با یکی ازدوادج بکن عزیزم !
من به تو یه دنیا اطمینان دارم عزیزم من رو ببخش به اندازه دنیا من رو ببخش من هم به اندازه آخرت تو رو می بخشم یا مولا علیممدی مولا پ۱۲۳۱!

مسافر شنبه 17 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 15:52

سلام ....
دوست عزیز واسم پی ام گذاشته بودی کارم داشتی ؟

من تو رو پیدا می کنم !

انجمن فدائیان ایلیا شنبه 17 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 20:24 http://iliya82.blogfa.com

سلام.هر روز به ما سر بزنید و از جدید ترین اخبار در مورد استاد فتاح (پیمان فتاحی) مطلع شوید.

اطلاعات در مورد استاد فتاح کامل نشد !

محمد حسین خانی کوثر خیزی شنبه 17 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 21:12 http://broken-herted.blogfa.com/

سلام من لینکتو توی وبلاگم گذاشتم

وب قشنگی داری!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد