بسم الله الرحمن الرحیم سلام(عشق معنوی۲)سلام بر دوستداران حیوانات

بسم الله الرحمن الرحیم سلام(عشق معنوی۲)سلام بر دوستداران حیوانات

(:اینهایی که حیوان نمی خورندبه هنگام مرگ(خیلی سخت) جان نخواهندداد:)
بسم الله الرحمن الرحیم سلام(عشق معنوی۲)سلام بر دوستداران حیوانات

بسم الله الرحمن الرحیم سلام(عشق معنوی۲)سلام بر دوستداران حیوانات

(:اینهایی که حیوان نمی خورندبه هنگام مرگ(خیلی سخت) جان نخواهندداد:)

بچه۳

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام

بچه عشق است ، بچه راه انسان به سوی خدا را باز می کند ، بچه پاک است، بچه بازی می کند ، بچه ما را بازی می دهد، بچه ما را خوشحال می کند ، گاهی اوقات ما معنی این نعمت خدادادی را به خوبی نمی دانیم ، بچه را نباید کتک زد ، شاید بچه باید ما را کتک بزند تا خدا ما را کتک نزند، خدا بچه ها را دوست دارد، بچه ها خدا را دوست دارند، بچه عشق است.،.،.،.،

بچه باعث می شود انسان به اشتباهات خود پی ببرد، بچه با حجاب اسلامی کاملی خیلی زیبا و دیدنی می شود،من بچه ندارم ! شما بچه دارید ؟  بر روی موی سره فرزند بوسه بزنید و نگذارید همگان بی خود کودک شما را بوسه بزنند. آیا حکمت الهی به بنده فرصت فرزند داشتن را می دهند!  آیا بنده بالاخره تا قبل مرگم عاقل کامل می شوم ! آیا ما می توانیم دوباره کودک شویم!(آیا یه سوال درست و حسابی پیدا می کنم که اینجا بنویسم؟!)

آیا من کامل شده ام ؟ این را خوب می دانم آرزو داشتم نسلی دارا بودم ! اما حیف که ندارم و اگر شما دارید بدانید که روز به روز بزرگتر می شود و ما پیر تر و به امید آن بچه است که ما زنده می مانیم! بچه بچه بچه بچه یا بهتر است بگویم فرزند آن هم از نوع نیک صفت وای چه احساس زیبایی است که انسان فرزند خویش را نوازش کند.

خداوندا رحم فرما و پدر و مادران ناصالح را آگاه فرما آمین/.! بچه زیبا روح است  ، بچه بازی گوشی  می کند ، بچه به مدرسه می رود ، بچه با عشق می خورد و می آشامد ، بچه طعم واقعی زندگی را می چشد، نظر شما در مورد بچه چیست؟

نظرات 4 + ارسال نظر
نسیم پنج‌شنبه 22 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 14:19 http://ashianeh.persianblog.ir

به نام ناشناختنی بزرگ
سلام دوست من
چرا جای شبهه هست . یه زمانی مونوشتم بعد ول شد دوباره الان دارم می نویسم .
یعنی به من نمی یاد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
کم لطفی می کن داداش

به نام خدا
سلام
نسیم جان سن مطرح نیست پس در باره آن صحبت نمی کنیم
فقط تو رو مرگ من مواظب باش وبلاگت حیفه از ۸۲ مونده من فقط ماله تو رو دیدم مواظب باش خرابش نکنی از دستش ندی چند روز دیگه می ری صفحه اول پرشین بلاگ فقط باید بخوای !محمدهادی پنجشنبه 22/9/1386 - 14:56
عزیزم لطف کردی سایتها رو لینک کردی من هم تو رو تو همشون گذاشتم خیلی دوست دارم ! می خوامت
من و ببخش

نرگس پنج‌شنبه 22 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 14:29 http://elaheyesharghii.persianblog.ir

سلام داداشی....
خوبی....
بازم نی نی هات خوشگل بودن...نازنازی مثل خودت...
مرسی که نذاشتی از فضولی بترکم....
ندا لیاقت تو رو نداشت...
خودم می رم واست خواستگاری داداش نازم...
به روزم بیاااااااااااااااااااااااااااااا

به نام خدا
سلام
خدا رو شکر که بهتری
از اعتیاد دوری کنید
بیا پشت کامپیوتر من بشین!
آبجی جونم شاید من لیاقت ندا رو نداشتم !
خودت نازی عزیزم ![قلب]
خدا نکنه من دارم می ترکم !
۱۰۰ تا پسر مثل من و خیلیها لیاقت ندا و تو رو ندارن ولی اون باید مثل تو و همه ازدواج کنید حتما با عشق !
لطف داری!

مرغ سحر پنج‌شنبه 22 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 15:42 http://kimyayeeshgh.persianblog.ir

سلام
نه تو attachmentش بود خالی نبود.

به نام خدا
سلام خانوم مرغه سحر!
اگر زحمتی نیست دوباره عکس برام بفرستید!
چی؟ می خوای عکس خودت هم برام بفرستی ؟! [تعجب]
خب ایراد نداره می بینم !
هر عکسی دوست داشتی بگو تا در جواب برات بفرستم
اجازه می خوام برای ادد یاهو
آماده تبادل لینک و لوگو با <<<>>>
http://www.rahele1.blogsky.com
http://www.hanroosli.persianblog.ir
http://www.aasansor.persianblog.ir

آرش پنج‌شنبه 22 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 20:31 http://www.setarehbaran.blogsky.com

امیدوارم که خودت یه روز پدر بشی این طعم شیرین بچه دار شدنو حس کنی.

به نام خدا
سلام آرش جان
ممنون که دعا کردی من پدر بشم
ایشاال... اگه تو هم پدر نشدی هر چه زود تر بشی و اون طعم شیرین رو بچشی !
آماده تبادل لینک باشما!
مطلبت خیلی جالب و مهیج بود باز هم از بزرگای ایرانی بگو
فدات بای!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد