بسم الله الرحمن الرحیم سلام(عشق معنوی۲)سلام بر دوستداران حیوانات

بسم الله الرحمن الرحیم سلام(عشق معنوی۲)سلام بر دوستداران حیوانات

(:اینهایی که حیوان نمی خورندبه هنگام مرگ(خیلی سخت) جان نخواهندداد:)
بسم الله الرحمن الرحیم سلام(عشق معنوی۲)سلام بر دوستداران حیوانات

بسم الله الرحمن الرحیم سلام(عشق معنوی۲)سلام بر دوستداران حیوانات

(:اینهایی که حیوان نمی خورندبه هنگام مرگ(خیلی سخت) جان نخواهندداد:)

اضافه وزن

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام

چند روزی است به خاطر ترک سیگار چاق شدم مصافت بین فلکه دوم صادقیه تا شهرزیبا و باالعکس را می خواهم روزی یکبار طی کنم تا لاغر شوم!
شما هم من را در این کار با دعای خیرتون یاری دهید!

چیزی که مشخصه اینه که رژیم غذایی همراه با ورزش مستمر ایجاد لاغری می کنه!
البته من تا موقعی که ..... بودم لاغر هم بودم !
برای اعصاب به دکتر مراجعه می کنم ! برای راحتی اعصاب و خواب شبانه قرص می خورم !
شما هم یه کم از وضعیت جسمی و روحی خودتون بگید تا خالی یا عاری از پر بشید نترسید بابا من هم دوست شما هستم یکی مثل خودت دختر پسر فرق نمی کنه !

بیش از این اوقات شریف شمارو حدر نمی دم! فکر نکنید کم آوردم حرف واسه گفتن زیاده  به قول کاظم مجازی فعلا....! 

وبلاگ دیگرهادی دربلوگ اسکای

وبلاگ دیگرهادی درپرشین بلاگ2

وبلاگ دیگرهادی

درپرشین بلاگ 1
نظرات 4 + ارسال نظر
محمد پنج‌شنبه 13 دی‌ماه سال 1386 ساعت 15:31 http://www.mozhgan.blogsky.com

عکس های زیبایی بودن هادی جان

موفق باشید

یه سری هم به من حتما بزن خوشحال میشم

قربانت محمد

به نام خدا
سلام محمد جان
طراحی خیلی عالی بود
به نظرم با فتو شاپ کار می کنی
موفق باشی امیدوارم به مژگان گل برسی
برات آرزوی موفقیت در راه خدا را می کنم عزیزم.
پست حرفه ای و قشنگی گذاشتید ممنون از شما خاهان تبادل لینک و لوگو با شما!
یامولا علی مددی ۱۲۳۱

ندا پنج‌شنبه 13 دی‌ماه سال 1386 ساعت 23:35 http://baano.persianblog.ir

وای ی ی ی ی ی ی
چه کولاک کردی تو کامنت من تو
قربون دستت

ندا پنج‌شنبه 13 دی‌ماه سال 1386 ساعت 23:51 http://baano.persianblog.ir

من لینکیدم
عشق معنوی

به نام خدا
سلام
اسم تو ندا است!
ندا کلمه ندا تنها یادگاری خوب منه از معشوقه!
من تو رو دوست دارم چون اسمت ندااست.
قربون ندا برم من!
فدای ندابشم من !
پیش مرگ ندا بشم من!
قربون اسم ندا!
ندا ها همشون نازن تو هم نازی من می دونم !
ببخشید یه نمه بهت ابراز عشق می کنم !
آخه من سالها شب تا صبح نخوابیدم به خاطره اون
من از اونایی هستم که به معشوقه نمی رسن خودشون رو می کشن
آخه من به ندا آخرین حرفم این بود که من خودم رو می کشم.
نمی دونم چرا این اتفاق نمی افته !
قربون خدا برم خوشحالم با تو آشنا شدم !
وفا
صمیمیت
یعنی چی؟
انقدر واست حرف دارم که با خونم نوشته ام برات دلم می خواد واست قلبم و پاره کنم اما !
تو من و دوست نداری
تو از من متنفری
تو حتی نمی خوای من رو ببینی
ولی من برای دیدن تو شنیدن صدای تو انتظار می کشم
خودم به خدا گفتم خدایا من ندا رو نمی تونم خوشبخت کنم اما یه قول از خدا گرفتم که خوشبختی اون رو ببینم بعد از دنیا برم تو اون دنیا
اون دنیا خدا ندا رو به من میده
یعنی میده ؟!
یه چیزی بگو من آروم شم
تو به من گفتی دوست دارم
ندا برم داره گریم در میاد می دونم تو دوست نداری یه مردگریه کنه

ندا پنج‌شنبه 13 دی‌ماه سال 1386 ساعت 23:54 http://baano.persianblog.ir

وای خدای من تو چقدر بچه ها رو دوست داری

من هم لینکت کردم
داشتم می گفتم که جا نشد
من زیر برف پای پیاده کمر شکسته سعی می کنم گریه نکنم.
ندا خانوم شما متولد چه سالی
چه ماهی
ببخشید این سوالها رو ازتون می پرسم برام خیلی ارزش داره من متولد۱۳۶۶/۳/۲۴
خرداد
ندای من اردیبهشت به به
کوته گویی می کنم
من بچه ها رو خیلی دوست دارم چون اونا به خدا نزدیکن !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد